OTP Groupama Banner

O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

Panama ukida registraciju tankera i bulkera starijih od 15 godina

Panamski brodovni registar, drugi najveći na svijetu po broju brodova, donio je značajnu odluku – više neće prihvaćati tankere i bulk carriera starije od 15 godina za upis pod svoju zastavu.

Ova odluka dio je pojačane borbe protiv tzv. “tamne flote” – brodova koji plove bez transparentnog osiguranja, nadzora i često sudjeluju u prijevozu sankcionirane robe. Mnogi od tih brodova registrirani su upravo pod zastavom Paname, što je izazvalo žestoke kritike međunarodnih regulatora i organizacija za zaštitu okoliša, navodi Splash247.

„Davanjem prioriteta kvaliteti ispred kvantitete i uvođenjem strožih kontrolnih mehanizama, Panamski registar želi osigurati usklađenost s najstrožim međunarodnim standardima i time doprinijeti sigurnijoj i održivijoj industriji“, poručili su iz Panamske pomorske uprave.

U posljednjih godinu dana Panama je već krenula s odjavljivanjem brodova sumnjivih vlasnika i starijih plovila koji su povezani sa sumnjivim prijevozom ruske nafte mimo sankcija. Prema podacima S&P Global Market Intelligence, do kraja prošle godine više od 1.000 brodova bilo je pod sankcijama, a čak 800 njih nije imalo potvrđeno osiguranje.

Prosječna starost sankcioniranih brodova iznosi 21 godinu – znatno iznad globalnog prosjeka od 13 godina – što povećava rizik od pomorskih nesreća i potencijalnih ekoloških katastrofa.

Ovom mjerom Panama želi izbjeći nove reputacijske udarce i održati vodeću poziciju među pomorskim registrima, ali i zaštititi sigurnost svojih brodova i posada. Analitičari smatraju da bi ovakav potez mogao potaknuti i druge velike registre da postrože kriterije, pogotovo u kontekstu sve većih pritisaka na sektor zbog sankcija, klimatskih ciljeva i sve glasnijih zahtjeva za transparentnijim vlasništvom brodova.

Panamski brodovni registar, drugi najveći na svijetu po broju brodova, donio je značajnu odluku – više neće prihvaćati tankere i bulk carriera starije od 15 godina za upis pod svoju zastavu.

Ova odluka dio je pojačane borbe protiv tzv. “tamne flote” – brodova koji plove bez transparentnog osiguranja, nadzora i često sudjeluju u prijevozu sankcionirane robe. Mnogi od tih brodova registrirani su upravo pod zastavom Paname, što je izazvalo žestoke kritike međunarodnih regulatora i organizacija za zaštitu okoliša, navodi Splash247.

„Davanjem prioriteta kvaliteti ispred kvantitete i uvođenjem strožih kontrolnih mehanizama, Panamski registar želi osigurati usklađenost s najstrožim međunarodnim standardima i time doprinijeti sigurnijoj i održivijoj industriji“, poručili su iz Panamske pomorske uprave.

U posljednjih godinu dana Panama je već krenula s odjavljivanjem brodova sumnjivih vlasnika i starijih plovila koji su povezani sa sumnjivim prijevozom ruske nafte mimo sankcija. Prema podacima S&P Global Market Intelligence, do kraja prošle godine više od 1.000 brodova bilo je pod sankcijama, a čak 800 njih nije imalo potvrđeno osiguranje.

Prosječna starost sankcioniranih brodova iznosi 21 godinu – znatno iznad globalnog prosjeka od 13 godina – što povećava rizik od pomorskih nesreća i potencijalnih ekoloških katastrofa.

Ovom mjerom Panama želi izbjeći nove reputacijske udarce i održati vodeću poziciju među pomorskim registrima, ali i zaštititi sigurnost svojih brodova i posada. Analitičari smatraju da bi ovakav potez mogao potaknuti i druge velike registre da postrože kriterije, pogotovo u kontekstu sve većih pritisaka na sektor zbog sankcija, klimatskih ciljeva i sve glasnijih zahtjeva za transparentnijim vlasništvom brodova.

MOŽE VAS ZANIMATI

Druga strana Kanade