OTP Groupama Banner

O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

Njemački pomorski sektor traži podršku za LNG inicijativu

Njemački pomorski sektor apelirao je na Saveznu vladu da provede konkretne mjere za uvođenje ukapljenog prirodnog plina (LNG) kao alternativnog goriva u brodarstvu.

U zajedničkoj izjavi, Maritime LNG Platforma, Njemačka udruga brodovlasnika (VDR), Njemačka udruga brodogradnje i pomorskih industrija (VSM), Udruga njemačkih operatora morskih luka (ZDS) i Njemačka udruga brokera (ZVDS) predložili su tri ključna instrumenta: inovacijsku ofenzivu, program subvencija za opremanje brodova LNG pogonom i usklađene pravne standarde u lukama, piše Safety4Sea.

„LNG ima veliki potencijal za značajno smanjenje emisija sumpora, čestica i dušikovih oksida u obalnim područjima i lukama. Također, LNG već zadovoljava trenutne i buduće regulative o emisijama,” izjavio je Georg Ehrmann, izvršni direktor Maritime LNG Platforme.

Ehrmann je istaknuo kako su Savezno ministarstvo prometa i digitalne infrastrukture te Pomorski koordinator Savezne vlade prepoznali važnost LNG-a za čišće prometne rute, što je potvrđeno u koalicijskom sporazumu i EU Direktivi „Čista energija za promet”.

Ključni koraci za uspjeh LNG-a

Predložene mjere ključne su za uspješnu implementaciju LNG-a kao ekološki prihvatljivog goriva. Prema Ehrmannu, korištenje LNG-a ne samo da doprinosi zaštiti okoliša već i otvara nove prilike za gospodarski razvoj i stvaranje kvalitetnih radnih mjesta u Njemačkoj.

„Zajednička LNG inicijativa omogućit će značajno smanjenje emisija u lukama i plovnim putovima te stvaranje radnih mjesta, ne samo u obalnim regijama,” dodao je Dr. Ralf Sören Marquardt, direktor Njemačke udruge brodogradnje i pomorskih industrija (VSM).

Ralf Nagel, izvršni direktor Njemačke udruge brodovlasnika (VDR), naglasio je kako bez poticajnog programa Savezne vlade za gradnju i preinake brodova na LNG pogon neće biti moguće prevladati prepreke ulasku na tržište.

Trenutno, brodovi s dvostrukim pogonom (dual-fuel) koštaju i do 25% više zbog posebnih motora i dodatnih tankova te sustava za gorivo.

Potrebna ulaganja i standardizacija

Daniel Hosseus, izvršni direktor Udruge njemačkih operatora morskih luka (ZDS), naglasio je potrebu za širokim programom subvencija tehnologije u pomorskoj logistici.

Dr. Alexanr Geisler, direktor Njemačke udruge brokera (ZVDS), dodao je: „Punjenje LNG goriva mora postati uobičajeno u njemačkim lukama. Također, važno je da se bunkering odvija istovremeno s ukrcajem i iskrcajem tereta kako bi se optimiziralo vrijeme obrade brodova.”

Njemački pomorski sektor apelirao je na Saveznu vladu da provede konkretne mjere za uvođenje ukapljenog prirodnog plina (LNG) kao alternativnog goriva u brodarstvu.

U zajedničkoj izjavi, Maritime LNG Platforma, Njemačka udruga brodovlasnika (VDR), Njemačka udruga brodogradnje i pomorskih industrija (VSM), Udruga njemačkih operatora morskih luka (ZDS) i Njemačka udruga brokera (ZVDS) predložili su tri ključna instrumenta: inovacijsku ofenzivu, program subvencija za opremanje brodova LNG pogonom i usklađene pravne standarde u lukama, piše Safety4Sea.

„LNG ima veliki potencijal za značajno smanjenje emisija sumpora, čestica i dušikovih oksida u obalnim područjima i lukama. Također, LNG već zadovoljava trenutne i buduće regulative o emisijama,” izjavio je Georg Ehrmann, izvršni direktor Maritime LNG Platforme.

Ehrmann je istaknuo kako su Savezno ministarstvo prometa i digitalne infrastrukture te Pomorski koordinator Savezne vlade prepoznali važnost LNG-a za čišće prometne rute, što je potvrđeno u koalicijskom sporazumu i EU Direktivi „Čista energija za promet”.

Ključni koraci za uspjeh LNG-a

Predložene mjere ključne su za uspješnu implementaciju LNG-a kao ekološki prihvatljivog goriva. Prema Ehrmannu, korištenje LNG-a ne samo da doprinosi zaštiti okoliša već i otvara nove prilike za gospodarski razvoj i stvaranje kvalitetnih radnih mjesta u Njemačkoj.

„Zajednička LNG inicijativa omogućit će značajno smanjenje emisija u lukama i plovnim putovima te stvaranje radnih mjesta, ne samo u obalnim regijama,” dodao je Dr. Ralf Sören Marquardt, direktor Njemačke udruge brodogradnje i pomorskih industrija (VSM).

Ralf Nagel, izvršni direktor Njemačke udruge brodovlasnika (VDR), naglasio je kako bez poticajnog programa Savezne vlade za gradnju i preinake brodova na LNG pogon neće biti moguće prevladati prepreke ulasku na tržište.

Trenutno, brodovi s dvostrukim pogonom (dual-fuel) koštaju i do 25% više zbog posebnih motora i dodatnih tankova te sustava za gorivo.

Potrebna ulaganja i standardizacija

Daniel Hosseus, izvršni direktor Udruge njemačkih operatora morskih luka (ZDS), naglasio je potrebu za širokim programom subvencija tehnologije u pomorskoj logistici.

Dr. Alexanr Geisler, direktor Njemačke udruge brokera (ZVDS), dodao je: „Punjenje LNG goriva mora postati uobičajeno u njemačkim lukama. Također, važno je da se bunkering odvija istovremeno s ukrcajem i iskrcajem tereta kako bi se optimiziralo vrijeme obrade brodova.”

MOŽE VAS ZANIMATI

Kilchem Pacific