O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Brod, vlak, pogodak: Rijeka gradi luku punog potencijala

IZVORMMPI

Luka Rijeka ima sve preduvjete da postane ključni ulaz robe u Europu – istaknuto je na konferenciji „Brod, vlak, pogodak – Kako do punog potencijala Luke Rijeka?“ održanoj u Zagrebu, u organizaciji Hrvatske gospodarske komore.

Potpredsjednik Vlade i ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković naglasio je kako Rijeka prolazi kroz značajnu prometnu i infrastrukturnu transformaciju. „Zahvaljujući povijesnom koncesijskom ugovoru, novi kontejnerski terminal uskoro kreće s radom. Imamo izgrađenu spojnu cestu do autoceste, a radimo i na jačanju željezničke povezanosti prema europskim koridorima“, poručio je ministar.

Foto: HGK

Riječka luka, kao najveća teretna morska luka u Hrvatskoj, igra ključnu ulogu u povezivanju s globalnim tržištima. Mirjana Čagalj iz HGK-a istaknula je važnost luke za zemlje bez izlaza na more, ali i za hrvatski gospodarski razvoj kroz investicije i nova radna mjesta, piše MMPI.

Predstavljena studija o ekonomskim učincima luke donosi optimističan pogled: do 2040. godine Rijeka bi mogla generirati 3,3 milijarde eura gospodarske aktivnosti godišnje i otvoriti 8.600 novih radnih mjesta. Ključan preduvjet za takav rast je dovršetak dvokolosiječne nizinske pruge Zagreb – Rijeka do 2032. godine, što bi uklonilo uska grla i ubrzalo teretni promet.

Foto: HGK

Zaključak konferencije bio je jasan – razvoj Luke Rijeka ima učinak daleko izvan pomorskog sektora, s pozitivnim posljedicama po cijeli lanac opskrbe, uključujući logistiku, trgovinu i transport.

Luka Rijeka ima sve preduvjete da postane ključni ulaz robe u Europu – istaknuto je na konferenciji „Brod, vlak, pogodak – Kako do punog potencijala Luke Rijeka?“ održanoj u Zagrebu, u organizaciji Hrvatske gospodarske komore.

Potpredsjednik Vlade i ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković naglasio je kako Rijeka prolazi kroz značajnu prometnu i infrastrukturnu transformaciju. „Zahvaljujući povijesnom koncesijskom ugovoru, novi kontejnerski terminal uskoro kreće s radom. Imamo izgrađenu spojnu cestu do autoceste, a radimo i na jačanju željezničke povezanosti prema europskim koridorima“, poručio je ministar.

Foto: HGK

Riječka luka, kao najveća teretna morska luka u Hrvatskoj, igra ključnu ulogu u povezivanju s globalnim tržištima. Mirjana Čagalj iz HGK-a istaknula je važnost luke za zemlje bez izlaza na more, ali i za hrvatski gospodarski razvoj kroz investicije i nova radna mjesta, piše MMPI.

Predstavljena studija o ekonomskim učincima luke donosi optimističan pogled: do 2040. godine Rijeka bi mogla generirati 3,3 milijarde eura gospodarske aktivnosti godišnje i otvoriti 8.600 novih radnih mjesta. Ključan preduvjet za takav rast je dovršetak dvokolosiječne nizinske pruge Zagreb – Rijeka do 2032. godine, što bi uklonilo uska grla i ubrzalo teretni promet.

Foto: HGK

Zaključak konferencije bio je jasan – razvoj Luke Rijeka ima učinak daleko izvan pomorskog sektora, s pozitivnim posljedicama po cijeli lanac opskrbe, uključujući logistiku, trgovinu i transport.

MOŽE VAS ZANIMATI

O kuharima i ostalima