O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Njemačko tržište krstarenja raste, TUI širi flotu

Njemačko nacionalno tržište krstarenja očekuje stabilan rast kapaciteta u nadolazećim godinama. Godišnji kapacitet mogao bi porasti s 2,1 milijuna putnika u ovoj godini na 2,5 milijuna do 2033. godine.

Glavni pokretač tog rasta bit će TUI Cruises, koji je već ove godine u flotu uveo novi brod Mein Schiff Relax, dok se sestrinski brod Mein Schiff Flow očekuje 2026. godine. Ta dva broda povećat će TUI-jev godišnji kapacitet sa sadašnjih 659.526 putnika na više od milijun, čime će kompanija učvrstiti poziciju u njemačkom premium segmentu, piše Cruise Industry News.

TUI nije jedini igrač na ovom tržištu – tu su i Phoenix Reisen, Plantours te Nicko Cruises, koji također nude proizvode prilagođene njemačkom govornom području. U luksuznom segmentu ističu se Hapag-Lloyd i Sea Cloud, koji ciljaju na zahtjevniju klijentelu.

AIDA Cruises, unatoč tome što ne planira nova plovila prije sljedećeg desetljeća, i dalje ostaje najveći nacionalni brend s procijenjenih 1,4 milijuna putnika godišnje. Umjesto proširenja flote, AIDA ulaže u modernizaciju postojećih brodova kroz tzv. Evolution program. Brod AIDAdiva nedavno je dovršen u suhom doku, a uskoro slijede AIDAluna i AIDAbella.

Svi navedeni brendovi nude uslugu isključivo na njemačkom jeziku, a uz njih se na tržištu natječu i europske kompanije poput MSC-a, Coste, Cunarda i Hurtigrutena, kao i brojne američke kruzing tvrtke.

Njemačka, kao najveće nacionalno kruzing tržište u Europi, ostaje ključna regija za sve operatere koji ciljaju na kontinentalnu publiku.

Njemačko nacionalno tržište krstarenja očekuje stabilan rast kapaciteta u nadolazećim godinama. Godišnji kapacitet mogao bi porasti s 2,1 milijuna putnika u ovoj godini na 2,5 milijuna do 2033. godine.

Glavni pokretač tog rasta bit će TUI Cruises, koji je već ove godine u flotu uveo novi brod Mein Schiff Relax, dok se sestrinski brod Mein Schiff Flow očekuje 2026. godine. Ta dva broda povećat će TUI-jev godišnji kapacitet sa sadašnjih 659.526 putnika na više od milijun, čime će kompanija učvrstiti poziciju u njemačkom premium segmentu, piše Cruise Industry News.

TUI nije jedini igrač na ovom tržištu – tu su i Phoenix Reisen, Plantours te Nicko Cruises, koji također nude proizvode prilagođene njemačkom govornom području. U luksuznom segmentu ističu se Hapag-Lloyd i Sea Cloud, koji ciljaju na zahtjevniju klijentelu.

AIDA Cruises, unatoč tome što ne planira nova plovila prije sljedećeg desetljeća, i dalje ostaje najveći nacionalni brend s procijenjenih 1,4 milijuna putnika godišnje. Umjesto proširenja flote, AIDA ulaže u modernizaciju postojećih brodova kroz tzv. Evolution program. Brod AIDAdiva nedavno je dovršen u suhom doku, a uskoro slijede AIDAluna i AIDAbella.

Svi navedeni brendovi nude uslugu isključivo na njemačkom jeziku, a uz njih se na tržištu natječu i europske kompanije poput MSC-a, Coste, Cunarda i Hurtigrutena, kao i brojne američke kruzing tvrtke.

Njemačka, kao najveće nacionalno kruzing tržište u Europi, ostaje ključna regija za sve operatere koji ciljaju na kontinentalnu publiku.

MOŽE VAS ZANIMATI

Pa, zar opet Themis?