OTP Groupama Banner

O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

Grimaldi ulaže 1,3 milijarde dolara u Ro-Pax flotu pogonjenu metanolom

Talijanska brodarska grupa Grimaldi naručila je devet Ro-Pax brodova s pogonom na metanol, vrijednih 1,3 milijarde dolara. Brodovi će biti izgrađeni u kineskom brodogradilištu China Merchants Jinling (Weihai), a isporuke su planirane između 2028. i 2030. godine.

Šest brodova bit će u floti Grimaldi Lines i Minoan Lines te će ploviti pod talijanskom i grčkom zastavom na mediteranskim linijama. Preostala tri broda preuzet će finska podružnica Finnlines i bit će namijenjena baltičkom tržištu, ploveći pod finskom zastavom, piše Offshore Energy.

HTML Code here

Brodovi za Mediteran bit će dugački 229 metara i imat će kapacitet za 3.300 metara tovarnih traka te više od 300 automobila, uz prostor za 2.500 putnika. Ova klasa, nazvana Next Generation Med, bit će prva u regiji dizajnirana za plovidbu na metanol.

Baltički brodovi, iz nove klase Hansa Superstar, imat će 240 metara duljine, 5.100 metara tovarnih traka, 90 automobila te smještaj za 1.100 putnika u 320 kabina. Dizajn temelji na postojećim Finnlines Superstar brodovima, ali je prilagođen linijama između Finske i Njemačke.

Svi brodovi bit će opremljeni naprednim sustavima za upravljanje potrošnjom energije, optimiziranim trupovima, te pripremljeni za priključak na kopnenu struju. Primjenom silikonskih premaza trupa, Grimaldi očekuje više od 50% smanjenja emisije CO₂ po jedinici prevezenog tereta u usporedbi s postojećim brodovima.

„Ovi novi brodovi rezultat su detaljne analize potreba tržišta i potvrđuju našu posvećenost kvaliteti, učinkovitosti i održivosti,“ izjavio je Emanuele Grimaldi. „Korištenje metanola kao alternativnog goriva dodatno nas približava cilju nultih emisija.“

Talijanska brodarska grupa Grimaldi naručila je devet Ro-Pax brodova s pogonom na metanol, vrijednih 1,3 milijarde dolara. Brodovi će biti izgrađeni u kineskom brodogradilištu China Merchants Jinling (Weihai), a isporuke su planirane između 2028. i 2030. godine.

Šest brodova bit će u floti Grimaldi Lines i Minoan Lines te će ploviti pod talijanskom i grčkom zastavom na mediteranskim linijama. Preostala tri broda preuzet će finska podružnica Finnlines i bit će namijenjena baltičkom tržištu, ploveći pod finskom zastavom, piše Offshore Energy.

Brodovi za Mediteran bit će dugački 229 metara i imat će kapacitet za 3.300 metara tovarnih traka te više od 300 automobila, uz prostor za 2.500 putnika. Ova klasa, nazvana Next Generation Med, bit će prva u regiji dizajnirana za plovidbu na metanol.

HTML Code here

Baltički brodovi, iz nove klase Hansa Superstar, imat će 240 metara duljine, 5.100 metara tovarnih traka, 90 automobila te smještaj za 1.100 putnika u 320 kabina. Dizajn temelji na postojećim Finnlines Superstar brodovima, ali je prilagođen linijama između Finske i Njemačke.

Svi brodovi bit će opremljeni naprednim sustavima za upravljanje potrošnjom energije, optimiziranim trupovima, te pripremljeni za priključak na kopnenu struju. Primjenom silikonskih premaza trupa, Grimaldi očekuje više od 50% smanjenja emisije CO₂ po jedinici prevezenog tereta u usporedbi s postojećim brodovima.

„Ovi novi brodovi rezultat su detaljne analize potreba tržišta i potvrđuju našu posvećenost kvaliteti, učinkovitosti i održivosti,“ izjavio je Emanuele Grimaldi. „Korištenje metanola kao alternativnog goriva dodatno nas približava cilju nultih emisija.“

MOŽE VAS ZANIMATI