O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Njemački pomorski sektor traži podršku za LNG inicijativu

Njemački pomorski sektor apelirao je na Saveznu vladu da provede konkretne mjere za uvođenje ukapljenog prirodnog plina (LNG) kao alternativnog goriva u brodarstvu.

U zajedničkoj izjavi, Maritime LNG Platforma, Njemačka udruga brodovlasnika (VDR), Njemačka udruga brodogradnje i pomorskih industrija (VSM), Udruga njemačkih operatora morskih luka (ZDS) i Njemačka udruga brokera (ZVDS) predložili su tri ključna instrumenta: inovacijsku ofenzivu, program subvencija za opremanje brodova LNG pogonom i usklađene pravne standarde u lukama, piše Safety4Sea.

„LNG ima veliki potencijal za značajno smanjenje emisija sumpora, čestica i dušikovih oksida u obalnim područjima i lukama. Također, LNG već zadovoljava trenutne i buduće regulative o emisijama,” izjavio je Georg Ehrmann, izvršni direktor Maritime LNG Platforme.

Ehrmann je istaknuo kako su Savezno ministarstvo prometa i digitalne infrastrukture te Pomorski koordinator Savezne vlade prepoznali važnost LNG-a za čišće prometne rute, što je potvrđeno u koalicijskom sporazumu i EU Direktivi „Čista energija za promet”.

Ključni koraci za uspjeh LNG-a

Predložene mjere ključne su za uspješnu implementaciju LNG-a kao ekološki prihvatljivog goriva. Prema Ehrmannu, korištenje LNG-a ne samo da doprinosi zaštiti okoliša već i otvara nove prilike za gospodarski razvoj i stvaranje kvalitetnih radnih mjesta u Njemačkoj.

„Zajednička LNG inicijativa omogućit će značajno smanjenje emisija u lukama i plovnim putovima te stvaranje radnih mjesta, ne samo u obalnim regijama,” dodao je Dr. Ralf Sören Marquardt, direktor Njemačke udruge brodogradnje i pomorskih industrija (VSM).

Ralf Nagel, izvršni direktor Njemačke udruge brodovlasnika (VDR), naglasio je kako bez poticajnog programa Savezne vlade za gradnju i preinake brodova na LNG pogon neće biti moguće prevladati prepreke ulasku na tržište.

Trenutno, brodovi s dvostrukim pogonom (dual-fuel) koštaju i do 25% više zbog posebnih motora i dodatnih tankova te sustava za gorivo.

Potrebna ulaganja i standardizacija

Daniel Hosseus, izvršni direktor Udruge njemačkih operatora morskih luka (ZDS), naglasio je potrebu za širokim programom subvencija tehnologije u pomorskoj logistici.

Dr. Alexanr Geisler, direktor Njemačke udruge brokera (ZVDS), dodao je: „Punjenje LNG goriva mora postati uobičajeno u njemačkim lukama. Također, važno je da se bunkering odvija istovremeno s ukrcajem i iskrcajem tereta kako bi se optimiziralo vrijeme obrade brodova.”

Njemački pomorski sektor apelirao je na Saveznu vladu da provede konkretne mjere za uvođenje ukapljenog prirodnog plina (LNG) kao alternativnog goriva u brodarstvu.

U zajedničkoj izjavi, Maritime LNG Platforma, Njemačka udruga brodovlasnika (VDR), Njemačka udruga brodogradnje i pomorskih industrija (VSM), Udruga njemačkih operatora morskih luka (ZDS) i Njemačka udruga brokera (ZVDS) predložili su tri ključna instrumenta: inovacijsku ofenzivu, program subvencija za opremanje brodova LNG pogonom i usklađene pravne standarde u lukama, piše Safety4Sea.

„LNG ima veliki potencijal za značajno smanjenje emisija sumpora, čestica i dušikovih oksida u obalnim područjima i lukama. Također, LNG već zadovoljava trenutne i buduće regulative o emisijama,” izjavio je Georg Ehrmann, izvršni direktor Maritime LNG Platforme.

Ehrmann je istaknuo kako su Savezno ministarstvo prometa i digitalne infrastrukture te Pomorski koordinator Savezne vlade prepoznali važnost LNG-a za čišće prometne rute, što je potvrđeno u koalicijskom sporazumu i EU Direktivi „Čista energija za promet”.

Ključni koraci za uspjeh LNG-a

Predložene mjere ključne su za uspješnu implementaciju LNG-a kao ekološki prihvatljivog goriva. Prema Ehrmannu, korištenje LNG-a ne samo da doprinosi zaštiti okoliša već i otvara nove prilike za gospodarski razvoj i stvaranje kvalitetnih radnih mjesta u Njemačkoj.

„Zajednička LNG inicijativa omogućit će značajno smanjenje emisija u lukama i plovnim putovima te stvaranje radnih mjesta, ne samo u obalnim regijama,” dodao je Dr. Ralf Sören Marquardt, direktor Njemačke udruge brodogradnje i pomorskih industrija (VSM).

Ralf Nagel, izvršni direktor Njemačke udruge brodovlasnika (VDR), naglasio je kako bez poticajnog programa Savezne vlade za gradnju i preinake brodova na LNG pogon neće biti moguće prevladati prepreke ulasku na tržište.

Trenutno, brodovi s dvostrukim pogonom (dual-fuel) koštaju i do 25% više zbog posebnih motora i dodatnih tankova te sustava za gorivo.

Potrebna ulaganja i standardizacija

Daniel Hosseus, izvršni direktor Udruge njemačkih operatora morskih luka (ZDS), naglasio je potrebu za širokim programom subvencija tehnologije u pomorskoj logistici.

Dr. Alexanr Geisler, direktor Njemačke udruge brokera (ZVDS), dodao je: „Punjenje LNG goriva mora postati uobičajeno u njemačkim lukama. Također, važno je da se bunkering odvija istovremeno s ukrcajem i iskrcajem tereta kako bi se optimiziralo vrijeme obrade brodova.”

HTML Code here

Novi Vinodolski

HTML Code here