O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Aframax tankeri mijenjaju vlasnike brže nego ikad – tržište na vrhuncu

Tržište aframax tankera doživljava procvat jer sankcije utječu na globalne rute i povećavaju vrijednost brodova. U prvim tjednima godine zabilježeno je najmanje deset prodaja aframax tankera, pri čemu se većina prodaje odvija bez ugovorenog najma, omogućujući brzu isporuku novim vlasnicima.

Jedna od najzapaženijih transakcija uključuje grčku kompaniju IMS, koja je prodala svoj 2008. godine izgrađen tanker Nemo (106.000 DWT) kineskim kupcima za 37 milijuna dolara. Ova prodaja donosi značajan profit jer je brod kupljen prije četiri godine od Teekay Tankersa za samo 16 milijuna dolara, piše Splash247.

Osim toga, u prodaji su i dva korejska tankera – Amax Anthem (2011.) i Amax Avenue (2010.), povezani sa singapurskom kompanijom Synergy Marine. Oba broda, kapaciteta 116.100 DWT, navodno su prodana za po 39,5 milijuna dolara.

U igri je i poznata kompanija Eastern Pacific Shipping, u vlasništvu izraelskog brodovlasnika Idana Ofera, koja pokušava prodati 15 godina star aframax tanker Kara Sea za 37 milijuna dolara. Također, Stealth Maritime, pod vodstvom Harryja Vafiasa, navodno je prodao 17-godišnji kineski aframax Crude Centurion (113.000 DWT) za 33 milijuna dolara.

Među ostalim prodanim jedinicama ističe se japanski brod Sofia II (2008.), koji je Flynn Ventures prodao za 31 milijun dolara, dok je Pantheon Tankers prodao godinu stariji Sea Falcon (110.000 DWT) za 30,5 milijuna dolara.

Spring Marine također nastavlja s prodajom, prodajući svoj drugi aframax u nekoliko mjeseci – tanker Lambada (2013., 104.000 DWT) kineskom kupcu za 30,3 milijuna dolara.

Prva zabilježena aframax prodaja u 2025. godini uključivala je transakciju između grčke kompanije Kyklades Maritime i MJL Bangladesh iz Dhake. Bangladeški kupci platili su 45,3 milijuna dolara za 12-godišnji Nissos Delos.

Ovaj val prodaja pokazuje da je segment aframax tankera u velikoj potražnji, pri čemu brodovlasnici ostvaruju značajne profite na sekundarnom tržištu.

Tržište aframax tankera doživljava procvat jer sankcije utječu na globalne rute i povećavaju vrijednost brodova. U prvim tjednima godine zabilježeno je najmanje deset prodaja aframax tankera, pri čemu se većina prodaje odvija bez ugovorenog najma, omogućujući brzu isporuku novim vlasnicima.

Jedna od najzapaženijih transakcija uključuje grčku kompaniju IMS, koja je prodala svoj 2008. godine izgrađen tanker Nemo (106.000 DWT) kineskim kupcima za 37 milijuna dolara. Ova prodaja donosi značajan profit jer je brod kupljen prije četiri godine od Teekay Tankersa za samo 16 milijuna dolara, piše Splash247.

Osim toga, u prodaji su i dva korejska tankera – Amax Anthem (2011.) i Amax Avenue (2010.), povezani sa singapurskom kompanijom Synergy Marine. Oba broda, kapaciteta 116.100 DWT, navodno su prodana za po 39,5 milijuna dolara.

U igri je i poznata kompanija Eastern Pacific Shipping, u vlasništvu izraelskog brodovlasnika Idana Ofera, koja pokušava prodati 15 godina star aframax tanker Kara Sea za 37 milijuna dolara. Također, Stealth Maritime, pod vodstvom Harryja Vafiasa, navodno je prodao 17-godišnji kineski aframax Crude Centurion (113.000 DWT) za 33 milijuna dolara.

Među ostalim prodanim jedinicama ističe se japanski brod Sofia II (2008.), koji je Flynn Ventures prodao za 31 milijun dolara, dok je Pantheon Tankers prodao godinu stariji Sea Falcon (110.000 DWT) za 30,5 milijuna dolara.

Spring Marine također nastavlja s prodajom, prodajući svoj drugi aframax u nekoliko mjeseci – tanker Lambada (2013., 104.000 DWT) kineskom kupcu za 30,3 milijuna dolara.

Prva zabilježena aframax prodaja u 2025. godini uključivala je transakciju između grčke kompanije Kyklades Maritime i MJL Bangladesh iz Dhake. Bangladeški kupci platili su 45,3 milijuna dolara za 12-godišnji Nissos Delos.

Ovaj val prodaja pokazuje da je segment aframax tankera u velikoj potražnji, pri čemu brodovlasnici ostvaruju značajne profite na sekundarnom tržištu.

HTML Code here
HTML Code here