Iako je partnerska kompanija Emiratesa, FlyDubai, najavljivala redovne letove prema Zagrebu od prosinca ove godine, to se ipak neće dogoditi.
Kompanija je ranije najavila letove s početkom listopada, iste je zatim otkazala do sredine prosinca; piše Croatian Aviation. FlyDubai je iz prodaje povukao sve letove na spomenutoj liniji do početka veljače 2021. godine, a zapravo je samo pitanje kada će i ti letovi biti otkazani.
Nakon što je Emirates u potpunosti odustao od linije Dubai – Zagreb za 2021. godinu, logično bi bilo da upravo FlyDubai preuzme ovu liniju u ljetnom redu letenja 2021. godine. Prema najavama, to bi se i trebalo dogoditi, no tek od travnja i to s četiri leta tjedno kroz cijeli ljetni red letenja. Naravno, realizacija će ovisiti o putničkoj potražnji i epidemiološkoj situaciji pa je prognozirati povratak ove kompanije (osobito broj tjednih operacija) u ovom trenutku potpuno nezahvalno.
FlyDubai neće moći ponuditi jednu vrlo važnu stavku u odnosu na partnerski Emirates koji je sa zrakoplovom tipa B777-300ER svakodnevno nudio prostor za gotovo 18 tona tereta odnosno otprilike 125 metara kubičnih teretnog prostora, ovisno o samoj konfiguraciji i kapacitetu putničke kabine.
S obzirom na najave da će zrakoplovi tipa B737MAX uskoro ponovno dobiti dozvolu za obavljanje redovnih komercijalnih letova, za očekivati je da će jednom kada se FlyDubai vrati u Zagreb na liniji iz Dubaija koristiti upravo taj tip zrakoplova, koji po pitanju udobnosti i dizajna putničke kabine ima značajno bolje karakteristike u odnosu na B737-800.
Dodatno, nakon vijesti o povlačenju Korean Aira iz zagrebačke zračne luke, FlyDubai imat će mogućnost preuzeti na sebe određeni dio putnika s tržišta Južne Koreje, što će svakako biti bitno u sljedećoj ljetnoj sezoni, sigurno je da će i Turkish Airlines i Qatar Airways cjenovnom politikom pokušati stvoriti dominaciju na našim tradicionalnim, emitivnim tržištima.
Video: Što se događa s otpadom s najvećeg svjetskog kruzera?