OTP Groupama Banner

O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

“Grande Shanghai”: tehnološki iskorak Grimaldija u zelenom brodarstvu

Opremljen litijskim baterijama, solarnim panelima i tehnologijama za optimizaciju potrošnje, „Grande Shanghai“ predstavlja novu generaciju ekološki osviještenih brodova za prijevoz vozila

Grimaldi Group službeno je predstavio svoj najnoviji brod „Grande Shanghai“, prvi iz serije od deset visokokapacitetnih PCTC (Pure Car & Truck Carrier) brodova koji su u izgradnji u kineskom brodogradilištu China Merchants Heavy Industry u Jiangsu. Ovaj brod označava tehnološki i operativni iskorak za kompaniju, s kapacitetom od 9.000 vozila i brojnim naprednim rješenjima za energetsku učinkovitost i održivost, piše The Maritime Executive.

Projektiran u suradnji s renomiranim dizajnerskim uredom Knud E. Hansen, „Grande Shanghai“ prvi je Grimaldijev brod koji nosi oznaku „ammonia-ready“ klasifikacijske kuće RINA, čime je pripremljen za mogući budući pogon na amonijak – gorivo koje se sve češće spominje kao alternativa u dekarbonizaciji pomorskog sektora.

Brod je dugačak 220 metara, ima bruto tonažu od 93.145 i opremljen je s 14 paluba za prijevoz vozila – uključujući i električna. Prema navodima Grimaldija, u usporedbi s prethodnom generacijom, novi dizajn omogućuje smanjenje potrošnje goriva po jedinici tereta za 50 posto.

Poseban naglasak stavljen je na inovativnu propulziju – brod koristi gate rudder, dvostruku kormilarsku strukturu koja poboljšava manevriranje i učinkovitost potiska. To je prvi put da se ova tehnologija koristi na PCTC brodu.

Uz navedeno, brod je opremljen litijskim baterijama snage 5 MWh, 2.500 m² solarnih panela, sustavom za priključak na kopnenu struju (cold ironing), te brojnim tehnologijama za smanjenje otpora trupa – uključujući silikon-based premaze, sustav zračnog podmazivanja i optimizirani oblik trupa.

Pogon broda podržan je elektronički kontroliranim motorom s naprednim sustavima za obradu ispušnih plinova – uključujući selektivnu katalitičku redukciju i scrubbere, dok sustavi ventilacije i klimatizacije upravljaju se inteligentno radi dodatne uštede energije.

Ovo je prvi iz serije od pet brodova kapaciteta 9.000 jedinica, nakon čega slijedi još pet s kapacitetom 9.800 CEU. U konačnici, Grimaldi ovom serijom povećava kapacitet prijevoza vozila za gotovo 20 posto u odnosu na postojeću Grande Torino klasu (7.700 CEU).

Opremljen litijskim baterijama, solarnim panelima i tehnologijama za optimizaciju potrošnje, „Grande Shanghai“ predstavlja novu generaciju ekološki osviještenih brodova za prijevoz vozila

Grimaldi Group službeno je predstavio svoj najnoviji brod „Grande Shanghai“, prvi iz serije od deset visokokapacitetnih PCTC (Pure Car & Truck Carrier) brodova koji su u izgradnji u kineskom brodogradilištu China Merchants Heavy Industry u Jiangsu. Ovaj brod označava tehnološki i operativni iskorak za kompaniju, s kapacitetom od 9.000 vozila i brojnim naprednim rješenjima za energetsku učinkovitost i održivost, piše The Maritime Executive.

Projektiran u suradnji s renomiranim dizajnerskim uredom Knud E. Hansen, „Grande Shanghai“ prvi je Grimaldijev brod koji nosi oznaku „ammonia-ready“ klasifikacijske kuće RINA, čime je pripremljen za mogući budući pogon na amonijak – gorivo koje se sve češće spominje kao alternativa u dekarbonizaciji pomorskog sektora.

Brod je dugačak 220 metara, ima bruto tonažu od 93.145 i opremljen je s 14 paluba za prijevoz vozila – uključujući i električna. Prema navodima Grimaldija, u usporedbi s prethodnom generacijom, novi dizajn omogućuje smanjenje potrošnje goriva po jedinici tereta za 50 posto.

Poseban naglasak stavljen je na inovativnu propulziju – brod koristi gate rudder, dvostruku kormilarsku strukturu koja poboljšava manevriranje i učinkovitost potiska. To je prvi put da se ova tehnologija koristi na PCTC brodu.

Uz navedeno, brod je opremljen litijskim baterijama snage 5 MWh, 2.500 m² solarnih panela, sustavom za priključak na kopnenu struju (cold ironing), te brojnim tehnologijama za smanjenje otpora trupa – uključujući silikon-based premaze, sustav zračnog podmazivanja i optimizirani oblik trupa.

Pogon broda podržan je elektronički kontroliranim motorom s naprednim sustavima za obradu ispušnih plinova – uključujući selektivnu katalitičku redukciju i scrubbere, dok sustavi ventilacije i klimatizacije upravljaju se inteligentno radi dodatne uštede energije.

Ovo je prvi iz serije od pet brodova kapaciteta 9.000 jedinica, nakon čega slijedi još pet s kapacitetom 9.800 CEU. U konačnici, Grimaldi ovom serijom povećava kapacitet prijevoza vozila za gotovo 20 posto u odnosu na postojeću Grande Torino klasu (7.700 CEU).

MOŽE VAS ZANIMATI

Kilchem Pacific