O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Kontejnerski promet u Rijeci porastao za 45% – investicije donose rezultate

U prva tri mjeseca 2025. promet u riječkoj luci narastao je za 16,4%, dosegnuvši 1,1 milijun tona. Ključan doprinos dali su kontejneri i tekući tereti, dok su rasuti i generalni tereti u blagom padu.

Kontejnerski terminal AGCT na Brajdici, pod upravom filipinskog ICTSI-ja, zabilježio je rast od 33% u prvom kvartalu, odnosno 28% do kraja travnja – ukupno 115.999 TEU-a. Očekuje se da će godišnji promet premašiti 400.000 TEU-a, piše Novi List.

Uprava Luke Rijeka posebno ističe rast vlastitog kontejnerskog prometa izvan AGCT-a, koji je skočio za čak 45%. Povećanje se pripisuje investicijama u pozadinske kapacitete – posebno na terminalu Škrljevo, gdje se kontejneri pune, prazne, popravljaju i skladište. U završnoj je fazi plato za skladištenje praznih kontejnera vrijedan 5,7 milijuna eura.

Istovremeno, JANAF-ov terminal u Omišlju bilježi skok prometa od 98% u usporedbi s prošlom godinom, premda uprava ističe da su takve oscilacije dio sezonskih fluktuacija i da će se promet do kraja godine vjerojatno stabilizirati.

Na LNG terminalu u Omišlju u četiri mjeseca prekrcano je 589 tisuća tona, a iako je promet na razini lanjskog, očekuje se rast po dovršetku projekta udvostručenja kapaciteta na jesen.

Pad prometa zabilježen je u Pločama – čak 43%, uslijed prekida željezničkog prometa prema BiH u siječnju. U Rijeci je pad najizraženiji kod rasutih i generalnih tereta, ali ublažen zbog jakog kontejnerskog segmenta.

Na kraju, promet na terminalu za tekuće terete Ine iznosi 576 tisuća tona, a prvi se put evidentira kao dio ukupnog tereta riječke luke.

U prva tri mjeseca 2025. promet u riječkoj luci narastao je za 16,4%, dosegnuvši 1,1 milijun tona. Ključan doprinos dali su kontejneri i tekući tereti, dok su rasuti i generalni tereti u blagom padu.

Kontejnerski terminal AGCT na Brajdici, pod upravom filipinskog ICTSI-ja, zabilježio je rast od 33% u prvom kvartalu, odnosno 28% do kraja travnja – ukupno 115.999 TEU-a. Očekuje se da će godišnji promet premašiti 400.000 TEU-a, piše Novi List.

Uprava Luke Rijeka posebno ističe rast vlastitog kontejnerskog prometa izvan AGCT-a, koji je skočio za čak 45%. Povećanje se pripisuje investicijama u pozadinske kapacitete – posebno na terminalu Škrljevo, gdje se kontejneri pune, prazne, popravljaju i skladište. U završnoj je fazi plato za skladištenje praznih kontejnera vrijedan 5,7 milijuna eura.

Istovremeno, JANAF-ov terminal u Omišlju bilježi skok prometa od 98% u usporedbi s prošlom godinom, premda uprava ističe da su takve oscilacije dio sezonskih fluktuacija i da će se promet do kraja godine vjerojatno stabilizirati.

Na LNG terminalu u Omišlju u četiri mjeseca prekrcano je 589 tisuća tona, a iako je promet na razini lanjskog, očekuje se rast po dovršetku projekta udvostručenja kapaciteta na jesen.

Pad prometa zabilježen je u Pločama – čak 43%, uslijed prekida željezničkog prometa prema BiH u siječnju. U Rijeci je pad najizraženiji kod rasutih i generalnih tereta, ali ublažen zbog jakog kontejnerskog segmenta.

Na kraju, promet na terminalu za tekuće terete Ine iznosi 576 tisuća tona, a prvi se put evidentira kao dio ukupnog tereta riječke luke.

MOŽE VAS ZANIMATI

Pa, zar opet Themis?