OTP Groupama Banner

O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

Nakon pola stoljeća, SAD ponovno gradi LNG tanker – uz potporu Hanwhe iz Južne Koreje

Južnokorejska kompanija Hanwha Shipping naručila je LNG tanker od brodogradilišta Hanwha Philly Shipyard – što je prva narudžba ovakvog tipa broda u SAD-u za izvozno tržište nakon gotovo 50 godina.

Ova narudžba predstavlja važan korak u obnovi američke brodograditeljske industrije i rezultat je strateškog povezivanja s korejskom brodograditeljskom moći. Uz trenutnu narudžbu, predviđena je i opcija za drugi brod, navodi gCaptain.

Prema najavama, brod će se graditi po modelu “zajedničke izgradnje”, pri čemu će se značajan dio konstrukcije izvoditi u korejskom brodogradilištu Hanwha Ocean (bivši DSME), dok će Hanwha Philly Shipyard u Philadelphiji biti zadužena za regulativnu usklađenost i sigurnosne certifikate prema američkim standardima.

Riječ je o brodu kapaciteta 174.000 m³, koji će imati GTT sustav za spremnike te MEGI pogonski sustav. Vrijednost broda prema prvim procjenama doseže 250 milijuna dolara, a isporuka se očekuje u prvoj polovici 2028. godine.

Ovaj potez dolazi nakon što je Hanwha prošle godine za 100 milijuna dolara preuzela Philly Shipyard, brodogradilište koje je od 2000. godine isporučilo polovicu svih velikih komercijalnih brodova koji ispunjavaju Jones Act.

Unatoč tome, naručeni LNG brod neće biti u skladu s Jones Act regulativom jer neće biti u potpunosti građen u SAD-u. Ipak, Hanwha planira dugoročno prenijeti tehnologiju u Philadelphiju kako bi se tamo razvila punokrvna proizvodnja visokovrijednih brodova, s kapacitetom do 10 brodova godišnje do 2035.

Projekt se uklapa u širi američki plan “Obnove pomorske dominacije”, potpisan u travnju, kojim se želi smanjiti ovisnost o kineskoj brodogradnji i potaknuti domaća proizvodnja strateški važnih plovila, posebno LNG tankera u svjetlu aktualnih geopolitičkih nestabilnosti.

Južnokorejska kompanija Hanwha Shipping naručila je LNG tanker od brodogradilišta Hanwha Philly Shipyard – što je prva narudžba ovakvog tipa broda u SAD-u za izvozno tržište nakon gotovo 50 godina.

Ova narudžba predstavlja važan korak u obnovi američke brodograditeljske industrije i rezultat je strateškog povezivanja s korejskom brodograditeljskom moći. Uz trenutnu narudžbu, predviđena je i opcija za drugi brod, navodi gCaptain.

Prema najavama, brod će se graditi po modelu “zajedničke izgradnje”, pri čemu će se značajan dio konstrukcije izvoditi u korejskom brodogradilištu Hanwha Ocean (bivši DSME), dok će Hanwha Philly Shipyard u Philadelphiji biti zadužena za regulativnu usklađenost i sigurnosne certifikate prema američkim standardima.

Riječ je o brodu kapaciteta 174.000 m³, koji će imati GTT sustav za spremnike te MEGI pogonski sustav. Vrijednost broda prema prvim procjenama doseže 250 milijuna dolara, a isporuka se očekuje u prvoj polovici 2028. godine.

Ovaj potez dolazi nakon što je Hanwha prošle godine za 100 milijuna dolara preuzela Philly Shipyard, brodogradilište koje je od 2000. godine isporučilo polovicu svih velikih komercijalnih brodova koji ispunjavaju Jones Act.

Unatoč tome, naručeni LNG brod neće biti u skladu s Jones Act regulativom jer neće biti u potpunosti građen u SAD-u. Ipak, Hanwha planira dugoročno prenijeti tehnologiju u Philadelphiju kako bi se tamo razvila punokrvna proizvodnja visokovrijednih brodova, s kapacitetom do 10 brodova godišnje do 2035.

Projekt se uklapa u širi američki plan “Obnove pomorske dominacije”, potpisan u travnju, kojim se želi smanjiti ovisnost o kineskoj brodogradnji i potaknuti domaća proizvodnja strateški važnih plovila, posebno LNG tankera u svjetlu aktualnih geopolitičkih nestabilnosti.

MOŽE VAS ZANIMATI

Kilchem Pacific