O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Radnici Brodotrogira ogorčeni su jer plaće ne stižu

Gubeći strpljenje, sadašnji i bivši radnici trogirskog škvera mjesecima se pitaju kada će im tvrtka u vlasništvu obitelji Danka Končara isplatiti izostale plaće i otpremnine. Čini im se kao da su ih svi već zaboravili, pa kod nesretnih metalaca ne manjka gorčine i razočaranja, piše Slobodna Dalmacija.

”Ne znan više ni sam šta bi reka: iman 39 godina radnog staža, a 18. prosinca 2020. godine dobija san poslovno uvjetovani otkaz. Kao i dosta drugih radnika. Do danas se ništa nije prominilo, a radnici se boje izlazit u novine i javno govorit. Uvuče se strah u ljude, pa misle da će ostat i bez te mižerije koju predugo čekaju. Zato šute…”, izjavio je jedan od radnika.

”Ja san konačno, nakon sedan miseci, dobija plaće i otpremninu. U zadnjih pet godina vozalo nas je iz jedne firme u drugu: iz “Brodotrogira”, krovne firme, u HBT, pa u “Outfit”, a onda u “Hull”. Na kraju su mi nudili i da iden u “Brodotrogir Usluge”, ali san odbija jer bi bija izgubija pravo na otpremninu. Kad te sele u četvrtu firmu, moraš potpisat potpuno novi ugovor o radu, a prethodno raskinit stari, pa ni lovu ne bi moga dobit, da ne ulazin sad u sve te birokratske detalje….”, dodao je.

”Marina još nije prodana, ali prodaja je u tijeku. U ovom trenutku 42 radnika čeka izostale plaće, a 67 radnika otpremnine. Za dio navedenih obaveza isplata je u tijeku, a ostatak će biti unutar 45 dana”, izjavio je Mateo Tramontana, dugogodišnji član škverske Uprave.

Tvrtka “Brodotrogir” u blokadi je već 52 dana zbog neplaćanja dospjelih računa. “Outfit” je u stečaju, a “B.T. Hull” blokiran dugotrajno, te ima porezni dug, vidljivo je iz javnih izvora. Štoviše, splitski Trgovački sud imenovao mu je privremenog stečajnog upravitelja. Prethodno je Fina, još 14. prosinca prošle godine – po službenoj dužnosti, jer je tvrtka nesposobna za plaćanje dulje od 300 dana – predložila otvaranje stečaja. Dug je tada iznosio 4,8 milijuna kuna.

Iduće sudsko ročište u slučaju “B.T. Hulla” zakazano je 22. rujna.

Cijeli članak pročitajte <<ovdje>>.

Gubeći strpljenje, sadašnji i bivši radnici trogirskog škvera mjesecima se pitaju kada će im tvrtka u vlasništvu obitelji Danka Končara isplatiti izostale plaće i otpremnine. Čini im se kao da su ih svi već zaboravili, pa kod nesretnih metalaca ne manjka gorčine i razočaranja, piše Slobodna Dalmacija.

”Ne znan više ni sam šta bi reka: iman 39 godina radnog staža, a 18. prosinca 2020. godine dobija san poslovno uvjetovani otkaz. Kao i dosta drugih radnika. Do danas se ništa nije prominilo, a radnici se boje izlazit u novine i javno govorit. Uvuče se strah u ljude, pa misle da će ostat i bez te mižerije koju predugo čekaju. Zato šute…”, izjavio je jedan od radnika.

”Ja san konačno, nakon sedan miseci, dobija plaće i otpremninu. U zadnjih pet godina vozalo nas je iz jedne firme u drugu: iz “Brodotrogira”, krovne firme, u HBT, pa u “Outfit”, a onda u “Hull”. Na kraju su mi nudili i da iden u “Brodotrogir Usluge”, ali san odbija jer bi bija izgubija pravo na otpremninu. Kad te sele u četvrtu firmu, moraš potpisat potpuno novi ugovor o radu, a prethodno raskinit stari, pa ni lovu ne bi moga dobit, da ne ulazin sad u sve te birokratske detalje….”, dodao je.

”Marina još nije prodana, ali prodaja je u tijeku. U ovom trenutku 42 radnika čeka izostale plaće, a 67 radnika otpremnine. Za dio navedenih obaveza isplata je u tijeku, a ostatak će biti unutar 45 dana”, izjavio je Mateo Tramontana, dugogodišnji član škverske Uprave.

Tvrtka “Brodotrogir” u blokadi je već 52 dana zbog neplaćanja dospjelih računa. “Outfit” je u stečaju, a “B.T. Hull” blokiran dugotrajno, te ima porezni dug, vidljivo je iz javnih izvora. Štoviše, splitski Trgovački sud imenovao mu je privremenog stečajnog upravitelja. Prethodno je Fina, još 14. prosinca prošle godine – po službenoj dužnosti, jer je tvrtka nesposobna za plaćanje dulje od 300 dana – predložila otvaranje stečaja. Dug je tada iznosio 4,8 milijuna kuna.

Iduće sudsko ročište u slučaju “B.T. Hulla” zakazano je 22. rujna.

Cijeli članak pročitajte <<ovdje>>.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here