O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Više od 300 kontejneraša čeka na vez, prenatrpanost u lukama na svjetskoj razini

Budući da se pomorska industrija suočava s problemima uzrokovanim Covid-19 virusom i neuobičajeno velikom potražnjom potrošača, od Shekoua do Seattlea, Amsterdama do Aucklanda, kontejneraši si ”pomažu” kao nikada prije u 65-godišnjoj povijesti industrije.

Prema podacima Seaexplorera, platforme za kontejneraše koju je stvorila logistička tvrtka Kuehne+Nagel, vidljivo je da je na svjetskoj razini lanac opskrbe pomorskim putem pred kolapsom; piše Splash 247

Iako se do sada već pisalo o tekućim problemima prenatrpanosti u američkim lukama i o posljedicama Covid-19 virusa u Južnoj Kini, mapa jasno pokazuje svjetski fenomen zakrčenosti u 2021. godini. 

Crvene točkice predstavljaju klastere brodova, dok narančaste označavaju luke koje su zakrčene ili u kojima postoje određene smetnje.

Prema najnovijim informacijama, više od 300 kontejneraša čeka na slobodni vez diljem svijeta.

”Zastoji u lukama i usko grlo posljedica su poremećaja infrastrukture opskrbnog lanca, a sve je povezano sa pandemijom koja je potaknula promjene u potrošačkim navikama i smanjila produktivnost na kopnu”, komentirao je Simon Heaney, istraživač kontejnera iz britanske pomorske konzultantske firme Drewry.

”Vidljivo je da se radi o problemu na globalnoj razini i trebat će određeno vrijeme da ga se riješi”, izjavio je Heaney upozoravajući na ”velika filozofska pitanja” koja se trebaju postaviti da se u budućnosti izbjegnu ovakvi scenariji.

Zbog sve duljeg zadržavanja u Južnoj Kini, Šangajski index kontejnera za teret (SCFI) dosegao je novi maksimum.

Budući da se pomorska industrija suočava s problemima uzrokovanim Covid-19 virusom i neuobičajeno velikom potražnjom potrošača, od Shekoua do Seattlea, Amsterdama do Aucklanda, kontejneraši si ”pomažu” kao nikada prije u 65-godišnjoj povijesti industrije.

Prema podacima Seaexplorera, platforme za kontejneraše koju je stvorila logistička tvrtka Kuehne+Nagel, vidljivo je da je na svjetskoj razini lanac opskrbe pomorskim putem pred kolapsom; piše Splash 247

Iako se do sada već pisalo o tekućim problemima prenatrpanosti u američkim lukama i o posljedicama Covid-19 virusa u Južnoj Kini, mapa jasno pokazuje svjetski fenomen zakrčenosti u 2021. godini. 

Crvene točkice predstavljaju klastere brodova, dok narančaste označavaju luke koje su zakrčene ili u kojima postoje određene smetnje.

Prema najnovijim informacijama, više od 300 kontejneraša čeka na slobodni vez diljem svijeta.

”Zastoji u lukama i usko grlo posljedica su poremećaja infrastrukture opskrbnog lanca, a sve je povezano sa pandemijom koja je potaknula promjene u potrošačkim navikama i smanjila produktivnost na kopnu”, komentirao je Simon Heaney, istraživač kontejnera iz britanske pomorske konzultantske firme Drewry.

”Vidljivo je da se radi o problemu na globalnoj razini i trebat će određeno vrijeme da ga se riješi”, izjavio je Heaney upozoravajući na ”velika filozofska pitanja” koja se trebaju postaviti da se u budućnosti izbjegnu ovakvi scenariji.

Zbog sve duljeg zadržavanja u Južnoj Kini, Šangajski index kontejnera za teret (SCFI) dosegao je novi maksimum.