HD Hyundai postao je prvo brodogradilište na svijetu koje je izgradilo i isporučilo čak 5.000 brodova, čime je obilježeno nešto više od 50 godina od njegova prvog velikog iskoraka u svjetsku brodogradnju 1974. godine. Jubilarno plovilo je Diego Silang, drugi ophodni brod namijenjen mornarici Filipina.
Od svog prvog isporučenog broda, VLCC tankera Atlantic Baron iz 1974., HD Hyundai je gradio flotu za više od 700 brodovlasnika u 68 zemalja. Samo u segmentu velikih teretnih i specijaliziranih plovila, grupa je postavila standard koji je obilježio razvoj svjetske pomorske industrije u desetljećima koja su uslijedila, piše Splash247.
Tri glavna pogona unutar grupe ostvarila su zavidne brojke: HD Hyundai Heavy Industries isporučio je 2.631 brod, HD Hyundai Mipo njih 1.570, dok je HD Hyundai Samho dovršio 799 plovila.
Predsjednik kompanije, Chung Kisun, naglasio je da ovaj iskorak predstavlja ponos korejske brodogradnje i simbolizira pola stoljeća inovacija i hrabrih poslovnih odluka koje su oblikovale globalnu brodograđevnu sliku. Chung potječe iz obitelji koja je svoje mjesto u povijesti osigurala zahvaljujući osnivaču Hyundaija, Chungu Ju-Yungu, čovjeku koji je iz skromnih početaka u ruralnoj Sjevernoj Koreji izgradio jedan od najutjecajnijih industrijskih konglomerata u Aziji.
Priča osnivača, koji je kao mladić napustio siromaštvo sjevera i vlastitim radom podigao posao od nule, i danas se smatra temeljem filozofije kompanije. Njegov najodvažniji potez stigao je 1972. godine kada je naručio VLCC tanker za brodovlasnika C. T. Tunga – i to prije nego što je brodogradilište uopće bilo izgrađeno. Unatoč tom riziku, brod je isporučen na vrijeme, što je označilo početak HHI brodograđevnog pogona i Koreje kao budućeg lidera svjetske brodogradnje.
Danas, nakon pola stoljeća tehnoloških iskoraka i najvećeg uspona u modernoj brodogradnji, HD Hyundai ovom jubilarnom isporukom potvrđuje status jednog od najznačajnijih partnera globalne flote – od tankera i kontejneraša do specijaliziranih vojnopomorskih plovila.










