O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Yokohama okrunjena titulom najučinkovitije luke za kontejneraše na svijetu

Japanska luka Yokohama proglašena je najučinkovitijim svjetskim objektom za prihvat kontejnera u novoj studiji koju su pokrenule Svjetska banka i podatkovna tvrtka IHS Markit.; javlja Splash 247

Azijske kontejnerske luke najučinkovitije su na svijetu. Prema novom globalnom indeksu performansi kontejnerskih luka (CPPI), dominiraju na prvih 50 mjesta. CPPI je rezultat desetogodišnjih istraživanja i pokrenut je jučer.

Luke su ocjenjivane različitim parametrima čineći poredak učinkovitosti usporedivim širom svijeta prema procjeni i standardizaciji različitih veličina brodova i premještanja kontejnera po pozivu.

CCPI se temelji na ukupnim satima po pozivu definiranim kao proteklo vrijeme između trenutka kada brod stigne u luku do njegovog isplovljavanja nakon što je izvršio razmjenu tereta.

Ključne metrike performansi luke, poput minuta po premještanju spremnika, pokazuju velike razlike u globalnoj učinkovitosti luke, a vrhunskim izvođačima, poput Yokohame, treba prosječno samo 1,1 minuta za utovar ili istovar spremnika u standardnom lučkom pozivu, dok prosjek za ekvivalentna opterećenja u afričkim lukama tri puta više – 3,6 minuta.

Na drugom mjestu nakon Yokohame je luka kralja Saudijske Arabije- Abdullaha. Algeciras je najviše rangirana luka u Europi, Lazaro Cardenas u Latinskoj Americi, a Halifax je najviša rangirana luka u Sjevernoj Americi. Nijedna luka u subsaharskoj Africi ne pojavljuje se u top 50 lučica za kontejneraše.

CPPI je namijenjen identificiranju praznog hoda i prilika za poboljšanje koje će koristiti svima. Od dionika brodskih linija preko nacionalnih vlada do potrošača.

Razvoj visokokvalitetne i učinkovite kontejnerske lučke infrastrukture ključni je doprinos uspješnim strategijama rasta vođenim izvozom kako u zemljama u razvoju, tako i u razvijenim zemljama”, rekao je Martin Humphreys, vodeći ekonomist za promet pri Svjetskoj banci. “Učinkovite luke također osiguravaju kontinuitet poslovanja i poboljšavaju otpornost pomorskih vrata kao presudnih čvorova u globalnom logističkom sustavu.”

Japanska luka Yokohama proglašena je najučinkovitijim svjetskim objektom za prihvat kontejnera u novoj studiji koju su pokrenule Svjetska banka i podatkovna tvrtka IHS Markit.; javlja Splash 247

Azijske kontejnerske luke najučinkovitije su na svijetu. Prema novom globalnom indeksu performansi kontejnerskih luka (CPPI), dominiraju na prvih 50 mjesta. CPPI je rezultat desetogodišnjih istraživanja i pokrenut je jučer.

Luke su ocjenjivane različitim parametrima čineći poredak učinkovitosti usporedivim širom svijeta prema procjeni i standardizaciji različitih veličina brodova i premještanja kontejnera po pozivu.

CCPI se temelji na ukupnim satima po pozivu definiranim kao proteklo vrijeme između trenutka kada brod stigne u luku do njegovog isplovljavanja nakon što je izvršio razmjenu tereta.

Ključne metrike performansi luke, poput minuta po premještanju spremnika, pokazuju velike razlike u globalnoj učinkovitosti luke, a vrhunskim izvođačima, poput Yokohame, treba prosječno samo 1,1 minuta za utovar ili istovar spremnika u standardnom lučkom pozivu, dok prosjek za ekvivalentna opterećenja u afričkim lukama tri puta više – 3,6 minuta.

Na drugom mjestu nakon Yokohame je luka kralja Saudijske Arabije- Abdullaha. Algeciras je najviše rangirana luka u Europi, Lazaro Cardenas u Latinskoj Americi, a Halifax je najviša rangirana luka u Sjevernoj Americi. Nijedna luka u subsaharskoj Africi ne pojavljuje se u top 50 lučica za kontejneraše.

CPPI je namijenjen identificiranju praznog hoda i prilika za poboljšanje koje će koristiti svima. Od dionika brodskih linija preko nacionalnih vlada do potrošača.

Razvoj visokokvalitetne i učinkovite kontejnerske lučke infrastrukture ključni je doprinos uspješnim strategijama rasta vođenim izvozom kako u zemljama u razvoju, tako i u razvijenim zemljama”, rekao je Martin Humphreys, vodeći ekonomist za promet pri Svjetskoj banci. “Učinkovite luke također osiguravaju kontinuitet poslovanja i poboljšavaju otpornost pomorskih vrata kao presudnih čvorova u globalnom logističkom sustavu.”