O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

TUI Cruises i Fincantieri predstavili novi kruzer iz InTUItion klase

U talijanskom brodogradilištu Monfalcone održano je svečano porinuće Mein Schiff Flow, drugog kruzera koji za TUI Cruises gradi Fincantieri u sklopu nove InTUItion klase.

Ova serija označava novi pravac u održivoj brodogradnji za putnički sektor. Prvi brod iz klase, Mein Schiff Relax, isporučen je u veljači ove godine, dok će Mein Schiff Flow krenuti na svoju prvu komercijalnu plovidbu sredinom 2026.

Novi brod dugačak je preko 315 metara, s bruto tonažom od oko 160.000, te ima kapacitet za 3.984 putnika. Ukupno će sadržavati 14 restorana, 17 barova, brojne zabavne sadržaje, wellness centar, kazalište i impresivan infinity bazen na krmenom dijelu.

Brod je projektiran za dvo-gorivni pogon, primarno koristeći ukapljeni prirodni plin (LNG), uz mogućnost rada na MGO. To je samo jedan dio šire slike — sustavi poput katalitičkih konvertera (Euro 6), parne turbine koja koristi otpadnu toplinu iz generatora te shore power priključak omogućit će brodu gotovo nultu emisiju tijekom boravka u lukama. To je značajno jer brodovi u lukama provode i do 40% svog ukupnog operativnog vremena.

Ceremoniji porinuća prisustvovali su predstavnici brodogradilišta i naručitelja, uključujući direktoricu TUI Cruisesa, Wybcke Meier, koja je istaknula važnost ulaganja u održivu tehnologiju.

U talijanskom brodogradilištu Monfalcone održano je svečano porinuće Mein Schiff Flow, drugog kruzera koji za TUI Cruises gradi Fincantieri u sklopu nove InTUItion klase.

Ova serija označava novi pravac u održivoj brodogradnji za putnički sektor. Prvi brod iz klase, Mein Schiff Relax, isporučen je u veljači ove godine, dok će Mein Schiff Flow krenuti na svoju prvu komercijalnu plovidbu sredinom 2026.

Novi brod dugačak je preko 315 metara, s bruto tonažom od oko 160.000, te ima kapacitet za 3.984 putnika. Ukupno će sadržavati 14 restorana, 17 barova, brojne zabavne sadržaje, wellness centar, kazalište i impresivan infinity bazen na krmenom dijelu.

Brod je projektiran za dvo-gorivni pogon, primarno koristeći ukapljeni prirodni plin (LNG), uz mogućnost rada na MGO. To je samo jedan dio šire slike — sustavi poput katalitičkih konvertera (Euro 6), parne turbine koja koristi otpadnu toplinu iz generatora te shore power priključak omogućit će brodu gotovo nultu emisiju tijekom boravka u lukama. To je značajno jer brodovi u lukama provode i do 40% svog ukupnog operativnog vremena.

Ceremoniji porinuća prisustvovali su predstavnici brodogradilišta i naručitelja, uključujući direktoricu TUI Cruisesa, Wybcke Meier, koja je istaknula važnost ulaganja u održivu tehnologiju.

MOŽE VAS ZANIMATI