OTP Groupama Banner

O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

Rijeka dočekala svoj najveći brod: CMA CGM ADONIS privezan na AGCT-u

Brod CMA CGM ADONIS, kapaciteta 15.536 TEU, uplovio je 5. srpnja u riječki AGCT – riječ je o najvećem kontejnerskom brodu koji je ikad pristao u riječku luku.

Prvi dolazak broda CMA CGM ADONIS u AGCT predstavlja novi značajan iskorak, potvrđujući sve veću važnost Rijeke kao strateškog čvorišta za kontejnerski promet u Hrvatskoj, Srbiji, Bosni, Mađarskoj i srednjoj Europi, piše Fiuman.hr.

Brod CMA CGM ADONIS dio je servisa Asia‑Med (MED5) OCEAN Alijance koja ujedinjuje brodare CMA CGM, OOCL, COSCO Shipping Lines i Evergreen Line. Njegov dolazak označava nadogradnju kapaciteta tog servisa, budući da je prvi brod ovakvog kapaciteta koji pristaje u luku i regiju. Uskoro unutar ovog servisa u Rijeku stižu i drugi brodovi sličnih kapaciteta kao što su CMA CGM APOLLON, CMA CGM OZIRIS i CMA CGM HERMES. Ovako ambiciozno raspoređivanje brodova odražava povjerenje CMA CGM‑a u Rijeku te šire tržište jugoistočne i srednje Europe, kao i uvjerenje partnera u Ocean Alijanci u važnost i rastući kapacitet Rijeke i AGCT‑a.

„Dolazak CMA CGM ADONIS‑a predstavlja još jedno dostignuće za AGCT i hrvatski lučki sektor“, izjavio je Emmanuel Papagiannakis, direktor AGCT‑a.

Zahvaljujući investicijama i uskoj suradnji s brodarskim kompanijama, Rijeka i dalje zadržava status luke visokog kapaciteta za širu regiju. AGCT nastavlja intenzivnu suradnju sa svim relevantnim dionicima, uključujući hrvatsku Vladu i Lučku upravu Rijeka.
„Trenutno je u tijeku projekt izrade idejnog rješenja za drugu fazu produbljenja te proširenje pristaništa na zapadnoj strani. Istovremeno, radovi na željeznici izvode se prema planu, kako bi povećani kapacitet brodova bio praćen kapacitetom na kopnu — jer budući rast riječke luke ovisit će o što većem željezničkom udjelu“, dodao je Papagiannakis.

Dolazak broda CMA CGM ADONIS uslijedio je nakon završetka infrastrukturnih nadogradnji na AGCT‑u, uključujući prvu fazu projekta produbljenja, koja sada omogućuje terminalu prihvat izuzetno velikih brodova za kontejnerski promet. Ovaj razvoj je također dio kontinuiranog investicijskog ciklusa AGCT‑a, ukupne vrijednosti preko 40 milijuna USD. U studenom ove godine najavljen je dolazak dviju novih super post‑Panamax obalnih dizalica za poboljšanje kapaciteta pretovara brodova. AGCT uvodi i dvije hibridne portalne dizalice te flotu električnih terminalnih traktora kako bi dodatno podržao zelene inicijative i povećao energetsku učinkovitost operacija na terminalu.

Brod CMA CGM ADONIS, kapaciteta 15.536 TEU, uplovio je 5. srpnja u riječki AGCT – riječ je o najvećem kontejnerskom brodu koji je ikad pristao u riječku luku.

Prvi dolazak broda CMA CGM ADONIS u AGCT predstavlja novi značajan iskorak, potvrđujući sve veću važnost Rijeke kao strateškog čvorišta za kontejnerski promet u Hrvatskoj, Srbiji, Bosni, Mađarskoj i srednjoj Europi, piše Fiuman.hr.

Brod CMA CGM ADONIS dio je servisa Asia‑Med (MED5) OCEAN Alijance koja ujedinjuje brodare CMA CGM, OOCL, COSCO Shipping Lines i Evergreen Line. Njegov dolazak označava nadogradnju kapaciteta tog servisa, budući da je prvi brod ovakvog kapaciteta koji pristaje u luku i regiju. Uskoro unutar ovog servisa u Rijeku stižu i drugi brodovi sličnih kapaciteta kao što su CMA CGM APOLLON, CMA CGM OZIRIS i CMA CGM HERMES. Ovako ambiciozno raspoređivanje brodova odražava povjerenje CMA CGM‑a u Rijeku te šire tržište jugoistočne i srednje Europe, kao i uvjerenje partnera u Ocean Alijanci u važnost i rastući kapacitet Rijeke i AGCT‑a.

„Dolazak CMA CGM ADONIS‑a predstavlja još jedno dostignuće za AGCT i hrvatski lučki sektor“, izjavio je Emmanuel Papagiannakis, direktor AGCT‑a.

Zahvaljujući investicijama i uskoj suradnji s brodarskim kompanijama, Rijeka i dalje zadržava status luke visokog kapaciteta za širu regiju. AGCT nastavlja intenzivnu suradnju sa svim relevantnim dionicima, uključujući hrvatsku Vladu i Lučku upravu Rijeka.
„Trenutno je u tijeku projekt izrade idejnog rješenja za drugu fazu produbljenja te proširenje pristaništa na zapadnoj strani. Istovremeno, radovi na željeznici izvode se prema planu, kako bi povećani kapacitet brodova bio praćen kapacitetom na kopnu — jer budući rast riječke luke ovisit će o što većem željezničkom udjelu“, dodao je Papagiannakis.

Dolazak broda CMA CGM ADONIS uslijedio je nakon završetka infrastrukturnih nadogradnji na AGCT‑u, uključujući prvu fazu projekta produbljenja, koja sada omogućuje terminalu prihvat izuzetno velikih brodova za kontejnerski promet. Ovaj razvoj je također dio kontinuiranog investicijskog ciklusa AGCT‑a, ukupne vrijednosti preko 40 milijuna USD. U studenom ove godine najavljen je dolazak dviju novih super post‑Panamax obalnih dizalica za poboljšanje kapaciteta pretovara brodova. AGCT uvodi i dvije hibridne portalne dizalice te flotu električnih terminalnih traktora kako bi dodatno podržao zelene inicijative i povećao energetsku učinkovitost operacija na terminalu.

MOŽE VAS ZANIMATI

Kilchem Pacific