O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Najveći venezuelanski supertanker prešao pod rusku zastavu

Glavni tanker venezuelanske flote Ayacucho preregistrirao se na rusku zastavu. O tome navode specijalizirani portali za navigaciju brodova Vesselfinder i Marinetraffic. Time će, formalno, on postati i najveći tanker u sastavu ruske tankerske flote.

Jasno je kako ovaj tanker Rusiji nije potreban jer ima sasvim dovoljno i svojih, i da se tu prije svega radi o nastojanju Venezuele za zaobilaženje američkih sankcija vezanih uz njezin naftni sektor tj. izvoz njezine nafte, piše Geopolitika News. Ovo je u svakom slučaju presedan, jer se brodovi obično registriraju pod zastavama Liberije, Paname, Malte, Bahama, Cipra ili Singapura (prije svega zbog sniženih troškova lučkih usluga ili poreza).

Spomenuti se tanker s naftom trenutačno nalazi ispred sjeverne obale Južne Amerike, priopćio je MarineTraffic.

Supertanker Ayacucho, koji je sada promijenio ime u Maksim Gorki, klase je VLCC (Very Large Crude Carrier) i može prevoziti 2 milijuna barela nafte, a izgrađen je 2013. godine u Kini. Njegova ukupna dužina (LOA) iznosi 332 metra, a širina – 60 metara.

Tankerska flota venezuelanske naftne kompanije PDVSA (Petroleos de Venezuela) nalazi se pod prijetnjom američkih sankcija i kreditora diljem svijeta. Zbog odsustva tankera smanjio se izvoz nafte te južnoameričke zemlje, pogođene teškom gospodarskom i političkom krizom. Pad izvoza nafte doveo je do toga da se on sada kreće na razini nižoj od 400 000 barela dnevno, u odnosu na 1,5 milijuna barela koliko je iznosio prije uvođenja novih američkih sankcija nakon prošlogodišnjeg neuspjelog američkog pokušaja dovođenja na vlast revolucionarnim putom oporbenog čelnika Juana Guaida umjesto aktualnog predsjednika Nicolasa Madura. Izvoz nafte od strane Venezuele, koja je članica OPEC-a, najniži je u posljednjih više od 70 godina i nikako se ne uspijeva oporaviti nakon prethodnog dvokratnog pada cijena nafte u razdoblju 2014.-2015. s razine koja je bila i veća od 100 dolara za barel.

Ako svemu ovome pridodamo i ovogodišnji golemi pad svjetske potražnje za „crnim zlatom“ izazvan pandemijom Covida-19, kao i rekordni pad cijena nafte koje je to prouzročilo, stanje po Caracas po pitanju izvoza nafte izgleda još mračnije. Ovaj potez – prebacivanje svog glavnog supertankera pod rusko vlasništvo, trebao bi toj zemlji omogućiti djelomično zaobilaženje strogih američkih sankcija.

 

 

Hutchison Ports razvijaju novi kontejnerski terminal u Egiptu

Glavni tanker venezuelanske flote Ayacucho preregistrirao se na rusku zastavu. O tome navode specijalizirani portali za navigaciju brodova Vesselfinder i Marinetraffic. Time će, formalno, on postati i najveći tanker u sastavu ruske tankerske flote.

Jasno je kako ovaj tanker Rusiji nije potreban jer ima sasvim dovoljno i svojih, i da se tu prije svega radi o nastojanju Venezuele za zaobilaženje američkih sankcija vezanih uz njezin naftni sektor tj. izvoz njezine nafte, piše Geopolitika News. Ovo je u svakom slučaju presedan, jer se brodovi obično registriraju pod zastavama Liberije, Paname, Malte, Bahama, Cipra ili Singapura (prije svega zbog sniženih troškova lučkih usluga ili poreza).

Spomenuti se tanker s naftom trenutačno nalazi ispred sjeverne obale Južne Amerike, priopćio je MarineTraffic.

Supertanker Ayacucho, koji je sada promijenio ime u Maksim Gorki, klase je VLCC (Very Large Crude Carrier) i može prevoziti 2 milijuna barela nafte, a izgrađen je 2013. godine u Kini. Njegova ukupna dužina (LOA) iznosi 332 metra, a širina – 60 metara.

Tankerska flota venezuelanske naftne kompanije PDVSA (Petroleos de Venezuela) nalazi se pod prijetnjom američkih sankcija i kreditora diljem svijeta. Zbog odsustva tankera smanjio se izvoz nafte te južnoameričke zemlje, pogođene teškom gospodarskom i političkom krizom. Pad izvoza nafte doveo je do toga da se on sada kreće na razini nižoj od 400 000 barela dnevno, u odnosu na 1,5 milijuna barela koliko je iznosio prije uvođenja novih američkih sankcija nakon prošlogodišnjeg neuspjelog američkog pokušaja dovođenja na vlast revolucionarnim putom oporbenog čelnika Juana Guaida umjesto aktualnog predsjednika Nicolasa Madura. Izvoz nafte od strane Venezuele, koja je članica OPEC-a, najniži je u posljednjih više od 70 godina i nikako se ne uspijeva oporaviti nakon prethodnog dvokratnog pada cijena nafte u razdoblju 2014.-2015. s razine koja je bila i veća od 100 dolara za barel.

Ako svemu ovome pridodamo i ovogodišnji golemi pad svjetske potražnje za „crnim zlatom“ izazvan pandemijom Covida-19, kao i rekordni pad cijena nafte koje je to prouzročilo, stanje po Caracas po pitanju izvoza nafte izgleda još mračnije. Ovaj potez – prebacivanje svog glavnog supertankera pod rusko vlasništvo, trebao bi toj zemlji omogućiti djelomično zaobilaženje strogih američkih sankcija.

 

 

Hutchison Ports razvijaju novi kontejnerski terminal u Egiptu

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here