O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Kalifornijske luke ponovno odgodile uvođenje naknada za kontejnere koji predugo stoje u luci

Zahvaljujući “kontinuiranom napretku u prevoženju kontejnera s terminala”, uprave luka u Los Angelesu i Long Beachu ponovno su odgodile uvođenje najavljenih naknada za zadržavanje kontejnera koje su se trebale implementirati počevši od 15. studenog, navodi se u priopćenju objavljenom 22. studenog, piše Splash247.

Uvođenje naknada odgođena je za dva tjedna. Iz luka su priopćili da će ponovno procijeniti uvođenje naknada nakon još jednog tjedna praćenja podataka.

Otkako je uvođenje naknada najavljeno 25. listopada, u ovim dvjema lukama zabilježen je pad od 33% broja kontejnera koji se zadržavaju na terminalima. Broj kontejnerskih brodova koji čekaju na iskrcaj u zaljevu San Pedro u ovim lukama pao je s najvišeg broja od 83 broda zabilježenog 12. studenoga na 61 jučer, 22. studenog.

Ako se uvede naknada, prijevoznici bi morali plaćati 100 dolara dnevno za svaki uvezeni kontejner. U slučaju da su kontejneri predviđeni za prijevoz kamionom, plaćali bi taj iznos za svaki kontejner koji stoji u luci devet ili više dana, dok za kontejnere koji se prevoze željeznicom, morali bi platiti ako je kontejner u luci stajao šest ili više dana.

Prema podacima koje je objavio gCaptain, na terminalima ovih dviju luka trenutno na prijevoz čeka više od 45 tisuća kontejnera.

Podaci objavljeni u ponedjeljak pokazuju da u luci Los Angeles čak 26.275 kontejnera koji čekaju na prijevoz kamionom u luci čekaju više od osam dana. U luci Long Beach taj broj je nešto manji, s 18.451 kontejnera koji čekaju više od osam dana na kamione plus 306 kontejnera koji čekaju na prijevoz željeznicom.

Zahvaljujući “kontinuiranom napretku u prevoženju kontejnera s terminala”, uprave luka u Los Angelesu i Long Beachu ponovno su odgodile uvođenje najavljenih naknada za zadržavanje kontejnera koje su se trebale implementirati počevši od 15. studenog, navodi se u priopćenju objavljenom 22. studenog, piše Splash247.

Uvođenje naknada odgođena je za dva tjedna. Iz luka su priopćili da će ponovno procijeniti uvođenje naknada nakon još jednog tjedna praćenja podataka.

Otkako je uvođenje naknada najavljeno 25. listopada, u ovim dvjema lukama zabilježen je pad od 33% broja kontejnera koji se zadržavaju na terminalima. Broj kontejnerskih brodova koji čekaju na iskrcaj u zaljevu San Pedro u ovim lukama pao je s najvišeg broja od 83 broda zabilježenog 12. studenoga na 61 jučer, 22. studenog.

Ako se uvede naknada, prijevoznici bi morali plaćati 100 dolara dnevno za svaki uvezeni kontejner. U slučaju da su kontejneri predviđeni za prijevoz kamionom, plaćali bi taj iznos za svaki kontejner koji stoji u luci devet ili više dana, dok za kontejnere koji se prevoze željeznicom, morali bi platiti ako je kontejner u luci stajao šest ili više dana.

Prema podacima koje je objavio gCaptain, na terminalima ovih dviju luka trenutno na prijevoz čeka više od 45 tisuća kontejnera.

Podaci objavljeni u ponedjeljak pokazuju da u luci Los Angeles čak 26.275 kontejnera koji čekaju na prijevoz kamionom u luci čekaju više od osam dana. U luci Long Beach taj broj je nešto manji, s 18.451 kontejnera koji čekaju više od osam dana na kamione plus 306 kontejnera koji čekaju na prijevoz željeznicom.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video