Francuski kontejnerski div CMA CGM službeno je prešao prag od 4 milijuna TEU operativnog kapaciteta, čime je učvrstio treće mjesto među globalnim kontejnerskim prijevoznicima, odmah iza MSC-a (6,7 milijuna TEU) i Maerska (4,6 milijuna TEU).
Ova prekretnica označava četverostruko povećanje kapaciteta kompanije u posljednjih 16 godina. CMA CGM je osnovan 1978. godine, a prvi milijun TEU dosegnuo je 2009., dok su 2 milijuna TEU ostvarili 2016., a 3 milijuna već 2021. godine, piše Splash247.
CMA CGM svoj rast temelji na strateškim akvizicijama koje su bitno proširile njihovu globalnu prisutnost. Među najvažnijim preuzimanjima ističu se francuski CGM (1996.), australski ANL (1998.), afrički Delmas (2005.) te APL (American President Line) 2016. godine. Grupacija je dodatno ojačana akvizicijama regionalnih prijevoznika poput MacAndrews, Cheng Lie Navigation, OPDR, Mercosul Line i Containerships Oy.
Danas CMA CGM upravlja flotom od 683 kontejnerska broda, uključujući vlastite i iznajmljene jedinice. Tvrtka također ima drugo najveće knjigovodstveno narudžbeno stanje u industriji – čak 95 novih brodova u gradnji, ukupnog kapaciteta 1,5 milijuna TEU.
Uz ovako snažan program gradnje, CMA CGM bi uskoro mogao ugroziti Maerskovo drugo mjesto na svjetskoj ljestvici. Danski brodar drži kapacitet od 4,6 milijuna TEU, no najavio je da neće dalje rasti, već će obnoviti flotu s narudžbom od 682.000 TEU.
Posljednjih godina, obitelj Saadé, koja još uvijek privatno posjeduje grupaciju, usmjerila je dio sredstava u širenje poslovanja izvan tradicionalnog brodarstva. CMA CGM tako razvija logističke usluge, zračni prijevoz tereta, a nedavno se proširio i na sektor medija.