OTP Groupama Banner

O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

d’Amico ubrzava tranziciju prema mlađoj floti prodajom tankera iz 2011.

d’Amico International Shipping nastavlja ubrzavati obnovu svoje flote prodajom najstarijeg tankera, čime talijanski brodar dodatno pomlađuje segment MR tankera koji čini okosnicu njegova poslovanja. Ugovorena je prodaja tankera Glenda Meryl, nosivosti 47.200 dwt, izgrađenog 2011. godine u južnokorejskom brodogradilištu Hyundai Mipo, po cijeni od 19,5 milijuna dolara.

Kupoprodajni memorandum potpisan je preko d’Amico Tankersa, operativne podružnice sa sjedištem u Irskoj, a isporuka broda novim vlasnicima očekuje se do kraja prosinca 2025. Transakcija bi tvrtki trebala donijeti približno 14,5 milijuna dolara neto prihoda nakon odbitka provizija i otplate preostalog bankarskog duga vezanog uz plovilo.

Glenda Meryl treći je brod iste serije koji napušta flotu tijekom ove godine, što dodatno spušta prosječnu starost d’Amicovih tankera. Brodar trenutno upravlja flotom od 31 broda – 29 u vlasništvu i dva u bareboat najmu – s prosječnom starošću od oko 9,7 godina. Prodajom posljednjeg veterana u seriji, udio eco-design plovila doseći će 93 posto do kraja godine.

U izjavi povodom prodaje, glavni izvršni direktor Carlos di Mottola istaknuo je kako je riječ o važnom koraku u postizanju dugoročnih operativnih ciljeva i smanjenju emisija. Naglasio je da modernija flota donosi nižu potrošnju goriva, bolje performanse u charter tržištu i stabilnije rezultate u izazovnim ciklusima potražnje za rafiniranim proizvodima.

U trenutku kada se globalno tržište tankera i dalje oslanja na mlađe i učinkovitije brodove kako bi ispunili sve strože zahtjeve kupaca i regulative, d’Amico ovim potezom jača svoju poziciju na tržištu srednje veličine tankera. Uz sve izraženiju preferenciju za moderne eco-jedinice u spot i time-charter aranžmanima, brža obnova flote postaje ključna za održavanje konkurentnosti.

Očekuje se da će tvrtka i u narednim godinama nastaviti ulaganja u mlade i energetski štedljive brodove, prateći trendove dekarbonizacije u pomorskom sektoru i zahtjeve najvećih naftnih i trgovinskih kompanija. Za pomorce koji plove u ovom segmentu, ovakve promjene znače više angažmana na modernijim brodovima s boljim radnim, sigurnosnim i energetskim standardima.

d’Amico International Shipping nastavlja ubrzavati obnovu svoje flote prodajom najstarijeg tankera, čime talijanski brodar dodatno pomlađuje segment MR tankera koji čini okosnicu njegova poslovanja. Ugovorena je prodaja tankera Glenda Meryl, nosivosti 47.200 dwt, izgrađenog 2011. godine u južnokorejskom brodogradilištu Hyundai Mipo, po cijeni od 19,5 milijuna dolara.

Kupoprodajni memorandum potpisan je preko d’Amico Tankersa, operativne podružnice sa sjedištem u Irskoj, a isporuka broda novim vlasnicima očekuje se do kraja prosinca 2025. Transakcija bi tvrtki trebala donijeti približno 14,5 milijuna dolara neto prihoda nakon odbitka provizija i otplate preostalog bankarskog duga vezanog uz plovilo.

Glenda Meryl treći je brod iste serije koji napušta flotu tijekom ove godine, što dodatno spušta prosječnu starost d’Amicovih tankera. Brodar trenutno upravlja flotom od 31 broda – 29 u vlasništvu i dva u bareboat najmu – s prosječnom starošću od oko 9,7 godina. Prodajom posljednjeg veterana u seriji, udio eco-design plovila doseći će 93 posto do kraja godine.

U izjavi povodom prodaje, glavni izvršni direktor Carlos di Mottola istaknuo je kako je riječ o važnom koraku u postizanju dugoročnih operativnih ciljeva i smanjenju emisija. Naglasio je da modernija flota donosi nižu potrošnju goriva, bolje performanse u charter tržištu i stabilnije rezultate u izazovnim ciklusima potražnje za rafiniranim proizvodima.

U trenutku kada se globalno tržište tankera i dalje oslanja na mlađe i učinkovitije brodove kako bi ispunili sve strože zahtjeve kupaca i regulative, d’Amico ovim potezom jača svoju poziciju na tržištu srednje veličine tankera. Uz sve izraženiju preferenciju za moderne eco-jedinice u spot i time-charter aranžmanima, brža obnova flote postaje ključna za održavanje konkurentnosti.

Očekuje se da će tvrtka i u narednim godinama nastaviti ulaganja u mlade i energetski štedljive brodove, prateći trendove dekarbonizacije u pomorskom sektoru i zahtjeve najvećih naftnih i trgovinskih kompanija. Za pomorce koji plove u ovom segmentu, ovakve promjene znače više angažmana na modernijim brodovima s boljim radnim, sigurnosnim i energetskim standardima.

MOŽE VAS ZANIMATI

Kilchem Baltic