O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

FlyDubai otkazao letove za Zagreb

Iako je partnerska kompanija Emiratesa, FlyDubai, najavljivala redovne letove prema Zagrebu od prosinca ove godine, to se ipak neće dogoditi.

Kompanija je ranije najavila letove s početkom listopada, iste je zatim otkazala do sredine prosinca; piše Croatian Aviation. FlyDubai je iz prodaje povukao sve letove na spomenutoj liniji do početka veljače 2021. godine, a zapravo je samo pitanje kada će i ti letovi biti otkazani.

Nakon što je Emirates u potpunosti odustao od linije Dubai – Zagreb za 2021. godinu, logično bi bilo da upravo FlyDubai preuzme ovu liniju u ljetnom redu letenja 2021. godine. Prema najavama, to bi se i trebalo dogoditi, no tek od travnja i to s četiri leta tjedno kroz cijeli ljetni red letenja. Naravno, realizacija će ovisiti o putničkoj potražnji i epidemiološkoj situaciji pa je prognozirati povratak ove kompanije (osobito broj tjednih operacija) u ovom trenutku potpuno nezahvalno.

FlyDubai neće moći ponuditi jednu vrlo važnu stavku u odnosu na partnerski Emirates koji je sa zrakoplovom tipa B777-300ER svakodnevno nudio prostor za gotovo 18 tona tereta odnosno otprilike 125 metara kubičnih teretnog prostora, ovisno o samoj konfiguraciji i kapacitetu putničke kabine.

S obzirom na najave da će zrakoplovi tipa B737MAX uskoro ponovno dobiti dozvolu za obavljanje redovnih komercijalnih letova, za očekivati je da će jednom kada se FlyDubai vrati u Zagreb na liniji iz Dubaija koristiti upravo taj tip zrakoplova, koji po pitanju udobnosti i dizajna putničke kabine ima značajno bolje karakteristike u odnosu na B737-800.

Dodatno, nakon vijesti o povlačenju Korean Aira iz zagrebačke zračne luke, FlyDubai imat će mogućnost preuzeti na sebe određeni dio putnika s tržišta Južne Koreje, što će svakako biti bitno u sljedećoj ljetnoj sezoni, sigurno je da će i Turkish Airlines i Qatar Airways cjenovnom politikom pokušati stvoriti dominaciju na našim tradicionalnim, emitivnim tržištima.

 

 

 

 

Video: Što se događa s otpadom s najvećeg svjetskog kruzera?

Iako je partnerska kompanija Emiratesa, FlyDubai, najavljivala redovne letove prema Zagrebu od prosinca ove godine, to se ipak neće dogoditi.

Kompanija je ranije najavila letove s početkom listopada, iste je zatim otkazala do sredine prosinca; piše Croatian Aviation. FlyDubai je iz prodaje povukao sve letove na spomenutoj liniji do početka veljače 2021. godine, a zapravo je samo pitanje kada će i ti letovi biti otkazani.

Nakon što je Emirates u potpunosti odustao od linije Dubai – Zagreb za 2021. godinu, logično bi bilo da upravo FlyDubai preuzme ovu liniju u ljetnom redu letenja 2021. godine. Prema najavama, to bi se i trebalo dogoditi, no tek od travnja i to s četiri leta tjedno kroz cijeli ljetni red letenja. Naravno, realizacija će ovisiti o putničkoj potražnji i epidemiološkoj situaciji pa je prognozirati povratak ove kompanije (osobito broj tjednih operacija) u ovom trenutku potpuno nezahvalno.

FlyDubai neće moći ponuditi jednu vrlo važnu stavku u odnosu na partnerski Emirates koji je sa zrakoplovom tipa B777-300ER svakodnevno nudio prostor za gotovo 18 tona tereta odnosno otprilike 125 metara kubičnih teretnog prostora, ovisno o samoj konfiguraciji i kapacitetu putničke kabine.

S obzirom na najave da će zrakoplovi tipa B737MAX uskoro ponovno dobiti dozvolu za obavljanje redovnih komercijalnih letova, za očekivati je da će jednom kada se FlyDubai vrati u Zagreb na liniji iz Dubaija koristiti upravo taj tip zrakoplova, koji po pitanju udobnosti i dizajna putničke kabine ima značajno bolje karakteristike u odnosu na B737-800.

Dodatno, nakon vijesti o povlačenju Korean Aira iz zagrebačke zračne luke, FlyDubai imat će mogućnost preuzeti na sebe određeni dio putnika s tržišta Južne Koreje, što će svakako biti bitno u sljedećoj ljetnoj sezoni, sigurno je da će i Turkish Airlines i Qatar Airways cjenovnom politikom pokušati stvoriti dominaciju na našim tradicionalnim, emitivnim tržištima.

 

 

 

 

Video: Što se događa s otpadom s najvećeg svjetskog kruzera?