OTP Groupama Banner

O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

MSC naručuje još 10 kontejnerskih divova: flota uskoro premašuje 7 milijuna TEU

Uz novu seriju narudžbi, MSC-ova knjiga narudžbi sada je veća od cijele flote šestog svjetskog linijskog prijevoznika – Ocean Network Expressa

Mediterranean Shipping Company (MSC) nastavlja svoju strategiju agresivnog širenja kontejnerske flote, potvrđujući narudžbe za dodatnih 10 ultra-velikih brodova (ULCV) u kineskim brodogradilištima. S ovom rundom, ukupna knjiga MSC-ovih narudžbi doseže oko 130 brodova, odnosno gotovo 2,2 milijuna TEU kapaciteta, navodi Splash247.

Iako službene cijene nisu poznate, procjene govore o 200 milijuna dolara po brodu, čime MSC dodatno ulaže u LNG kao ključnu prijelaznu tehnologiju u dekarbonizaciji pomorstva.

U pozadini ove serije narudžbi stoji MSC-ov cilj da preuzme i zadrži titulu najvećeg kontejnerskog prijevoznika na svijetu. Kompanija, koja već broji preko 700 brodova u aktivnoj floti, uskoro će premašiti kapacitet od 7 milijuna TEU, ostavljajući daleko iza sebe konkurente poput Maerska i CMA CGM-a.

S obzirom na dosadašnje ponašanje MSC-a, analitičari vjeruju da će i preostale opcije biti aktivirane. Brodogradilišta u Kini sve češće postaju preferirani izbor MSC-a, zahvaljujući kapacitetima, rokovima isporuke i spremnosti da ponude brodove s alternativnim pogonima.

Ova narudžba označava nastavak MSC-ove strategije ulaganja u flotu budućnosti – sve snažniju, sve čišću i globalno dominantnu.

Uz novu seriju narudžbi, MSC-ova knjiga narudžbi sada je veća od cijele flote šestog svjetskog linijskog prijevoznika – Ocean Network Expressa

Mediterranean Shipping Company (MSC) nastavlja svoju strategiju agresivnog širenja kontejnerske flote, potvrđujući narudžbe za dodatnih 10 ultra-velikih brodova (ULCV) u kineskim brodogradilištima. S ovom rundom, ukupna knjiga MSC-ovih narudžbi doseže oko 130 brodova, odnosno gotovo 2,2 milijuna TEU kapaciteta, navodi Splash247.

Iako službene cijene nisu poznate, procjene govore o 200 milijuna dolara po brodu, čime MSC dodatno ulaže u LNG kao ključnu prijelaznu tehnologiju u dekarbonizaciji pomorstva.

U pozadini ove serije narudžbi stoji MSC-ov cilj da preuzme i zadrži titulu najvećeg kontejnerskog prijevoznika na svijetu. Kompanija, koja već broji preko 700 brodova u aktivnoj floti, uskoro će premašiti kapacitet od 7 milijuna TEU, ostavljajući daleko iza sebe konkurente poput Maerska i CMA CGM-a.

S obzirom na dosadašnje ponašanje MSC-a, analitičari vjeruju da će i preostale opcije biti aktivirane. Brodogradilišta u Kini sve češće postaju preferirani izbor MSC-a, zahvaljujući kapacitetima, rokovima isporuke i spremnosti da ponude brodove s alternativnim pogonima.

Ova narudžba označava nastavak MSC-ove strategije ulaganja u flotu budućnosti – sve snažniju, sve čišću i globalno dominantnu.

MOŽE VAS ZANIMATI

Kilchem Pacific