OTP Groupama Banner

O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

CMA CGM umjesto MSC-a? Počinje nova utrka za Hutchisonove luke

Francuski brodarski div vidi priliku za širenje utjecaja nad globalnim lučkim operacijama, nakon što su propali pregovori između MSC-a i BlackRocka

Francuska brodarska i logistička grupa CMA CGM potvrdila je da razmatra preuzimanje dijela lučkih terminala kompanije CK Hutchison, nakon što su ekskluzivni pregovori između hongkonške grupacije i konzorcija predvođenog BlackRockom, u kojem je sudjelovao i MSC, propali tijekom vikenda.

Preliminarni dogovor, objavljen još u ožujku, uključivao je prodaju većinskog udjela u Hutchisonovom globalnom portfelju luka, vrijednog 22,8 milijardi dolara. No, kako neslužbeno doznajemo, zbog snažnog pritiska iz Pekinga i odugovlačenja, ekskluzivnost pregovora je istekla, otvarajući prostor za nove ponuđače, navodi Splash247.

„Ova je operacija iznimno važna, kako za industriju, tako i za nas kao jednog od vodećih globalnih igrača,” izjavio je Ramon Fernandez, financijski direktor CMA CGM-a, predstavljajući poslovne rezultate za drugo tromjesečje. “Već smo prisutni u 65 terminala širom svijeta i prirodno nas zanima ova akvizicija.”

Unatoč tome, Hutchison je potvrdio da nastavlja razgovore s izvornim BlackRock konzorcijem, te najavio mogućnost uključivanja „strateškog investitora iz Kine.” Kao mogući partner spominje se kineski državni brodarski div COSCO, koji ujedno surađuje s CMA CGM-om u sklopu Ocean Alliancea.

Ako CMA CGM uspije ući u posjed dijela Hutchisonove mreže terminala, to bi dodatno istaknulo sve veću utrku među vodećim kontejnerskim brodarima – MSC-om, Maerskom, COSCO-om i upravo CMA CGM-om – da osiguraju vertikalnu kontrolu nad cijelim logističkim lancem: od brodova i kontejnera, preko terminala i skladišta, pa sve do zračnog tereta.

Ova inicijativa nadovezuje se na niz akvizicija koje je CMA CGM proveo proteklih godina, uključujući ulaske u e-trgovinu, zračni cargo i čak medijski sektor, jasno signalizirajući ambicije za širenje izvan tradicionalnih pomorskih okvira.

Francuski brodarski div vidi priliku za širenje utjecaja nad globalnim lučkim operacijama, nakon što su propali pregovori između MSC-a i BlackRocka

Francuska brodarska i logistička grupa CMA CGM potvrdila je da razmatra preuzimanje dijela lučkih terminala kompanije CK Hutchison, nakon što su ekskluzivni pregovori između hongkonške grupacije i konzorcija predvođenog BlackRockom, u kojem je sudjelovao i MSC, propali tijekom vikenda.

Preliminarni dogovor, objavljen još u ožujku, uključivao je prodaju većinskog udjela u Hutchisonovom globalnom portfelju luka, vrijednog 22,8 milijardi dolara. No, kako neslužbeno doznajemo, zbog snažnog pritiska iz Pekinga i odugovlačenja, ekskluzivnost pregovora je istekla, otvarajući prostor za nove ponuđače, navodi Splash247.

„Ova je operacija iznimno važna, kako za industriju, tako i za nas kao jednog od vodećih globalnih igrača,” izjavio je Ramon Fernandez, financijski direktor CMA CGM-a, predstavljajući poslovne rezultate za drugo tromjesečje. “Već smo prisutni u 65 terminala širom svijeta i prirodno nas zanima ova akvizicija.”

Unatoč tome, Hutchison je potvrdio da nastavlja razgovore s izvornim BlackRock konzorcijem, te najavio mogućnost uključivanja „strateškog investitora iz Kine.” Kao mogući partner spominje se kineski državni brodarski div COSCO, koji ujedno surađuje s CMA CGM-om u sklopu Ocean Alliancea.

Ako CMA CGM uspije ući u posjed dijela Hutchisonove mreže terminala, to bi dodatno istaknulo sve veću utrku među vodećim kontejnerskim brodarima – MSC-om, Maerskom, COSCO-om i upravo CMA CGM-om – da osiguraju vertikalnu kontrolu nad cijelim logističkim lancem: od brodova i kontejnera, preko terminala i skladišta, pa sve do zračnog tereta.

Ova inicijativa nadovezuje se na niz akvizicija koje je CMA CGM proveo proteklih godina, uključujući ulaske u e-trgovinu, zračni cargo i čak medijski sektor, jasno signalizirajući ambicije za širenje izvan tradicionalnih pomorskih okvira.

MOŽE VAS ZANIMATI

Kilchem Pacific