MSC je ponovno odabrao kinesko brodogradilište Zhoushan Changhong International Shipyard za izgradnju LNG dual fuel megamax kontejnerskih brodova, naručivši četiri jedinice kapaciteta 21700 TEU s opcijom za još četiri.
Changhong International potvrdio je narudžbu ističući da se radi o najvećem novograditeljskom projektu u povijesti brodogradilišta i cijele Zhejiang provincije. Ovim ugovorom MSC nastavlja svoj snažan investicijski ciklus u modernizaciju i povećanje kapaciteta flote, piše Splash247.
Pod vodstvom Sørena Tofta MSC je već ranije naručio seriju od deset brodova kapaciteta 11500 TEU i 10300 TEU u istom brodogradilištu 2023. godine. Nakon toga u kolovozu prošle godine dogovorena je gradnja dvanaest LNG dual fuel megamax brodova od 19000 TEU.
S flotom od približno 64 milijuna TEU MSC trenutno drži oko 20 posto udjela u globalnom kontejnerskom prijevozu. Njegova knjiga narudžbi sada broji preko 130 novih brodova a procjenjuje se da će u idućim godinama kompanija povećati kapacitet za dodatnih 215 milijuna TEU.
Osim MSC ove narudžbe Changhong International potvrdio je i ranije prijavljenu narudžbu tvrtke TMS Group čiji vlasnik George Economou gradi brodove kapaciteta 11400 TEU također na LNG pogon.