OTP Groupama Banner

O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

Huti šire popis meta: Prate trgovinu između Izraela, Egipta i Turske

Huti nastavljaju s blokadom izraelskih luka te najavljuju daljnje napade na sve brodove povezane s izraelskom trgovinom. U najnovijoj objavi, Huti su otkrili da aktivno prate kretanje brodova koji plove između Izraela, Turske i Egipta.

U središtu optužbi našle su se vodeće svjetske brodarske kompanije, poput Maerska i MSC-a. Prema izvještaju, devet brodova uplovilo je u izraelske luke 2. i 3. kolovoza, a svi su dolazili iz Egipta ili Turske ili su prema tim zemljama nastavili plovidbu, navodi The Maritime Executive.

Najzvučniji primjer je kontejnerski brod MSC Oscar, koji je iz luke Asia Port u Turskoj doplovio u izraelski Ashdod s 18.400 kontejnera. MSC Tuxpan je, tvrde, napustio Ashdod s 5.060 kontejnera prema egipatskom Port Saidu, dok je Maersk Narmada, za koju navode da je transporter vozila, pristao u Haifi iz turskog Iskenderuna, pa nastavio za Mersin.

Uz kontejnerske brodove, Huti spominju i bulkere Aquis Perla, Neco K i Pardus, cement carrier Nova Coralia, teretni brod Halo, te car carrier Lider Bulut koji je plovio iz Ashdoda za Egipat.

Napadi na brodove Magic Seas i Eternity C u srpnju, oba potopljena, predstavljeni su kao osveta zbog njihove povezanosti s Izraelom. Pritom je više članova posade poginulo, a zarobljeni pomorci iz Eternity C-a prikazani su u videu s priznanjem da su plovili za luku Eilat.

Huti upozoravaju da će svaki brod koji posjeti izraelske luke biti meta napada, bez obzira na njegovu zastavu ili vlasništvo. Posebno su istaknuli “nastavak trgovinskih odnosa između Izraela i Turske” te da “Egipat i dalje uvozi robu iz Izraela”.

Zbog eskalacije prijetnji, brodarske kompanije izbjegavaju plovidbu kroz Crveno more, a planovi Egipta da revitalizira promet kroz Sueski kanal sve su upitniji. I dalje operira misija Aspides, koja osigurava zaštitu trgovačkih brodova u regiji, no izazovi ostaju ozbiljni.

Huti nastavljaju s blokadom izraelskih luka te najavljuju daljnje napade na sve brodove povezane s izraelskom trgovinom. U najnovijoj objavi, Huti su otkrili da aktivno prate kretanje brodova koji plove između Izraela, Turske i Egipta.

U središtu optužbi našle su se vodeće svjetske brodarske kompanije, poput Maerska i MSC-a. Prema izvještaju, devet brodova uplovilo je u izraelske luke 2. i 3. kolovoza, a svi su dolazili iz Egipta ili Turske ili su prema tim zemljama nastavili plovidbu, navodi The Maritime Executive.

Najzvučniji primjer je kontejnerski brod MSC Oscar, koji je iz luke Asia Port u Turskoj doplovio u izraelski Ashdod s 18.400 kontejnera. MSC Tuxpan je, tvrde, napustio Ashdod s 5.060 kontejnera prema egipatskom Port Saidu, dok je Maersk Narmada, za koju navode da je transporter vozila, pristao u Haifi iz turskog Iskenderuna, pa nastavio za Mersin.

Uz kontejnerske brodove, Huti spominju i bulkere Aquis Perla, Neco K i Pardus, cement carrier Nova Coralia, teretni brod Halo, te car carrier Lider Bulut koji je plovio iz Ashdoda za Egipat.

Napadi na brodove Magic Seas i Eternity C u srpnju, oba potopljena, predstavljeni su kao osveta zbog njihove povezanosti s Izraelom. Pritom je više članova posade poginulo, a zarobljeni pomorci iz Eternity C-a prikazani su u videu s priznanjem da su plovili za luku Eilat.

Huti upozoravaju da će svaki brod koji posjeti izraelske luke biti meta napada, bez obzira na njegovu zastavu ili vlasništvo. Posebno su istaknuli “nastavak trgovinskih odnosa između Izraela i Turske” te da “Egipat i dalje uvozi robu iz Izraela”.

Zbog eskalacije prijetnji, brodarske kompanije izbjegavaju plovidbu kroz Crveno more, a planovi Egipta da revitalizira promet kroz Sueski kanal sve su upitniji. I dalje operira misija Aspides, koja osigurava zaštitu trgovačkih brodova u regiji, no izazovi ostaju ozbiljni.

MOŽE VAS ZANIMATI

Druga strana Kanade