O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Ukinuta međunarodna linija Zadar – Ancona?

Međunarodna linija Zadar – Ancona izbrisana je sa stranice Jadrolinije. Nema je i vjerojatno više neće biti brodske veze s Italijom koju su talijanski brodari uspostavili davno prije rata, prenosi 057info.

Jedina međunarodna brodska linija koju Zadar ima “šaptom je pala”, a da nitko od zadarske politike pa ni državni tajnik za more Josip Bilaver nisu to spriječili. Iz Jadrolinije su to pravdali izostankom interesa putnika.

Međutim, u Anconi se bez problema napune dva broda – Marco Polo i onaj privatnog brodara pa je prema službenoj informaciji s njima u Split doplovilo 1.500 putnika i dovezlo 500 vozila.

Po zadarskim ulicama je moguće vidjeti talijanske registracije. Zadar i zadarski otoci su tradicionalno njihova destinacija. Ali nema broda Zadar s kojim će najbrže i najkraće doći do Zadra.

Trajekt kupljen za vrijeme tadašnjeg ministra Božidara Kalmeta, upravo za međunarodnu liniju Zadar – Ancona, ostao je na liniji Split – Stari Grad na Hvaru.

U sinoćnjoj HTV emisiji Turizam.hr načelnik Jelse Nikša Peronja izjavio je kako je održan sastanak s direktorom Jadrolinije, Davidom Soptom i ravnateljicom Agencija za obalni i linijski promet u Splitu, Paulom Vidović. Načelnik Jelse izrazio je zadovoljstvo sastankom jer je zadržan trajekt Zadar koji je brži i komotniji te ima kapacitet kojim se dovozi veliki broj motoriziranih turista na Hvar.

Doplovio je u Zadar dva dana prije i onda su ga iz Jadrolinije vratili jer baš nema interesa putnika, iako je župan Božidar Longin izjavio da će se koncesionar na toj liniji uvjetovati da plovi cijelu godinu.

Međunarodni gat u Gaženici ostat će prazan dok se ne uspostavi nova međunarodna linija, najavljena iz resornog ministarstva – ona s Dračom u Albaniji.

Međunarodna linija Zadar – Ancona izbrisana je sa stranice Jadrolinije. Nema je i vjerojatno više neće biti brodske veze s Italijom koju su talijanski brodari uspostavili davno prije rata, prenosi 057info.

Jedina međunarodna brodska linija koju Zadar ima “šaptom je pala”, a da nitko od zadarske politike pa ni državni tajnik za more Josip Bilaver nisu to spriječili. Iz Jadrolinije su to pravdali izostankom interesa putnika.

Međutim, u Anconi se bez problema napune dva broda – Marco Polo i onaj privatnog brodara pa je prema službenoj informaciji s njima u Split doplovilo 1.500 putnika i dovezlo 500 vozila.

Po zadarskim ulicama je moguće vidjeti talijanske registracije. Zadar i zadarski otoci su tradicionalno njihova destinacija. Ali nema broda Zadar s kojim će najbrže i najkraće doći do Zadra.

Trajekt kupljen za vrijeme tadašnjeg ministra Božidara Kalmeta, upravo za međunarodnu liniju Zadar – Ancona, ostao je na liniji Split – Stari Grad na Hvaru.

U sinoćnjoj HTV emisiji Turizam.hr načelnik Jelse Nikša Peronja izjavio je kako je održan sastanak s direktorom Jadrolinije, Davidom Soptom i ravnateljicom Agencija za obalni i linijski promet u Splitu, Paulom Vidović. Načelnik Jelse izrazio je zadovoljstvo sastankom jer je zadržan trajekt Zadar koji je brži i komotniji te ima kapacitet kojim se dovozi veliki broj motoriziranih turista na Hvar.

Doplovio je u Zadar dva dana prije i onda su ga iz Jadrolinije vratili jer baš nema interesa putnika, iako je župan Božidar Longin izjavio da će se koncesionar na toj liniji uvjetovati da plovi cijelu godinu.

Međunarodni gat u Gaženici ostat će prazan dok se ne uspostavi nova međunarodna linija, najavljena iz resornog ministarstva – ona s Dračom u Albaniji.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here