O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Povratak LNG brodova pod američkom zastavom kreće iz Philadelphije

Pod vodstvom Hanwha Oceana, Philly Shipyard pokreće ambiciozan projekt izgradnje prvih američkih LNG brodova nakon više od pola stoljeća.

Philly Shipyard najavio je da će ponovno pokrenuti gradnju LNG brodova u SAD-u – prvi put nakon više od 50 godina. Ova odluka dolazi nakon nove direktive američkog Ureda za trgovinskog predstavnika (USTR), kojom se želi ojačati američka brodogradnja i povećati udio američkih brodova u izvozu LNG-a, piše Splash247.

Prema novim pravilima, najmanje 1% američkog izvoza ukapljenog prirodnog plina (LNG) mora se prevoziti na brodovima koji su izgrađeni, upravljani i pod zastavom SAD-a, a ta će kvota postupno rasti – 4% do 2035. i 15% do 2047. godine.

Trenutno su samo tri od 800 aktivnih LNG brodova na svijetu izgrađena u SAD-u – svi još iz 1970-ih. Upravo zato je najava Hanwha Oceana, nove vlasnice Philly Shipyarda i jednog od vodećih svjetskih graditelja LNG brodova, izazvala veliko zanimanje u pomorskom sektoru.

Hanwha Ocean, bivši Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME), donosi stručnost i iskustvo u gradnji ovih tehnički složenih brodova u američku brodogradilišnu industriju. Plan je razviti domaći kapacitet za gradnju LNG tankera i tako pomoći SAD-u da odgovori na nove regulative.

Ipak, prijedlog USTR-a nije prošao bez kritika. Washingtonski lobistički centar Center for Liquefied Natural Gas (CLNG) tvrdi da bi ovakva pravila mogla ozbiljno ograničiti konkurentnost američkog LNG izvoza.

“Ova inicijativa jednostavno nije provediva i ograničit će sposobnost SAD-a da se natječe s drugim globalnim LNG dobavljačima,” izjavio je Charlie Riedl, izvršni direktor CLNG-a.

Unatoč kritikama, Philly Shipyard već priprema teren za novu fazu brodogradnje, a s obzirom na sve veći globalni interes za LNG, ova investicija bi mogla označiti početak novog poglavlja za američku trgovačku mornaricu.

Pod vodstvom Hanwha Oceana, Philly Shipyard pokreće ambiciozan projekt izgradnje prvih američkih LNG brodova nakon više od pola stoljeća.

Philly Shipyard najavio je da će ponovno pokrenuti gradnju LNG brodova u SAD-u – prvi put nakon više od 50 godina. Ova odluka dolazi nakon nove direktive američkog Ureda za trgovinskog predstavnika (USTR), kojom se želi ojačati američka brodogradnja i povećati udio američkih brodova u izvozu LNG-a, piše Splash247.

Prema novim pravilima, najmanje 1% američkog izvoza ukapljenog prirodnog plina (LNG) mora se prevoziti na brodovima koji su izgrađeni, upravljani i pod zastavom SAD-a, a ta će kvota postupno rasti – 4% do 2035. i 15% do 2047. godine.

Trenutno su samo tri od 800 aktivnih LNG brodova na svijetu izgrađena u SAD-u – svi još iz 1970-ih. Upravo zato je najava Hanwha Oceana, nove vlasnice Philly Shipyarda i jednog od vodećih svjetskih graditelja LNG brodova, izazvala veliko zanimanje u pomorskom sektoru.

Hanwha Ocean, bivši Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME), donosi stručnost i iskustvo u gradnji ovih tehnički složenih brodova u američku brodogradilišnu industriju. Plan je razviti domaći kapacitet za gradnju LNG tankera i tako pomoći SAD-u da odgovori na nove regulative.

Ipak, prijedlog USTR-a nije prošao bez kritika. Washingtonski lobistički centar Center for Liquefied Natural Gas (CLNG) tvrdi da bi ovakva pravila mogla ozbiljno ograničiti konkurentnost američkog LNG izvoza.

“Ova inicijativa jednostavno nije provediva i ograničit će sposobnost SAD-a da se natječe s drugim globalnim LNG dobavljačima,” izjavio je Charlie Riedl, izvršni direktor CLNG-a.

Unatoč kritikama, Philly Shipyard već priprema teren za novu fazu brodogradnje, a s obzirom na sve veći globalni interes za LNG, ova investicija bi mogla označiti početak novog poglavlja za američku trgovačku mornaricu.

MOŽE VAS ZANIMATI

O kuharima i ostalima