O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

M-inžinjering neće preuzeti Nautu Lamjanu

Predsjednik sindikata metalaca Hrvatske Vedran Dragičević i sindikalni povjerenik Nauta Lamjane Mario Košta razgovarali su u srijedu s Ninom Perko, načelnicom u Upravi za pomorski promet, zaduženom za pitanja pomorskog dobra o sudbini Nauta Lamjane.Već je bila spremna odluka da se riječkom M-inženjeringu prenese koncesija, no nakon ishoda ovotjedne Skupštine vjerovnika odluka je stopirana. Naime, na Skupštini vjerovnika prije dva mjeseca kada je M-inženjering izabran kao najbolji ponuditelj, prihvaćen je uz uvjet glavnog vjerovnika Erste banke Zagreb da je spreman odstupiti u roku od četiri mjeseca.

No to nema uporišta u zakonu objasnila je Nina Perko, jer se radi o prijenosu koncesije koja vrijedi do 2031. godine, sve do kad je koncesiju imala Nauta Lamjana!

Tako ispada da je i Erste banka bila prevarena jer je onda i njezina imovina bezvrijedna jer je nikome ne može prodati, samo koncesionaru. Ministarstvo će sada privremeno zaustaviti upućivanje prijedloga dodjele prijenosa koncesije Vladi, jer je očito da je nešto s ponudom M-inženjeringa čudno.

– Obmanut je najveći vjerovnik, Trgovački sud, a nismo zadovoljni ni s ulogom stečajnog upravitelja u tome jer nije obavijestio vjerovnike da se prijenos koncesije odnosi na cijelo razdoblje do 2031. godine, o tome nije izvijestio ostale vjerovnike a Ministarstvo ga je o tome obavijestilo. Zbog toga ćemo podnijeti podnesak Trgovačkom sudu, kaže Mario Košta. Treba još razjasniti u kojem je svojstvu sada Erste banka koja je odlučila najprije konzumirati svoje razlučno pravo, odnosno ispitati vjerodostojnost prijenosa potraživanja na Marinu Preko.

Erste banka potražuje 56 milijuna kuna, ako iz razlučnog prava namiri 36 milijuna, onda preostalih 20 namiruje iz stečajne mase kao vjerovnik.

– Pokušat ćemo se sastati i s M-inženjeringom, vidjeti što nudi radnicima. Jer formulacija da će primiti sve koji imaju potrebne kvalifikacije je vrlo rastezljiva, čak ne mora značiti obvezu zapošljavanja nikoga od 70 bivših radnika, kaže Košta.

slobodnadalmacija.hr

Predsjednik sindikata metalaca Hrvatske Vedran Dragičević i sindikalni povjerenik Nauta Lamjane Mario Košta razgovarali su u srijedu s Ninom Perko, načelnicom u Upravi za pomorski promet, zaduženom za pitanja pomorskog dobra o sudbini Nauta Lamjane.Već je bila spremna odluka da se riječkom M-inženjeringu prenese koncesija, no nakon ishoda ovotjedne Skupštine vjerovnika odluka je stopirana. Naime, na Skupštini vjerovnika prije dva mjeseca kada je M-inženjering izabran kao najbolji ponuditelj, prihvaćen je uz uvjet glavnog vjerovnika Erste banke Zagreb da je spreman odstupiti u roku od četiri mjeseca.

No to nema uporišta u zakonu objasnila je Nina Perko, jer se radi o prijenosu koncesije koja vrijedi do 2031. godine, sve do kad je koncesiju imala Nauta Lamjana!

Tako ispada da je i Erste banka bila prevarena jer je onda i njezina imovina bezvrijedna jer je nikome ne može prodati, samo koncesionaru. Ministarstvo će sada privremeno zaustaviti upućivanje prijedloga dodjele prijenosa koncesije Vladi, jer je očito da je nešto s ponudom M-inženjeringa čudno.

– Obmanut je najveći vjerovnik, Trgovački sud, a nismo zadovoljni ni s ulogom stečajnog upravitelja u tome jer nije obavijestio vjerovnike da se prijenos koncesije odnosi na cijelo razdoblje do 2031. godine, o tome nije izvijestio ostale vjerovnike a Ministarstvo ga je o tome obavijestilo. Zbog toga ćemo podnijeti podnesak Trgovačkom sudu, kaže Mario Košta. Treba još razjasniti u kojem je svojstvu sada Erste banka koja je odlučila najprije konzumirati svoje razlučno pravo, odnosno ispitati vjerodostojnost prijenosa potraživanja na Marinu Preko.

Erste banka potražuje 56 milijuna kuna, ako iz razlučnog prava namiri 36 milijuna, onda preostalih 20 namiruje iz stečajne mase kao vjerovnik.

– Pokušat ćemo se sastati i s M-inženjeringom, vidjeti što nudi radnicima. Jer formulacija da će primiti sve koji imaju potrebne kvalifikacije je vrlo rastezljiva, čak ne mora značiti obvezu zapošljavanja nikoga od 70 bivših radnika, kaže Košta.

slobodnadalmacija.hr

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here