OTP Groupama Banner

O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

Francuska zastava ponovno na krmi novih CMA CGM kontejneraša

Francuski brodarski koncern CMA CGM potvrdio je da će deset novih kontejneraša od 24.000 TEU, pogonjenih LNG-om, nositi francusku zastavu. Taj potez predstavlja važan signal potpore domaćem pomorstvu i jedno od najvećih ulaganja u francusku trgovačku mornaricu u novije vrijeme.

Svaki od novih brodova, izgrađenih u kineskom brodogradilištu Yangzijiang Shipbuilding, bit će među najvećima i energetski najučinkovitijima na svijetu. Isporuke počinju 2026. godine, a svi će brodovi ploviti na CMA CGM-ovoj najpoznatijoj liniji FAL 1 koja povezuje sjevernu Europu i Aziju, s redovitim pristajanjem u lukama Le Havre i Dunkerque, navodi gCaptain.

Predsjednik i izvršni direktor grupe, Rodolphe Saadé, najavio je da će brodovi nositi imena znamenitih francuskih spomenika – poput CMA CGM Notre Dame, Pantheon, Versailles i Pont Neuf – te da će registracija pod francuskom zastavom otvoriti 135 novih radnih mjesta za francuske pomorce. Novi kadeti bit će školovani u suradnji s École Nationale Supérieure Maritime (ENSM).

Plovila imaju dvogorivne motore koji osim LNG-a mogu koristiti i biometan te e-metan, čime se emisije CO₂ smanjuju i do 85 posto u odnosu na konvencionalna goriva. Osim smanjenja ugljika, brodovi značajno ograničavaju emisije sumpornih oksida, dušikovih spojeva i sitnih čestica.

U izgradnji brodova sudjeluju i europski i francuski dobavljači – GTT za LNG spremnike i Bureau Veritas za klasifikaciju – što dodatno jača domaću pomorsku industriju.

Francuski brodarski koncern CMA CGM potvrdio je da će deset novih kontejneraša od 24.000 TEU, pogonjenih LNG-om, nositi francusku zastavu. Taj potez predstavlja važan signal potpore domaćem pomorstvu i jedno od najvećih ulaganja u francusku trgovačku mornaricu u novije vrijeme.

Svaki od novih brodova, izgrađenih u kineskom brodogradilištu Yangzijiang Shipbuilding, bit će među najvećima i energetski najučinkovitijima na svijetu. Isporuke počinju 2026. godine, a svi će brodovi ploviti na CMA CGM-ovoj najpoznatijoj liniji FAL 1 koja povezuje sjevernu Europu i Aziju, s redovitim pristajanjem u lukama Le Havre i Dunkerque, navodi gCaptain.

Predsjednik i izvršni direktor grupe, Rodolphe Saadé, najavio je da će brodovi nositi imena znamenitih francuskih spomenika – poput CMA CGM Notre Dame, Pantheon, Versailles i Pont Neuf – te da će registracija pod francuskom zastavom otvoriti 135 novih radnih mjesta za francuske pomorce. Novi kadeti bit će školovani u suradnji s École Nationale Supérieure Maritime (ENSM).

Plovila imaju dvogorivne motore koji osim LNG-a mogu koristiti i biometan te e-metan, čime se emisije CO₂ smanjuju i do 85 posto u odnosu na konvencionalna goriva. Osim smanjenja ugljika, brodovi značajno ograničavaju emisije sumpornih oksida, dušikovih spojeva i sitnih čestica.

U izgradnji brodova sudjeluju i europski i francuski dobavljači – GTT za LNG spremnike i Bureau Veritas za klasifikaciju – što dodatno jača domaću pomorsku industriju.

MOŽE VAS ZANIMATI

Kilchem Baltic