OTP Groupama Banner

O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

Indija traži 1,1 milijardu dolara zbog potonuća MSC Else 3, MSC poručuje: optužbe su prenapuhane

MSC je odbio platiti jamčevinu koju je indijska država zatražila zbog potonuća broda, tvrdeći da su optužbe prenapuhane i neutemeljene

Visoki sud u Indiji održao je prvo ročište u sporu između države Kerala i brodarske kompanije MSC, vezano uz potonuće kontejnerskog broda MSC Elsa 3 krajem svibnja. Indijske vlasti traže gotovo 1,1 milijardu dolara odštete zbog, kako tvrde, ekološke katastrofe i gubitka egzistencije za tisuće lokalnih ribara.

Pravni tim MSC-a odbacio je optužbe kao “iznimno prenapuhane”, navodeći da ne postoji ozbiljno izlijevanje nafte. Prema izvješćima, naftna mrlja oko olupine ograničena je na područje unutar jedne nautičke milje, navodi The Maritime Executive.

S druge strane, država Kerala ističe da je iz mora već izvađeno oko 450 tona plastičnih kuglica (nurdles) te da se sanacija nastavlja svakodnevno. Zbog neslaganja oko metoda čišćenja, neke lokalne zajednice odbijaju korištenje morske vode za ispiranje, iako se ona pokazala učinkovitom na drugim dijelovima obale.

Tužitelji navode da je gotovo 78.500 ribara već dobilo odštetu zbog gubitka prihoda te im je podijeljena i pomoć u obliku besplatne riže.

MSC je ranije ovog tjedna odbio platiti jamčevinu za puštanje drugog broda MSC Akiteta II, koji je zadržan u luci Vizhinjam. Indijske vlasti tvrde da MSC koristi složenu strukturu vlasništva brodova kako bi izbjegao pravne posljedice.

Sud je naredio da brod ostane u luci dok se ne uplati jamčevina. Prethodno su na sličan način kratko bili zadržani brodovi MSC Manasa F i MSC Polo II, sve dok nisu položene jamčevine u privatnim sporovima.

Prema dokumentima, MSC Elsa 3 prevozila je 643 kontejnera, od kojih je oko 60 već isplivalo na obalu. Vlasti navode da se iz olupine i dalje oslobađaju plastika, ulje, kalcijev karbonat i drugi materijali. Nova operacija izvlačenja nafte s dna, koji uključuje saturacijsko ronjenje, trebao bi započeti u kolovozu, na dubini od 51 metar.

Novo ročište zakazano je za 6. kolovoza, kada će obje strane dostaviti dodatne dokaze i očitovanja.

MSC je odbio platiti jamčevinu koju je indijska država zatražila zbog potonuća broda, tvrdeći da su optužbe prenapuhane i neutemeljene

Visoki sud u Indiji održao je prvo ročište u sporu između države Kerala i brodarske kompanije MSC, vezano uz potonuće kontejnerskog broda MSC Elsa 3 krajem svibnja. Indijske vlasti traže gotovo 1,1 milijardu dolara odštete zbog, kako tvrde, ekološke katastrofe i gubitka egzistencije za tisuće lokalnih ribara.

Pravni tim MSC-a odbacio je optužbe kao “iznimno prenapuhane”, navodeći da ne postoji ozbiljno izlijevanje nafte. Prema izvješćima, naftna mrlja oko olupine ograničena je na područje unutar jedne nautičke milje, navodi The Maritime Executive.

S druge strane, država Kerala ističe da je iz mora već izvađeno oko 450 tona plastičnih kuglica (nurdles) te da se sanacija nastavlja svakodnevno. Zbog neslaganja oko metoda čišćenja, neke lokalne zajednice odbijaju korištenje morske vode za ispiranje, iako se ona pokazala učinkovitom na drugim dijelovima obale.

Tužitelji navode da je gotovo 78.500 ribara već dobilo odštetu zbog gubitka prihoda te im je podijeljena i pomoć u obliku besplatne riže.

MSC je ranije ovog tjedna odbio platiti jamčevinu za puštanje drugog broda MSC Akiteta II, koji je zadržan u luci Vizhinjam. Indijske vlasti tvrde da MSC koristi složenu strukturu vlasništva brodova kako bi izbjegao pravne posljedice.

Sud je naredio da brod ostane u luci dok se ne uplati jamčevina. Prethodno su na sličan način kratko bili zadržani brodovi MSC Manasa F i MSC Polo II, sve dok nisu položene jamčevine u privatnim sporovima.

Prema dokumentima, MSC Elsa 3 prevozila je 643 kontejnera, od kojih je oko 60 već isplivalo na obalu. Vlasti navode da se iz olupine i dalje oslobađaju plastika, ulje, kalcijev karbonat i drugi materijali. Nova operacija izvlačenja nafte s dna, koji uključuje saturacijsko ronjenje, trebao bi započeti u kolovozu, na dubini od 51 metar.

Novo ročište zakazano je za 6. kolovoza, kada će obje strane dostaviti dodatne dokaze i očitovanja.

MOŽE VAS ZANIMATI

Kilchem Pacific