Tri broda klase World predstavljaju novi korak u dugogodišnjoj suradnji MSC-a i francuske brodogradnje, s posebnim fokusom na tehnološki napredak i održivost
U brodogradilištu Chantiers de l’Atlantique u Saint-Nazaireu, MSC Cruises i francuski graditelji obilježili su 27. ožujka tri važne faze u izgradnji svoje World Class flote.
Svečanost je uključivala isporuku broda MSC World America, polaganje kobilice za MSC World Asia te rezanje čelika za novi MSC World Atlantic.
Novi MSC World America je 23. brod u floti MSC Cruisesa, posebno dizajniran za američko tržište. Brod uvodi nova iskustva i prostore prilagođene navikama američkih putnika. Službeno će biti imenovan 9. travnja u novoj MSC terminal zgradi u Miamiju, piše Cruise Industry News.
Svečanostima su nazočili osnivač MSC Grupe Gianluigi Aponte, izvršni predsjednik MSC Cruisesa Pierfrancesco Vago, direktor brodogradilišta Laurent Castaing, francuski ministar industrije i energetike Marc Ferracci te brojni članovi novograditeljskog tima i radnici brodogradilišta.
Vago je u svom govoru istaknuo da MSC i Chantiers već više od 20 godina surađuju u razvoju inovativnih brodova. Ta suradnja dosad je rezultirala s 19 brodova i pet prototipova koji pomiču granice u dizajnu, tehnologiji i održivosti.
Posebna pažnja bila je usmjerena i na MSC World Asia, za koji je održana tradicionalna ceremonija polaganja kobilice. Kume broda bile su Marialuisa Iaccarino iz MSC Cruisesa i Flavie Biondo iz Chantiersa. Brod će ući u službu tijekom zime 2026./2027. i plovit će Mediteranom, uključujući luke u Francuskoj, Italiji, Španjolskoj i Malti.
Treći brod, nazvan MSC World Atlantic, upravo je ušao u početnu fazu gradnje, čime je MSC dodatno potvrdio svoju predanost francuskoj brodogradnji.
Vago je naglasio da ova tri broda predstavljaju investiciju veću od 3,4 milijarde eura u francusku industriju, čime MSC dodatno učvršćuje svoju poziciju jednog od ključnih partnera europske brodogradnje.