O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Rast troškova prijevoza –> Prijeti li nam inflacija?

Rastuća cijena otpreme robe širom svijeta može pogoditi vaš džep i prije nego što mislite – od one šalice kave koju dobijete svako jutro do igračaka koje biste možda željeli kupiti za svoju djecu.

Prijevoz 40-metarskog čeličnog kontejnera tereta morem od Šangaja do Rotterdama sada košta rekordnih 10.522 dolara, što je nevjerojatnih 547% više od sezonskog prosjeka u posljednjih pet godina, navodi Drewry Shipping; piše The Maritime Post

Za više od 80% sve robe koja se prevozi morem skokovi troškova prijevoza prijete porastom cijena svega. Od igračaka, namještaja i dijelova automobila do kave, šećera i inćuna. Navedeno povećava zabrinutost na globalnim tržištima koja se već spremaju za ubrzanje inflacije.

“U 40 godina maloprodaje igračaka nikada nisam vidio ovakve uvjete po pitanju cijena.”, rekao je u intervjuu Gary Grant, osnivač i izvršni predsjednik UK trgovine s igračkama, The Entertainer.

Morao je prestati uvoziti divovske medvjediće iz Kine zato što bi se njihova maloprodajna cijena morala udvostručiti kako bi se pokrili troškovi prijevoza. “Hoće li to utjecati na maloprodajne cijene? Moj odgovor mora biti – da.”, dodao je.

Skup faktora kao što su velika potražnja, nedostatak kontejnera, zasićene luke i nedovoljan broj radnika na brodovima i pristaništima pridonijeli su smanjenju transportnih kapaciteta.

Nedavna povećanja Covid pozitivnih slučajeva u azijskim izvoznim čvorištima poput Kine pogoršala su stvari. Taj problem se najviše očituje na rutama većih udaljenosti stoga je prijevoz tereta od Šangaja do Rotterdama 67% skuplji nego na primjer do zapadne obale SAD-a.

Rastuća cijena otpreme robe širom svijeta može pogoditi vaš džep i prije nego što mislite – od one šalice kave koju dobijete svako jutro do igračaka koje biste možda željeli kupiti za svoju djecu.

Prijevoz 40-metarskog čeličnog kontejnera tereta morem od Šangaja do Rotterdama sada košta rekordnih 10.522 dolara, što je nevjerojatnih 547% više od sezonskog prosjeka u posljednjih pet godina, navodi Drewry Shipping; piše The Maritime Post

Za više od 80% sve robe koja se prevozi morem skokovi troškova prijevoza prijete porastom cijena svega. Od igračaka, namještaja i dijelova automobila do kave, šećera i inćuna. Navedeno povećava zabrinutost na globalnim tržištima koja se već spremaju za ubrzanje inflacije.

“U 40 godina maloprodaje igračaka nikada nisam vidio ovakve uvjete po pitanju cijena.”, rekao je u intervjuu Gary Grant, osnivač i izvršni predsjednik UK trgovine s igračkama, The Entertainer.

Morao je prestati uvoziti divovske medvjediće iz Kine zato što bi se njihova maloprodajna cijena morala udvostručiti kako bi se pokrili troškovi prijevoza. “Hoće li to utjecati na maloprodajne cijene? Moj odgovor mora biti – da.”, dodao je.

Skup faktora kao što su velika potražnja, nedostatak kontejnera, zasićene luke i nedovoljan broj radnika na brodovima i pristaništima pridonijeli su smanjenju transportnih kapaciteta.

Nedavna povećanja Covid pozitivnih slučajeva u azijskim izvoznim čvorištima poput Kine pogoršala su stvari. Taj problem se najviše očituje na rutama većih udaljenosti stoga je prijevoz tereta od Šangaja do Rotterdama 67% skuplji nego na primjer do zapadne obale SAD-a.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here