O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

LNG Croatia: u pripremi natječaj za višegodišnje održavanje broda vrijedan 49,5 milijuna eura

Riječ je o strateškom poslu koji objedinjuje tehničke, logističke i sigurnosne komponente LNG terminala.

Kako piše Forbes.hr, natječaj za upravljanje i održavanje FSRU broda LNG Croatia procijenjene vrijednosti 49,5 milijuna eura bez PDV-a objavljen je u Prethodnim savjetovanjima na Narodnim novinama.

Prethodna savjetovanja su faza kroz koju veći natječaji prolaze prije objave, kako bi se eventualno provele neke izmjene prije njegove objave.

Prema dokumentaciji, riječ je o višegodišnjem ugovoru do kraja 2029. godine, koji nudi i teoretsku mogućnost trogodišnjeg obnavljanja. U slučaju obnavljanja procijenjena vrijednost cijelog ugovora iznosi 85,5 milijuna eura bez PDV-a.

Brod LNG Croatia izgrađen je 2005. godine u južnokorejskom brodogradilištu Hyundai Heavy Industries. Nakon što je služio za prijevoz ukapljenog prirodnog plina, prilagođen je u kineskom brodogradilištu ugradnjom modula za uplinjavanje na pramac broda i ugradnjom modula za proizvodnju električne energije na krmi.

Zadnji zahvat uključivao je zamjenu postojećeg sustava za upravljanje brodom „Yokogawa“ s novim sustavom za upravljanje brodom i sustavom uplinjavanja UPP-a „Kongsberg“. Obavljeni su u Hrvatskoj 2020. godine. Brod se nalazi na terminalu na Krku, a na njemu se odvija proces uplinjavanja. Nakon što plin bude dopremljen brodovima, otprema se visokotlačnim priključnim plinovodom u plinski transportni sustav Republike Hrvatske. Vlada Republike Hrvatske 2022. godine je donijela odluku o povećanju kapaciteta terminala ugradnjom dodatnog modula za uplinjavanje.

Operater broda morat će preuzeti upravljanje brodom, pretovar plina s brodova (i na brodove), pretovar broda u kamione – cisterne, skladištenje plina, uplinjavanje, mjerenje kvalitete i količine ukapljenog prirodnog plina i prirodnog plana te održavanje broda. U obveze su uključeni i održavanje sustava za mjerenje kvalitete i količine plina, radovi na suhom doku, gorivo za potrebe rada broda, razvoj broda, osoblje, osiguranje, informatičke usluge, kibernetička sigurnost i drugi troškovi i obveze.

Riječ je o strateškom poslu koji objedinjuje tehničke, logističke i sigurnosne komponente LNG terminala.

Kako piše Forbes.hr, natječaj za upravljanje i održavanje FSRU broda LNG Croatia procijenjene vrijednosti 49,5 milijuna eura bez PDV-a objavljen je u Prethodnim savjetovanjima na Narodnim novinama.

Prethodna savjetovanja su faza kroz koju veći natječaji prolaze prije objave, kako bi se eventualno provele neke izmjene prije njegove objave.

Prema dokumentaciji, riječ je o višegodišnjem ugovoru do kraja 2029. godine, koji nudi i teoretsku mogućnost trogodišnjeg obnavljanja. U slučaju obnavljanja procijenjena vrijednost cijelog ugovora iznosi 85,5 milijuna eura bez PDV-a.

Brod LNG Croatia izgrađen je 2005. godine u južnokorejskom brodogradilištu Hyundai Heavy Industries. Nakon što je služio za prijevoz ukapljenog prirodnog plina, prilagođen je u kineskom brodogradilištu ugradnjom modula za uplinjavanje na pramac broda i ugradnjom modula za proizvodnju električne energije na krmi.

Zadnji zahvat uključivao je zamjenu postojećeg sustava za upravljanje brodom „Yokogawa“ s novim sustavom za upravljanje brodom i sustavom uplinjavanja UPP-a „Kongsberg“. Obavljeni su u Hrvatskoj 2020. godine. Brod se nalazi na terminalu na Krku, a na njemu se odvija proces uplinjavanja. Nakon što plin bude dopremljen brodovima, otprema se visokotlačnim priključnim plinovodom u plinski transportni sustav Republike Hrvatske. Vlada Republike Hrvatske 2022. godine je donijela odluku o povećanju kapaciteta terminala ugradnjom dodatnog modula za uplinjavanje.

Operater broda morat će preuzeti upravljanje brodom, pretovar plina s brodova (i na brodove), pretovar broda u kamione – cisterne, skladištenje plina, uplinjavanje, mjerenje kvalitete i količine ukapljenog prirodnog plina i prirodnog plana te održavanje broda. U obveze su uključeni i održavanje sustava za mjerenje kvalitete i količine plina, radovi na suhom doku, gorivo za potrebe rada broda, razvoj broda, osoblje, osiguranje, informatičke usluge, kibernetička sigurnost i drugi troškovi i obveze.

MOŽE VAS ZANIMATI

Pa, zar opet Themis?