OTP Groupama Banner

O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

MSC-ova ofenziva: najveći kontejneraši sve češće pristaju u zapadnoj Africi

Najveća svjetska kontejnerska kompanija, Mediterranean Shipping Company (MSC), iz temelja mijenja dinamiku globalne trgovine premještanjem svojih najvećih brodova s rute Azija–Europa prema brzo rastućem tržištu Azija–Zapadna Afrika.

Taj potez rezultirao je skokom prosječne veličine broda na toj ruti za čak 28%, s 6.343 TEU na 8.127 TEU, a očekuje se daljnji rast kako MSC nastavi raspoređivati megamax brodove kapaciteta do 24.000 TEU, navodi Splash247.

U travnju je MSC Diletta (23.782 TEU) postala najveći kontejnerski brod koji je ikad pristao u luci Lomé u Togu. Nedugo zatim, luka je ugostila i MSC Türkiye, kapaciteta 24.346 TEU. Ovi brodovi, dugi gotovo 400 metara, osim Toga pristali su i u Abidjanu (Obala Bjelokosti), Temi (Gana) te Kribiju (Kamerun), potvrđujući sposobnost tamošnjih luka da prime najveće jedinice današnje kontejnerske flote.

Screenshot

Iz MSC-a navode kako trgovina između Azije i Afrike, posebice zapadnog dijela kontinenta, bilježi snažan uzlet. Kompanija u svojem priopćenju ističe da se ovim iskorakom otvara novo poglavlje za zapadnoafričku trgovinu, koje bi moglo dovesti do dugoročnog gospodarskog preokreta u regiji.

Za lokalne luke i lučke radnike, ovo znači nužnu prilagodbu kapacitetima za opsluživanje ultravelikih brodova, dok za pomorce otvara priliku za nova tržišta i plovidbe koje dosad nisu bile uobičajene za tako velike jedinice.

Prelazak megamax brodova na rute prema Africi predstavlja i logistički izazov, ali i priliku za optimizaciju mreže, skraćivanje puteva i ekonomsku isplativost, osobito u kontekstu rastuće potražnje za robom iz Kine i Jugoistočne Azije.

Najveća svjetska kontejnerska kompanija, Mediterranean Shipping Company (MSC), iz temelja mijenja dinamiku globalne trgovine premještanjem svojih najvećih brodova s rute Azija–Europa prema brzo rastućem tržištu Azija–Zapadna Afrika.

Taj potez rezultirao je skokom prosječne veličine broda na toj ruti za čak 28%, s 6.343 TEU na 8.127 TEU, a očekuje se daljnji rast kako MSC nastavi raspoređivati megamax brodove kapaciteta do 24.000 TEU, navodi Splash247.

U travnju je MSC Diletta (23.782 TEU) postala najveći kontejnerski brod koji je ikad pristao u luci Lomé u Togu. Nedugo zatim, luka je ugostila i MSC Türkiye, kapaciteta 24.346 TEU. Ovi brodovi, dugi gotovo 400 metara, osim Toga pristali su i u Abidjanu (Obala Bjelokosti), Temi (Gana) te Kribiju (Kamerun), potvrđujući sposobnost tamošnjih luka da prime najveće jedinice današnje kontejnerske flote.

Screenshot

Iz MSC-a navode kako trgovina između Azije i Afrike, posebice zapadnog dijela kontinenta, bilježi snažan uzlet. Kompanija u svojem priopćenju ističe da se ovim iskorakom otvara novo poglavlje za zapadnoafričku trgovinu, koje bi moglo dovesti do dugoročnog gospodarskog preokreta u regiji.

Za lokalne luke i lučke radnike, ovo znači nužnu prilagodbu kapacitetima za opsluživanje ultravelikih brodova, dok za pomorce otvara priliku za nova tržišta i plovidbe koje dosad nisu bile uobičajene za tako velike jedinice.

Prelazak megamax brodova na rute prema Africi predstavlja i logistički izazov, ali i priliku za optimizaciju mreže, skraćivanje puteva i ekonomsku isplativost, osobito u kontekstu rastuće potražnje za robom iz Kine i Jugoistočne Azije.

MOŽE VAS ZANIMATI

Druga strana Kanade