O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Nesreća u Sjevernom moru: Potraga za nestalim pomorcem obustavljena, brodovi i dalje u plamenu

Potraga za nestalim članom posade broda Solong službeno je obustavljena nakon gotovo 24 sata od sudara s tankerom Stena Immaculate u Sjevernom moru. Oba broda i dalje gore, dok istražitelji analiziraju moguće uzroke nesreće i procjenjuju ekološke posljedice.

Prema podacima MarineTraffic-a, u trenutku nesreće tanker je bio na sidru, dok se Solong kretao brzinom od 16 čvorova. Očevici su sudar opisali kao iznenadan i snažan udar, a neki članovi posade s tankera tvrde da na mostu Solonga u trenutku nesreće možda nije bilo nikoga, piše Safety4Sea.

Istražitelji su potvrdili da zasad nema dokaza o namjernom djelovanju ili vanjskim faktorima koji bi mogli izazvati sudar. No, postavlja se pitanje je li Solong imao tehničkih problema ili je došlo do ljudske pogreške u navigaciji.

Solong je prevozio 15 kontejnera natrijevog cijanida, dok je Stena Immaculate bila krcata mlaznim gorivom. Stručnjaci upozoravaju da bi curenje ovih tvari moglo imati dugoročne posljedice na morski ekosustav, a vatrogasne i spasilačke ekipe rade na suzbijanju požara i sprečavanju mogućeg izljeva opasnih kemikalija.

Tanker Stena Immaculate plovi pod američkom zastavom, izgrađen je 2017. godine u Kini, dug je 183 metra, širok 32 metra i može prevoziti 49.000 tona tereta. Vlasnik mu je Swedish Marine Services, dok je osiguran kod Steamship Mutual Underwriting Association i klasificiran od strane DNV-a.

Pomorska istražna tijela trenutno prikupljaju podatke u Grimsbyju, gdje analiziraju sve dostupne informacije kako bi utvrdili uzroke nesreće. Očekuje se da će istraga dati odgovore o odgovornosti i potencijalnim propustima, te predložiti sigurnosne mjere kako bi se slične nesreće u budućnosti spriječile.

Potraga za nestalim članom posade broda Solong službeno je obustavljena nakon gotovo 24 sata od sudara s tankerom Stena Immaculate u Sjevernom moru. Oba broda i dalje gore, dok istražitelji analiziraju moguće uzroke nesreće i procjenjuju ekološke posljedice.

Prema podacima MarineTraffic-a, u trenutku nesreće tanker je bio na sidru, dok se Solong kretao brzinom od 16 čvorova. Očevici su sudar opisali kao iznenadan i snažan udar, a neki članovi posade s tankera tvrde da na mostu Solonga u trenutku nesreće možda nije bilo nikoga, piše Safety4Sea.

Istražitelji su potvrdili da zasad nema dokaza o namjernom djelovanju ili vanjskim faktorima koji bi mogli izazvati sudar. No, postavlja se pitanje je li Solong imao tehničkih problema ili je došlo do ljudske pogreške u navigaciji.

Solong je prevozio 15 kontejnera natrijevog cijanida, dok je Stena Immaculate bila krcata mlaznim gorivom. Stručnjaci upozoravaju da bi curenje ovih tvari moglo imati dugoročne posljedice na morski ekosustav, a vatrogasne i spasilačke ekipe rade na suzbijanju požara i sprečavanju mogućeg izljeva opasnih kemikalija.

Tanker Stena Immaculate plovi pod američkom zastavom, izgrađen je 2017. godine u Kini, dug je 183 metra, širok 32 metra i može prevoziti 49.000 tona tereta. Vlasnik mu je Swedish Marine Services, dok je osiguran kod Steamship Mutual Underwriting Association i klasificiran od strane DNV-a.

Pomorska istražna tijela trenutno prikupljaju podatke u Grimsbyju, gdje analiziraju sve dostupne informacije kako bi utvrdili uzroke nesreće. Očekuje se da će istraga dati odgovore o odgovornosti i potencijalnim propustima, te predložiti sigurnosne mjere kako bi se slične nesreće u budućnosti spriječile.

HTML Code here
HTML Code here