O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Pomorci sve nezadovoljniji: Ograničen pristup lukama i loš internet ključni problemi

Ograničen pristup kopnu i loša internetska povezanost glavni su razlozi sve veće frustracije pomoraca, pokazuje izvještaj za Q4 2024

Zadovoljstvo pomoraca opada, pokazuju najnoviji podaci iz Seafarers Happiness Indexa za Q4 2024, gdje je prosječna ocjena pala na 6,91, s 7,16 iz prethodnog kvartala. Ovo je prvi pad nakon četiri tromjesečja rasta.

Anketa, koju provode The Mission to Seafarers u suradnji s Idwalom i NorthStandardom, ističe kako su stroge politike u lukama jedan od glavnih uzroka nezadovoljstva posada. Pomorci izražavaju sve veću frustraciju zbog ograničenog pristupa obali, loših lučkih objekata i nedostatka adekvatnog prijevoza, piče gCaptain.

Jedan od ključnih problema ostaje nepouzdana Wi-Fi povezanost na brodovima, unatoč obećanjima o besplatnom pristupu. Nedostatak kvalitetne komunikacije s obitelji i prijateljima dodatno povećava osjećaj izolacije među posadama. Uz to, pomorci ističu zabrinutost zbog stagnacije plaća u uvjetima rastućih životnih troškova, dok prekomjerna opterećenja i umor ostaju gorući problemi zbog dugih radnih sati i sve većih administrativnih zahtjeva.

“Odlazak na kopno nije luksuz, već ključna prilika za odmor i mentalni oporavak pomoraca,” izjavio je Ben Bailey, direktor programa pri The Mission to Seafarers.

Thom Herbert, predstavnik Idwala za dobrobit posade, naglasio je hitnost situacije: “Izvještaj za Q4 2024 ponovno naglašava uporne izazove s kojima se suočavaju pomorci. Unatoč određenim naprecima, pad općeg zadovoljstva, posebno u vezi s odlaskom na kopno i internetskom povezanošću, zahtijeva hitne reforme na razini cijele industrije.”

The Mission to Seafarers djeluje u više od 200 luka u 50 zemalja, pružajući podršku za 1,89 milijuna pomoraca.

Ograničen pristup kopnu i loša internetska povezanost glavni su razlozi sve veće frustracije pomoraca, pokazuje izvještaj za Q4 2024

Zadovoljstvo pomoraca opada, pokazuju najnoviji podaci iz Seafarers Happiness Indexa za Q4 2024, gdje je prosječna ocjena pala na 6,91, s 7,16 iz prethodnog kvartala. Ovo je prvi pad nakon četiri tromjesečja rasta.

Anketa, koju provode The Mission to Seafarers u suradnji s Idwalom i NorthStandardom, ističe kako su stroge politike u lukama jedan od glavnih uzroka nezadovoljstva posada. Pomorci izražavaju sve veću frustraciju zbog ograničenog pristupa obali, loših lučkih objekata i nedostatka adekvatnog prijevoza, piče gCaptain.

Jedan od ključnih problema ostaje nepouzdana Wi-Fi povezanost na brodovima, unatoč obećanjima o besplatnom pristupu. Nedostatak kvalitetne komunikacije s obitelji i prijateljima dodatno povećava osjećaj izolacije među posadama. Uz to, pomorci ističu zabrinutost zbog stagnacije plaća u uvjetima rastućih životnih troškova, dok prekomjerna opterećenja i umor ostaju gorući problemi zbog dugih radnih sati i sve većih administrativnih zahtjeva.

“Odlazak na kopno nije luksuz, već ključna prilika za odmor i mentalni oporavak pomoraca,” izjavio je Ben Bailey, direktor programa pri The Mission to Seafarers.

Thom Herbert, predstavnik Idwala za dobrobit posade, naglasio je hitnost situacije: “Izvještaj za Q4 2024 ponovno naglašava uporne izazove s kojima se suočavaju pomorci. Unatoč određenim naprecima, pad općeg zadovoljstva, posebno u vezi s odlaskom na kopno i internetskom povezanošću, zahtijeva hitne reforme na razini cijele industrije.”

The Mission to Seafarers djeluje u više od 200 luka u 50 zemalja, pružajući podršku za 1,89 milijuna pomoraca.

HTML Code here
HTML Code here