OTP Groupama Banner

O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

Jadrolinija najavila novi raspored i brže veze s Italijom u 2026.

Jadrolinija za 2026. godinu uvodi nekoliko ključnih promjena na međunarodnim linijama, mijenjajući rute i raspored brodova kako bi optimizirala plovidbu i poboljšala ponudu prema Italiji.

Najveća promjena odnosi se na trajekt Marko Polo, koji nakon dugog služenja na međunarodnim linijama napušta rute prema Italiji. Od iduće godine ulazi u domaći promet, gdje će njegov kapacitet biti posebno koristan u ljetnim mjesecima, kad se traži svaki dodatni metar garažnog prostora.

Na njegovo mjesto dolazi trajekt Dalmacija, najmlađi brod u floti, koji preuzima glavnu ulogu u međunarodnoj plovidbi. Tijekom cijele godine plovit će na liniji Split – Ancona, a u sezoni će povezivati Dubrovnik i Split s Barijem. Brod je opremljen modernim putničkim sadržajima i prilagođen dugim noćnim rutama, što bi trebalo podići standard usluge na Jadranu.

U segmentu brzih linija uvodi se potpuno nova ruta: Zadar – Ancona. Održavat će je katamaran Jelena, s planiranih do pet polazaka tjedno u vrhuncu sezone. Vrijeme plovidbe od četiri sata čini je najbržom vezom između sjeverne Dalmacije i Italije, što će zasigurno privući putnike koji traže kraći i fleksibilniji prelazak Jadrana.

Objavom novih redova plovidbe putnici mogu već sada planirati putovanja za 2026. godinu. Iz promjena je jasno vidljivo da Jadrolinija ulazi u sezonu s novim pristupom međunarodnom prometu – brže rute, modernija plovila i jasnije usmjerenje na kvalitetu putničkog iskustva.

Jadrolinija za 2026. godinu uvodi nekoliko ključnih promjena na međunarodnim linijama, mijenjajući rute i raspored brodova kako bi optimizirala plovidbu i poboljšala ponudu prema Italiji.

Najveća promjena odnosi se na trajekt Marko Polo, koji nakon dugog služenja na međunarodnim linijama napušta rute prema Italiji. Od iduće godine ulazi u domaći promet, gdje će njegov kapacitet biti posebno koristan u ljetnim mjesecima, kad se traži svaki dodatni metar garažnog prostora.

Na njegovo mjesto dolazi trajekt Dalmacija, najmlađi brod u floti, koji preuzima glavnu ulogu u međunarodnoj plovidbi. Tijekom cijele godine plovit će na liniji Split – Ancona, a u sezoni će povezivati Dubrovnik i Split s Barijem. Brod je opremljen modernim putničkim sadržajima i prilagođen dugim noćnim rutama, što bi trebalo podići standard usluge na Jadranu.

U segmentu brzih linija uvodi se potpuno nova ruta: Zadar – Ancona. Održavat će je katamaran Jelena, s planiranih do pet polazaka tjedno u vrhuncu sezone. Vrijeme plovidbe od četiri sata čini je najbržom vezom između sjeverne Dalmacije i Italije, što će zasigurno privući putnike koji traže kraći i fleksibilniji prelazak Jadrana.

Objavom novih redova plovidbe putnici mogu već sada planirati putovanja za 2026. godinu. Iz promjena je jasno vidljivo da Jadrolinija ulazi u sezonu s novim pristupom međunarodnom prometu – brže rute, modernija plovila i jasnije usmjerenje na kvalitetu putničkog iskustva.

MOŽE VAS ZANIMATI