O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Umjesto kazni – kompromis: SAD ublažava najavljene namete prema kineskim brodovima

Nakon brojnih pritužbi iz pomorske industrije, američka vlada najavila je da će ipak ublažiti planirane naknade za brodove povezane s Kinom. Javna rasprava o tom pitanju izazvala je veliki interes – pristiglo je gotovo 400 komentara, uglavnom negativnih.

Američki trgovinski predstavnik Jamieson Greer izjavio je pred Senatskim odborom za financije da se “neće sve mjere primijeniti” te da se razmatraju alternative. Prethodni prijedlog uključivao je mogućnost naplate i do 3,5 milijuna dolara po pristajanju kineskog broda u američku luku. Ova je mjera bila zamišljena kao odgovor na kineske prakse u brodogradnji i pokušaj oživljavanja američkih brodogradilišta, piše Splash247.

Odluka o konačnim iznosima očekuje se do kraja mjeseca. Iako puni detalji još nisu poznati, već sada se osjeća utjecaj – tržište brodova bilježi promjene u potražnji novogradnji.

U međuvremenu, u pozadini trgovinskih napetosti, dolazi i do strateških povezivanja na brodograđevnom planu. Američki vojni brodograditelj Huntington Ingalls Industries (HII) i južnokorejski HD Hyundai Heavy Industries (HHI) potpisali su memorandum o suradnji. Cilj je ubrzati proizvodnju brodova za obrambene i komercijalne potrebe.

Južnokorejska konkurentska tvrtka Hanwha Ocean također se pozicionira na američkom tržištu. Prošle godine preuzeli su brodogradilište Philly Shipyard, a nedavno su kupili i 9,9% udjela u australskoj tvrtki Austal, koja ima proizvodne pogone u SAD-u.

Južnokorejski ministar trgovine Ahn Duk-geun izjavio je da suradnja s Washingtonom na polju brodogradnje predstavlja “vrlo važan adut” u pregovorima oko carina.

Nakon brojnih pritužbi iz pomorske industrije, američka vlada najavila je da će ipak ublažiti planirane naknade za brodove povezane s Kinom. Javna rasprava o tom pitanju izazvala je veliki interes – pristiglo je gotovo 400 komentara, uglavnom negativnih.

Američki trgovinski predstavnik Jamieson Greer izjavio je pred Senatskim odborom za financije da se “neće sve mjere primijeniti” te da se razmatraju alternative. Prethodni prijedlog uključivao je mogućnost naplate i do 3,5 milijuna dolara po pristajanju kineskog broda u američku luku. Ova je mjera bila zamišljena kao odgovor na kineske prakse u brodogradnji i pokušaj oživljavanja američkih brodogradilišta, piše Splash247.

Odluka o konačnim iznosima očekuje se do kraja mjeseca. Iako puni detalji još nisu poznati, već sada se osjeća utjecaj – tržište brodova bilježi promjene u potražnji novogradnji.

U međuvremenu, u pozadini trgovinskih napetosti, dolazi i do strateških povezivanja na brodograđevnom planu. Američki vojni brodograditelj Huntington Ingalls Industries (HII) i južnokorejski HD Hyundai Heavy Industries (HHI) potpisali su memorandum o suradnji. Cilj je ubrzati proizvodnju brodova za obrambene i komercijalne potrebe.

Južnokorejska konkurentska tvrtka Hanwha Ocean također se pozicionira na američkom tržištu. Prošle godine preuzeli su brodogradilište Philly Shipyard, a nedavno su kupili i 9,9% udjela u australskoj tvrtki Austal, koja ima proizvodne pogone u SAD-u.

Južnokorejski ministar trgovine Ahn Duk-geun izjavio je da suradnja s Washingtonom na polju brodogradnje predstavlja “vrlo važan adut” u pregovorima oko carina.

MOŽE VAS ZANIMATI

O kuharima i ostalima