OTP Groupama Banner

O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

Opasni tereti i dalje prijetnja – 11% pregledanih kontejnera nije u skladu s pravilima

Svaka deseta kontejnerska pošiljka sadrži nedostatke koji mogu ugroziti sigurnost posade, brodova i okoliša – pokazuje najnovije izvješće Svjetskog vijeća brodara (WSC).

Prema podacima prikupljenim od inspekcija država luke, u 2024. godini 11,39% pregledanih pošiljki imalo je nepravilnosti. Riječ je o porastu u odnosu na 11% iz 2023., posljednje godine u kojoj je IMO objavljivao slične podatke. WSC je odlučio nastaviti seriju izvješća prekinutu od strane IMO-a, kako bi industrija imala uvid u stvarne trendove, piše Splash247.

Najčešći problemi odnose se na neprijavljene i pogrešno deklarirane opasne terete, neispravnu dokumentaciju i loše pakiranje. Takve greške mogu dovesti do ozbiljnih posljedica – od požara i eksplozija do prevrtanja brodskih kontejnerskih slojeva.

Predsjednik WSC-a Joe Kramek naglasio je kako sigurnost tereta počinje s ispravnim deklariranjem i pravilnim pakiranjem robe. “Više od jedne od deset pošiljki s nedostatkom pokazuje da su propusti prečesti. Time se u opasnost dovode posade, brodovi i okoliš”, upozorio je Kramek.

Izvor: World Shipping Council

Posebno zabrinjava činjenica da trenutačno samo sedam država dostavlja podatke o inspekcijama, zbog čega WSC poziva na širu međunarodnu suradnju. Najavljeno je i pokretanje posebnog industrijskog programa koji bi trebao unaprijediti screening i inspekcijske postupke.

Primjeri nesreća poput požara na MSC Flaminiji, eksplozije na Maersk Honamu ili gubitka stotina kontejnera s ONE Apusa i XPress Pearla svjedoče koliko posljedice mogu biti teške kada se tereti skrivaju ili pogrešno prijavljuju. Lloyd’s Register navodi kako je upravo pogrešno deklariranje treći najveći uzrok nesreća na kontejnerskim brodovima.

WSC je svoja konsolidirana izvješća već dostavio IMO-ovu pododboru za prijevoz tereta i kontejnera, čija sjednica započinje upravo ovoga tjedna.

Svaka deseta kontejnerska pošiljka sadrži nedostatke koji mogu ugroziti sigurnost posade, brodova i okoliša – pokazuje najnovije izvješće Svjetskog vijeća brodara (WSC).

Prema podacima prikupljenim od inspekcija država luke, u 2024. godini 11,39% pregledanih pošiljki imalo je nepravilnosti. Riječ je o porastu u odnosu na 11% iz 2023., posljednje godine u kojoj je IMO objavljivao slične podatke. WSC je odlučio nastaviti seriju izvješća prekinutu od strane IMO-a, kako bi industrija imala uvid u stvarne trendove, piše Splash247.

Najčešći problemi odnose se na neprijavljene i pogrešno deklarirane opasne terete, neispravnu dokumentaciju i loše pakiranje. Takve greške mogu dovesti do ozbiljnih posljedica – od požara i eksplozija do prevrtanja brodskih kontejnerskih slojeva.

Predsjednik WSC-a Joe Kramek naglasio je kako sigurnost tereta počinje s ispravnim deklariranjem i pravilnim pakiranjem robe. “Više od jedne od deset pošiljki s nedostatkom pokazuje da su propusti prečesti. Time se u opasnost dovode posade, brodovi i okoliš”, upozorio je Kramek.

Izvor: World Shipping Council

Posebno zabrinjava činjenica da trenutačno samo sedam država dostavlja podatke o inspekcijama, zbog čega WSC poziva na širu međunarodnu suradnju. Najavljeno je i pokretanje posebnog industrijskog programa koji bi trebao unaprijediti screening i inspekcijske postupke.

Primjeri nesreća poput požara na MSC Flaminiji, eksplozije na Maersk Honamu ili gubitka stotina kontejnera s ONE Apusa i XPress Pearla svjedoče koliko posljedice mogu biti teške kada se tereti skrivaju ili pogrešno prijavljuju. Lloyd’s Register navodi kako je upravo pogrešno deklariranje treći najveći uzrok nesreća na kontejnerskim brodovima.

WSC je svoja konsolidirana izvješća već dostavio IMO-ovu pododboru za prijevoz tereta i kontejnera, čija sjednica započinje upravo ovoga tjedna.

MOŽE VAS ZANIMATI