O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Od rujna na snazi nova pravila za strana plovila koja ulaze u kineske teritorijalne vode

Maritime Safety Administration (MSA) krajem kolovoza izdala je novi cirkular u kojem se od plovila pod stranim zastavama zahtijeva obavezno izvještavanje prije ulaska u teritorijalne vode Kine, piše Safety4Sea.

Plovila su također dužna podnositi izvješća nakon što uđu u teritorijalne vode, i to svaka dva sata ako brod nema aktivan automatski identifikacijski sustav (AIS).

Prema Oasis P&I, zahtjevi izloženi u cirkularu kojeg je kineska Uprava za pomorsku sigurnost izdala 27. kolovoza primjenjuju se na podmornice, plovila na nuklearni pogon, brodove koji prevoze radioaktivne materijale, brodove koji prevoze naftu, kemikalije, ukapljeni plin i druge otrovne i štetne tvari te ‘druga plovila koja mogu ugroziti sigurnost pomorskog prometa P.R.Kine. Pravila se primjenjuju od 1. rujna.

Prema novim pravilima, kada navedena plovila uđu u kineske teritorijalne vode, od njih će se tražiti da prijave ime broda, pozivni znak, broj satelitskog telefona, IMO-ov broj broda i trenutni položaj. Moraju navesti svoju posljednju luku ticanja i vrijeme polaska te sljedeću luku i predviđeno vrijeme dolaska. Osim toga, moraju navesti ima li na brodu opasne robe ili štetnog tereta.

Kako je naglasio Oasis P&I, ako plovilo pod stranom zastavom ulazi ili izlazi iz teritorijalnih voda Kine kršeći odredbe ovog zakona, Uprava pomorske sigurnosti kaznit će vlasnika, operatera ili upravitelja plovila kaznom od 50 000 do 500 000 juana, a kapetana plovila kaznom od 10 000 do 30 000 juana. 1 kineski juan otprilike je ekvivalentan 1 hrvatskoj kuni.

Maritime Safety Administration (MSA) krajem kolovoza izdala je novi cirkular u kojem se od plovila pod stranim zastavama zahtijeva obavezno izvještavanje prije ulaska u teritorijalne vode Kine, piše Safety4Sea.

Plovila su također dužna podnositi izvješća nakon što uđu u teritorijalne vode, i to svaka dva sata ako brod nema aktivan automatski identifikacijski sustav (AIS).

Prema Oasis P&I, zahtjevi izloženi u cirkularu kojeg je kineska Uprava za pomorsku sigurnost izdala 27. kolovoza primjenjuju se na podmornice, plovila na nuklearni pogon, brodove koji prevoze radioaktivne materijale, brodove koji prevoze naftu, kemikalije, ukapljeni plin i druge otrovne i štetne tvari te ‘druga plovila koja mogu ugroziti sigurnost pomorskog prometa P.R.Kine. Pravila se primjenjuju od 1. rujna.

Prema novim pravilima, kada navedena plovila uđu u kineske teritorijalne vode, od njih će se tražiti da prijave ime broda, pozivni znak, broj satelitskog telefona, IMO-ov broj broda i trenutni položaj. Moraju navesti svoju posljednju luku ticanja i vrijeme polaska te sljedeću luku i predviđeno vrijeme dolaska. Osim toga, moraju navesti ima li na brodu opasne robe ili štetnog tereta.

Kako je naglasio Oasis P&I, ako plovilo pod stranom zastavom ulazi ili izlazi iz teritorijalnih voda Kine kršeći odredbe ovog zakona, Uprava pomorske sigurnosti kaznit će vlasnika, operatera ili upravitelja plovila kaznom od 50 000 do 500 000 juana, a kapetana plovila kaznom od 10 000 do 30 000 juana. 1 kineski juan otprilike je ekvivalentan 1 hrvatskoj kuni.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here