CMA CGM Group nastavlja širiti svoju europsku terminalsku mrežu preuzimanjem 20-postotnog udjela u Eurogate Container Terminalu Hamburg (CTH), jednom od najprometnijih kontejnerskih čvorišta Sjeverne Europe. Francuski brodar i logistička grupacija potpisali su term sheet s Eurogateom, a završetak transakcije očekuje se u prvoj polovici 2026. godine, nakon potrebnih regulatornih odobrenja.
CTH trenutno obrađuje oko četiri milijuna TEU godišnje i smatra se jednim od najefikasnijih terminala u Njemačkoj. U tijeku je projekt zapadnog proširenja terminala koji predviđa dodatnih 38 hektara operativnog prostora i više od tisuću metara nove obalne linije, čime bi ukupni kapacitet narastao na oko šest milijuna TEU. Time će terminal biti spreman za prihvat sljedeće generacije kontejnerskih divova, piše Splash247.
CMA CGM već koristi Hamburg kroz svoj FAL servis koji povezuje Aziju i Sjevernu Europu, a na liniji plove LNG-pogonjeni megamax brodovi kapaciteta 23 tisuće TEU. Ulaganje je dio šire strategije Grupe da ojača prisutnost u ključnim europskim lukama i unaprijedi svoj globalni terminalski portfelj, koji danas uključuje 64 terminala diljem svijeta.
Prema izjavi predsjednika uprave Rodolphea Saadéa, ulazak u CTH omogućit će jačanje kapaciteta terminala, razvoj niskougljičnih logističkih rješenja i bolju integraciju željezničkih veza. CTH je izravno povezan s Eurokombijem, najvećim intermodalnim željezničkim čvorištem u Njemačkoj, što omogućava brzu distribuciju tereta prema tržištima srednje i istočne Europe.
Za Hamburg, partnerstvo dolazi u trenutku intenzivnih ulaganja stranih linijskih prijevoznika u lokalnu terminalsku infrastrukturu. U posljednje dvije godine COSCO je ušao u Container Terminal Tollerort, a MSC je stekao gotovo polovicu udjela u HHLA-i, što mijenja strukturu vlasništva i utjecaja u jednoj od najvažnijih europskih luka.
CMA CGM u Njemačkoj posluje više od tri desetljeća, s uredima u Hamburgu i Bremenu te s 23 tjedna brodska poziva u tri glavne njemačke luke. Novi ulazak u hamburški terminal dodatno učvršćuje poziciju Grupe u srcu europskih kontejnerskih tokova i potvrđuje trend jačanja veza globalnih brodara s ključnim europskim lukama.











