O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Vjetar u jedrima: Odfjell uvodi inovativni sustav na tanker Bow Olympus

Odfjell je uspješno instalirao svoj prvi sustav vjetro-pogona na kemijskom tankeru Bow Olympus, u suradnji s tvrtkom bound4blue. Instalacija je izvedena u brodogradilištu EDR Antwerp Shipyard i predstavlja završnu fazu opsežnog procesa testiranja i analize.

Odluka o implementaciji ove tehnologije donesena je nakon detaljne studije koju je proveo istraživački institut RISE. Ovaj sustav ne samo da poboljšava učinkovitost plovidbe, već donosi i regulatorne pogodnosti, jer je jedini izvor energije koji dobiva dodatne bodove kroz inicijativu FuelEU Maritime Wind Reward Factor. Također pomaže smanjiti emisije u sklopu EU ETS sustava i pozitivno utječe na CII ocjene brodova, piše Safety4Sea.

Erik Hjortland, potpredsjednik za tehnologiju u Odfjellu, istaknuo je važnost ovakvih rješenja u procesu dekarbonizacije pomorstva. Prema njegovim riječima, alternativna goriva poput zelene amonijaka i metanola zahtijevaju ogromne količine električne energije – čak 5.500 teravat-sati godišnje.

“Vjetro-pogon koristi lokalnu i direktnu energiju vjetra, s mnogo manjim gubicima energije, oko deset posto od jedra do propelera. To omogućava učinkovitiju primjenu obnovljive energije izravno na brodu. Ovo je elegantno rješenje i glavni razlog zašto sam strastven oko ove tehnologije”, rekao je Hjortland.

David Ferrer, glavni tehnički direktor tvrtke bound4blue, naglasio je kako su blisko surađivali s Odfjellom kako bi osigurali da njihov eSAIL® sustav u potpunosti odgovara operativnim potrebama broda. “Izveli smo učinkovitu instalaciju koja se besprijekorno integrira s postojećom konfiguracijom broda”, izjavio je Ferrer.

Odfjell je uspješno instalirao svoj prvi sustav vjetro-pogona na kemijskom tankeru Bow Olympus, u suradnji s tvrtkom bound4blue. Instalacija je izvedena u brodogradilištu EDR Antwerp Shipyard i predstavlja završnu fazu opsežnog procesa testiranja i analize.

Odluka o implementaciji ove tehnologije donesena je nakon detaljne studije koju je proveo istraživački institut RISE. Ovaj sustav ne samo da poboljšava učinkovitost plovidbe, već donosi i regulatorne pogodnosti, jer je jedini izvor energije koji dobiva dodatne bodove kroz inicijativu FuelEU Maritime Wind Reward Factor. Također pomaže smanjiti emisije u sklopu EU ETS sustava i pozitivno utječe na CII ocjene brodova, piše Safety4Sea.

Erik Hjortland, potpredsjednik za tehnologiju u Odfjellu, istaknuo je važnost ovakvih rješenja u procesu dekarbonizacije pomorstva. Prema njegovim riječima, alternativna goriva poput zelene amonijaka i metanola zahtijevaju ogromne količine električne energije – čak 5.500 teravat-sati godišnje.

“Vjetro-pogon koristi lokalnu i direktnu energiju vjetra, s mnogo manjim gubicima energije, oko deset posto od jedra do propelera. To omogućava učinkovitiju primjenu obnovljive energije izravno na brodu. Ovo je elegantno rješenje i glavni razlog zašto sam strastven oko ove tehnologije”, rekao je Hjortland.

David Ferrer, glavni tehnički direktor tvrtke bound4blue, naglasio je kako su blisko surađivali s Odfjellom kako bi osigurali da njihov eSAIL® sustav u potpunosti odgovara operativnim potrebama broda. “Izveli smo učinkovitu instalaciju koja se besprijekorno integrira s postojećom konfiguracijom broda”, izjavio je Ferrer.

MOŽE VAS ZANIMATI

O kuharima i ostalima