OTP Groupama Banner

O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

Nesreća u Sjevernom moru: Potraga za nestalim pomorcem obustavljena, brodovi i dalje u plamenu

Potraga za nestalim članom posade broda Solong službeno je obustavljena nakon gotovo 24 sata od sudara s tankerom Stena Immaculate u Sjevernom moru. Oba broda i dalje gore, dok istražitelji analiziraju moguće uzroke nesreće i procjenjuju ekološke posljedice.

Prema podacima MarineTraffic-a, u trenutku nesreće tanker je bio na sidru, dok se Solong kretao brzinom od 16 čvorova. Očevici su sudar opisali kao iznenadan i snažan udar, a neki članovi posade s tankera tvrde da na mostu Solonga u trenutku nesreće možda nije bilo nikoga, piše Safety4Sea.

HTML Code here

Istražitelji su potvrdili da zasad nema dokaza o namjernom djelovanju ili vanjskim faktorima koji bi mogli izazvati sudar. No, postavlja se pitanje je li Solong imao tehničkih problema ili je došlo do ljudske pogreške u navigaciji.

Solong je prevozio 15 kontejnera natrijevog cijanida, dok je Stena Immaculate bila krcata mlaznim gorivom. Stručnjaci upozoravaju da bi curenje ovih tvari moglo imati dugoročne posljedice na morski ekosustav, a vatrogasne i spasilačke ekipe rade na suzbijanju požara i sprečavanju mogućeg izljeva opasnih kemikalija.

Tanker Stena Immaculate plovi pod američkom zastavom, izgrađen je 2017. godine u Kini, dug je 183 metra, širok 32 metra i može prevoziti 49.000 tona tereta. Vlasnik mu je Swedish Marine Services, dok je osiguran kod Steamship Mutual Underwriting Association i klasificiran od strane DNV-a.

Pomorska istražna tijela trenutno prikupljaju podatke u Grimsbyju, gdje analiziraju sve dostupne informacije kako bi utvrdili uzroke nesreće. Očekuje se da će istraga dati odgovore o odgovornosti i potencijalnim propustima, te predložiti sigurnosne mjere kako bi se slične nesreće u budućnosti spriječile.

Potraga za nestalim članom posade broda Solong službeno je obustavljena nakon gotovo 24 sata od sudara s tankerom Stena Immaculate u Sjevernom moru. Oba broda i dalje gore, dok istražitelji analiziraju moguće uzroke nesreće i procjenjuju ekološke posljedice.

Prema podacima MarineTraffic-a, u trenutku nesreće tanker je bio na sidru, dok se Solong kretao brzinom od 16 čvorova. Očevici su sudar opisali kao iznenadan i snažan udar, a neki članovi posade s tankera tvrde da na mostu Solonga u trenutku nesreće možda nije bilo nikoga, piše Safety4Sea.

Istražitelji su potvrdili da zasad nema dokaza o namjernom djelovanju ili vanjskim faktorima koji bi mogli izazvati sudar. No, postavlja se pitanje je li Solong imao tehničkih problema ili je došlo do ljudske pogreške u navigaciji.

HTML Code here

Solong je prevozio 15 kontejnera natrijevog cijanida, dok je Stena Immaculate bila krcata mlaznim gorivom. Stručnjaci upozoravaju da bi curenje ovih tvari moglo imati dugoročne posljedice na morski ekosustav, a vatrogasne i spasilačke ekipe rade na suzbijanju požara i sprečavanju mogućeg izljeva opasnih kemikalija.

Tanker Stena Immaculate plovi pod američkom zastavom, izgrađen je 2017. godine u Kini, dug je 183 metra, širok 32 metra i može prevoziti 49.000 tona tereta. Vlasnik mu je Swedish Marine Services, dok je osiguran kod Steamship Mutual Underwriting Association i klasificiran od strane DNV-a.

Pomorska istražna tijela trenutno prikupljaju podatke u Grimsbyju, gdje analiziraju sve dostupne informacije kako bi utvrdili uzroke nesreće. Očekuje se da će istraga dati odgovore o odgovornosti i potencijalnim propustima, te predložiti sigurnosne mjere kako bi se slične nesreće u budućnosti spriječile.

MOŽE VAS ZANIMATI