O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Kontejnerski terminal u luci Ningbo zatvoren već 6 dana

Otprilike 50 kontejneraša nalazi se usidreno u blizini luke Ningbo – Zhoushan, gdje su sve operacije obustavljene već 6 dana zaredom nakon što je jedan radnik bio pozitivan na Covid-19 virus, piše gCaptain.

Operacije na kontejnerskom terminalu zaustavljene su u prošlu srijedu, kada se utvrdilo da je jedan radnik terminala pozitivan. Zatvaranje kontejnerskog terminala u ovoj najvećoj svjetskoj luci ima velik utjecaj na globalne opskrbne lance, kao i na gužve u drugim lukama. Gužve u lukama diljem Azije, Europe i SAD-a onemogućile su normalan protok dobara te smanjile dostupan kapacitet, pošto brodovi, u nemogućnosti da na vrijeme pristanu, stoje usidreni pred lukama čekajući na ukrcaj i iskrcaj.

Na zatvorenom terminalu inače se obrađuje otprilike 25% tereta svih kontejnera u luci te se sad taj teret prebacuje na druge terminale. U četvrtak je procijenjeno da 28 kontejneraša stoji usidreno ispred luke, a taj se broj u zadnja četiri dana gotovo udvostručio.

Također, broj tjednih pristajanja u luku pao je za 70%, od gotovo 200 kontejneraša tjedno na manje od 60 ovaj tjedan. Prijevoznici su počeli preusmjeravati brodove i privremeno obustavljati isplovljavanja, pa je tako od 13. kolovoza zabilježeno 37 privremenih obustava polazaka iz luke.

Slična je situacija i u drugim svjetskim lukama. Nominalni kapacitet iz Shenzhena za Sjevernu Europu u lipnju pao je na 100 000 teu, u Long Beachu na oko 120 000 teu. U Los Angelesu su brojke u lipnju bilo nešto bolje, oko 240 000 teu.

Otprilike 50 kontejneraša nalazi se usidreno u blizini luke Ningbo – Zhoushan, gdje su sve operacije obustavljene već 6 dana zaredom nakon što je jedan radnik bio pozitivan na Covid-19 virus, piše gCaptain.

Operacije na kontejnerskom terminalu zaustavljene su u prošlu srijedu, kada se utvrdilo da je jedan radnik terminala pozitivan. Zatvaranje kontejnerskog terminala u ovoj najvećoj svjetskoj luci ima velik utjecaj na globalne opskrbne lance, kao i na gužve u drugim lukama. Gužve u lukama diljem Azije, Europe i SAD-a onemogućile su normalan protok dobara te smanjile dostupan kapacitet, pošto brodovi, u nemogućnosti da na vrijeme pristanu, stoje usidreni pred lukama čekajući na ukrcaj i iskrcaj.

Na zatvorenom terminalu inače se obrađuje otprilike 25% tereta svih kontejnera u luci te se sad taj teret prebacuje na druge terminale. U četvrtak je procijenjeno da 28 kontejneraša stoji usidreno ispred luke, a taj se broj u zadnja četiri dana gotovo udvostručio.

Također, broj tjednih pristajanja u luku pao je za 70%, od gotovo 200 kontejneraša tjedno na manje od 60 ovaj tjedan. Prijevoznici su počeli preusmjeravati brodove i privremeno obustavljati isplovljavanja, pa je tako od 13. kolovoza zabilježeno 37 privremenih obustava polazaka iz luke.

Slična je situacija i u drugim svjetskim lukama. Nominalni kapacitet iz Shenzhena za Sjevernu Europu u lipnju pao je na 100 000 teu, u Long Beachu na oko 120 000 teu. U Los Angelesu su brojke u lipnju bilo nešto bolje, oko 240 000 teu.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video