O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

MSC nastavlja ulaganja: Flota raste za dodatnih 2,15 milijuna TEU

MSC je ponovno odabrao kinesko brodogradilište Zhoushan Changhong International Shipyard za izgradnju LNG dual fuel megamax kontejnerskih brodova, naručivši četiri jedinice kapaciteta 21700 TEU s opcijom za još četiri.

Changhong International potvrdio je narudžbu ističući da se radi o najvećem novograditeljskom projektu u povijesti brodogradilišta i cijele Zhejiang provincije. Ovim ugovorom MSC nastavlja svoj snažan investicijski ciklus u modernizaciju i povećanje kapaciteta flote, piše Splash247.

Pod vodstvom Sørena Tofta MSC je već ranije naručio seriju od deset brodova kapaciteta 11500 TEU i 10300 TEU u istom brodogradilištu 2023. godine. Nakon toga u kolovozu prošle godine dogovorena je gradnja dvanaest LNG dual fuel megamax brodova od 19000 TEU.

S flotom od približno 64 milijuna TEU MSC trenutno drži oko 20 posto udjela u globalnom kontejnerskom prijevozu. Njegova knjiga narudžbi sada broji preko 130 novih brodova a procjenjuje se da će u idućim godinama kompanija povećati kapacitet za dodatnih 215 milijuna TEU.

Osim MSC ove narudžbe Changhong International potvrdio je i ranije prijavljenu narudžbu tvrtke TMS Group čiji vlasnik George Economou gradi brodove kapaciteta 11400 TEU također na LNG pogon.

MSC je ponovno odabrao kinesko brodogradilište Zhoushan Changhong International Shipyard za izgradnju LNG dual fuel megamax kontejnerskih brodova, naručivši četiri jedinice kapaciteta 21700 TEU s opcijom za još četiri.

Changhong International potvrdio je narudžbu ističući da se radi o najvećem novograditeljskom projektu u povijesti brodogradilišta i cijele Zhejiang provincije. Ovim ugovorom MSC nastavlja svoj snažan investicijski ciklus u modernizaciju i povećanje kapaciteta flote, piše Splash247.

Pod vodstvom Sørena Tofta MSC je već ranije naručio seriju od deset brodova kapaciteta 11500 TEU i 10300 TEU u istom brodogradilištu 2023. godine. Nakon toga u kolovozu prošle godine dogovorena je gradnja dvanaest LNG dual fuel megamax brodova od 19000 TEU.

S flotom od približno 64 milijuna TEU MSC trenutno drži oko 20 posto udjela u globalnom kontejnerskom prijevozu. Njegova knjiga narudžbi sada broji preko 130 novih brodova a procjenjuje se da će u idućim godinama kompanija povećati kapacitet za dodatnih 215 milijuna TEU.

Osim MSC ove narudžbe Changhong International potvrdio je i ranije prijavljenu narudžbu tvrtke TMS Group čiji vlasnik George Economou gradi brodove kapaciteta 11400 TEU također na LNG pogon.

HTML Code here
HTML Code here