OTP Groupama Banner

O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

MSC povećava kapacitet flote na preko 8 milijuna TEU do 2030.

Uz više od 60 naručenih megamax kontejneraša, MSC i dalje agresivno jača svoju dominaciju u globalnom kontejnerskom prijevozu

Najveći svjetski kontejnerski brodar, MSC (Mediterranean Shipping Company), nastavlja s ambicioznim širenjem svoje megamax flote. Nova narudžba uključuje do šest LNG dual-fuel brodova kapaciteta 22.000 TEU, koji će biti izgrađeni u kineskom brodogradilištu China Merchants Heavy Industries u Haimenu, navodi Splash247.

Vrijednost svakog broda procjenjuje se na više od 200 milijuna američkih dolara, a isporuke bi trebale započeti 2027. godine. Ova narudžba ne samo da jača MSC-ovu poziciju na tržištu, već i označava ulazak brodogradilišta China Merchants u segment izgradnje najvećih kontejnerskih brodova.

MSC trenutačno raspolaže flotom nosivosti od oko 6,67 milijuna TEU, uključujući naručene brodove, što čini približno 20% globalnog kapaciteta operativne kontejnerske flote. Tvrtkina knjiga narudžbi već premašuje 120 brodova, s planom povećanja kapaciteta za dodatnih 2 milijuna TEU u nadolazećim godinama.

Početkom godine MSC je već zaključio nove ugovore s kineskim brodogradilištima Zhoushan Changhong i Hengli Heavy Industry za još jedan niz LNG pogonjenih megamax brodova kapaciteta između 21.700 i 24.000 TEU, s isporukama planiranim za 2028. i 2029.

Ako se najnoviji ugovor potvrdi, MSC-ova narudžba brodova kapaciteta od 19.000 do 24.000 TEU premašit će brojku od 60 jedinica. Time kompanija potvrđuje svoju dugoročnu strategiju oslanjanja na brodove velikih kapaciteta s modernim i ekološki prihvatljivim pogonom, koji su ključni za učinkovitost i održivost u globalnoj kontejnerskoj logistici.

Uz više od 60 naručenih megamax kontejneraša, MSC i dalje agresivno jača svoju dominaciju u globalnom kontejnerskom prijevozu

Najveći svjetski kontejnerski brodar, MSC (Mediterranean Shipping Company), nastavlja s ambicioznim širenjem svoje megamax flote. Nova narudžba uključuje do šest LNG dual-fuel brodova kapaciteta 22.000 TEU, koji će biti izgrađeni u kineskom brodogradilištu China Merchants Heavy Industries u Haimenu, navodi Splash247.

Vrijednost svakog broda procjenjuje se na više od 200 milijuna američkih dolara, a isporuke bi trebale započeti 2027. godine. Ova narudžba ne samo da jača MSC-ovu poziciju na tržištu, već i označava ulazak brodogradilišta China Merchants u segment izgradnje najvećih kontejnerskih brodova.

MSC trenutačno raspolaže flotom nosivosti od oko 6,67 milijuna TEU, uključujući naručene brodove, što čini približno 20% globalnog kapaciteta operativne kontejnerske flote. Tvrtkina knjiga narudžbi već premašuje 120 brodova, s planom povećanja kapaciteta za dodatnih 2 milijuna TEU u nadolazećim godinama.

Početkom godine MSC je već zaključio nove ugovore s kineskim brodogradilištima Zhoushan Changhong i Hengli Heavy Industry za još jedan niz LNG pogonjenih megamax brodova kapaciteta između 21.700 i 24.000 TEU, s isporukama planiranim za 2028. i 2029.

Ako se najnoviji ugovor potvrdi, MSC-ova narudžba brodova kapaciteta od 19.000 do 24.000 TEU premašit će brojku od 60 jedinica. Time kompanija potvrđuje svoju dugoročnu strategiju oslanjanja na brodove velikih kapaciteta s modernim i ekološki prihvatljivim pogonom, koji su ključni za učinkovitost i održivost u globalnoj kontejnerskoj logistici.

MOŽE VAS ZANIMATI