OTP Groupama Banner

O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

Porinut treći brod iz Icon klase Royal Caribbeana

Legend of the Seas, treći brod iz Icon serije, porinut je 29. kolovoza u škveru Meyer Turku. Riječ je o najnovijem kruzeru Royal Caribbeana na LNG pogon. Nakon njega slijedi već potvrđeni četvrti brod, dok postoji opcija gradnje još dva dodatna.

Brod je dugačak 364,75 metara i širok 48,47 metara, s više od 2800 kabina i kapacitetom za čak 5600 putnika. Dizajniran je s paraboličnim pramcem, koji omogućuje bolju stabilnost i ugodniju plovidbu u raznim vremenskim uvjetima, piše Baird Maritime.

Pogon broda čini šest dual-fuel motora koji mogu koristiti ukapljeni prirodni plin (LNG), a dodatno je opremljen s tri azimutna propulzora snage 20 megavata, pet pramčanih potisnika i sustavom gorivnih ćelija. Gorivne ćelije bit će korištene za proizvodnju električne energije i pitke vode, uz niže emisije i veću energetsku učinkovitost.

Royal Caribbean ovom klasom brodova postavlja nove standarde u industriji kružnih putovanja, kako u pogledu komfora i tehničkih rješenja, tako i u kontekstu ekološke odgovornosti. Icon klasa se tako ističe kao tehnološki najnaprednija i energetski najučinkovitija u floti kompanije.

Brodogradilište Meyer Turku već dugi niz godina surađuje s Royal Caribbeanom na izgradnji velikih kruzera i ključni je partner u realizaciji ove serije. Isporuka Legend of the Seas planirana je za drugu polovicu 2026. godine.

Legend of the Seas, treći brod iz Icon serije, porinut je 29. kolovoza u škveru Meyer Turku. Riječ je o najnovijem kruzeru Royal Caribbeana na LNG pogon. Nakon njega slijedi već potvrđeni četvrti brod, dok postoji opcija gradnje još dva dodatna.

Brod je dugačak 364,75 metara i širok 48,47 metara, s više od 2800 kabina i kapacitetom za čak 5600 putnika. Dizajniran je s paraboličnim pramcem, koji omogućuje bolju stabilnost i ugodniju plovidbu u raznim vremenskim uvjetima, piše Baird Maritime.

Pogon broda čini šest dual-fuel motora koji mogu koristiti ukapljeni prirodni plin (LNG), a dodatno je opremljen s tri azimutna propulzora snage 20 megavata, pet pramčanih potisnika i sustavom gorivnih ćelija. Gorivne ćelije bit će korištene za proizvodnju električne energije i pitke vode, uz niže emisije i veću energetsku učinkovitost.

Royal Caribbean ovom klasom brodova postavlja nove standarde u industriji kružnih putovanja, kako u pogledu komfora i tehničkih rješenja, tako i u kontekstu ekološke odgovornosti. Icon klasa se tako ističe kao tehnološki najnaprednija i energetski najučinkovitija u floti kompanije.

Brodogradilište Meyer Turku već dugi niz godina surađuje s Royal Caribbeanom na izgradnji velikih kruzera i ključni je partner u realizaciji ove serije. Isporuka Legend of the Seas planirana je za drugu polovicu 2026. godine.

MOŽE VAS ZANIMATI

Druga strana Kanade