O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Svaki šesti VLCC prevozio je iransku ili venezuelansku naftu u posljednje 2 godine

Jedan od šest VLCC-a koji trenutno plove prevozio je naftu iz sankcijama pogođenih država Venezuele i Irana u posljednja 24 mjeseca, pokazuje novo istraživanje, a prenosi Splash247.

Istraživanje naglašava koliko je ilegalni transport nafte postao rasprostranjen tijekom jednog od najgorih razdoblja za tankere što se zarade tiče u posljednjih nekoliko desetljeća.

Od 853 VLCC-a koji trenutno plove, 141 plovilo sudjelovalo je u ilegalnoj transportu nafte iz Irana i Venezuele u posljednje dvije godine, prema podacima koje je objavio TankerTrackers.com, neovisna internetska usluga koja prati i izvještava o pošiljkama sirove nafte u nekoliko geografskih i geopolitičkih područja, odnosno točaka interesa.

Mnogi stariji tankeri počeli su prevoziti naftu iz sankcioniranih država Irana i Venezuele tijekom pandemije.

Analiza brokera Gibson u svibnju pokazala je da do 10% VLCC-a, odnosno 6% Suezmax-a, sudjeluje u ilegalnim aktivnostima.

Braemar ACM je u nedavnom izvješću ističe da će, kada SAD ublaži sankcije iranskoj naftnoj industriji (što će vjerojatno biti uskoro), prijevoz iranske nafte ponovno uvelike pokrivati tankeri NITC-a (National Iranian Tanker Company), zbog čega će prestati zapošljavanje ilegalne flote. Neka od tih plovila mogla bi se prebaciti na transport venezuelanske nafte. Međutim, tih bi plovila trebalo biti malo.

S obzirom na starost ‘nezakonite’ flote, većina tih plovila vjerojatno će završiti na rezalištima unutar jedne godine od ublažavanja američkih sankcija, predviđa Braemar ACM.

Jedan od šest VLCC-a koji trenutno plove prevozio je naftu iz sankcijama pogođenih država Venezuele i Irana u posljednja 24 mjeseca, pokazuje novo istraživanje, a prenosi Splash247.

Istraživanje naglašava koliko je ilegalni transport nafte postao rasprostranjen tijekom jednog od najgorih razdoblja za tankere što se zarade tiče u posljednjih nekoliko desetljeća.

Od 853 VLCC-a koji trenutno plove, 141 plovilo sudjelovalo je u ilegalnoj transportu nafte iz Irana i Venezuele u posljednje dvije godine, prema podacima koje je objavio TankerTrackers.com, neovisna internetska usluga koja prati i izvještava o pošiljkama sirove nafte u nekoliko geografskih i geopolitičkih područja, odnosno točaka interesa.

Mnogi stariji tankeri počeli su prevoziti naftu iz sankcioniranih država Irana i Venezuele tijekom pandemije.

Analiza brokera Gibson u svibnju pokazala je da do 10% VLCC-a, odnosno 6% Suezmax-a, sudjeluje u ilegalnim aktivnostima.

Braemar ACM je u nedavnom izvješću ističe da će, kada SAD ublaži sankcije iranskoj naftnoj industriji (što će vjerojatno biti uskoro), prijevoz iranske nafte ponovno uvelike pokrivati tankeri NITC-a (National Iranian Tanker Company), zbog čega će prestati zapošljavanje ilegalne flote. Neka od tih plovila mogla bi se prebaciti na transport venezuelanske nafte. Međutim, tih bi plovila trebalo biti malo.

S obzirom na starost ‘nezakonite’ flote, većina tih plovila vjerojatno će završiti na rezalištima unutar jedne godine od ublažavanja američkih sankcija, predviđa Braemar ACM.

HTML Code here

Intervju

Kolumna

HTML Code here

Lifestyle

Foto / video