O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Za rekonstrukciju luke Ubli na Lastovu osigurano gotovo 60 milijuna kuna

Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture donijelo je Odluku o financiranju projekta “Rekonstrukcija luke otvorene za javni promet Ubli na otoku Lastovu”, u iznosu nešto većem od 59 milijuna kuna; piše Glas otoka.

Kako su izvijestili iz Dubrovačko-neretvanske županije, riječ je o 100 posto prihvatljivih troškova od čega je 50,2 milijuna kuna (85 posto) iz Kohezijskog fonda, a 8,8 milijuna kuna (15 posto) iz Državnog proračuna Republike Hrvatske.

Realizacijom ovoga projekta predviđa se rekonstrukcija luke Ubli na otoku Lastovu gdje će se poboljšati organizacija luke i povećati njeni kapaciteti. Planirana je izgradnja još jedne trajektne rampe s pripadajućim vezom duljine 110 metara. Projektom se dobiva dodatna sigurnost pristajanja jer u luci Ubli trenutno postoji samo jedna trajektna rampa, što u slučaju kvara trajekta na vezu predstavlja veliki problem. Ujedno se osigurava siguran vez i za veće trajekte, što do sada nije bio slučaj te se planira urediti obala kao i organizirati promet te manipulativne i pješačke površine u skladu s pozicijom novog pristana.

 

 

 

Video: Što se događa s otpadom s najvećeg svjetskog kruzera?

Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture donijelo je Odluku o financiranju projekta “Rekonstrukcija luke otvorene za javni promet Ubli na otoku Lastovu”, u iznosu nešto većem od 59 milijuna kuna; piše Glas otoka.

Kako su izvijestili iz Dubrovačko-neretvanske županije, riječ je o 100 posto prihvatljivih troškova od čega je 50,2 milijuna kuna (85 posto) iz Kohezijskog fonda, a 8,8 milijuna kuna (15 posto) iz Državnog proračuna Republike Hrvatske.

Realizacijom ovoga projekta predviđa se rekonstrukcija luke Ubli na otoku Lastovu gdje će se poboljšati organizacija luke i povećati njeni kapaciteti. Planirana je izgradnja još jedne trajektne rampe s pripadajućim vezom duljine 110 metara. Projektom se dobiva dodatna sigurnost pristajanja jer u luci Ubli trenutno postoji samo jedna trajektna rampa, što u slučaju kvara trajekta na vezu predstavlja veliki problem. Ujedno se osigurava siguran vez i za veće trajekte, što do sada nije bio slučaj te se planira urediti obala kao i organizirati promet te manipulativne i pješačke površine u skladu s pozicijom novog pristana.

 

 

 

Video: Što se događa s otpadom s najvećeg svjetskog kruzera?

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here