O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

VIDEO: Kako je izgledala izgradnja najnovijeg kruzera u floti Costa Cruises

Costa Cruises, talijanska podružnica Carnival Corporationa, 2. prosinca primila svoj najnoviji brod, drugi na LNG pogon. Novi kruzer COSTA TOSCANA od 185.000 bruto tona isporučen je nakon više od 20 mjeseci montaže i ukupno 30 mjeseci izgradnje, javlja The Maritime Executive.

Riječ je o trećem brodu za krstarenje na LNG pogon kojeg je izgradio Meyer Turku u Finskoj. Kruzer Costa Toscana izgrađen je na podištu koje su razvili Carnival i Meyer, a koje se koristi za izgradnju sličnih kruzera za brendove AIDA, P&O, Costa i Carnival Cruise Line. Brodovi imaju isto podište i dijele neke tehničke specifikacije, s određenim prilagodbama putničkih prostora za pojedine brendove.

Kako bi obilježio završetak izgradnje kruzera, Meyer Turku je objavio time-lapse video koji naglašava složenost izgradnje kruzera od 337 metara. Brod će moći primiti 6730 putnika i 1846 članova posade.

Radovi na Costa Toscani započeli su ceremonijalnim rezanjem čelika 30. srpnja 2019., iako se veliki dio ranih radova zapravo obavljao stotinama kilometara daleko u Meyer Neptuneu u Njemačkoj, gdje se grade blokovi strojarnice prije nego što se prebace u Finsku. Montaža broda započela je u Finskoj 11. veljače 2020., a porinut je 15. siječnja 2021. godine.

Poput ostalih brodova u klasi, Costa Toscana ima četiri glavna ‘dual-fuel’ motora koji proizvode 61.760 kW. Može postići radnu brzinu od 17 čvorova.

Costa i Meyer nazvali su kruzere “pravim putujućim pametnim gradovima”. U dizajn je ugrađen niz vrhunskih tehnoloških inovacija osmišljenih za smanjenje utjecaja na okoliš. Na brodu se nalazi i postrojenje za desalinizaciju koje osigurava dovoljnu količinu pitke vode. Potrošnja energije je smanjena inteligentnim sustavom energetske učinkovitosti, a recikliranje otpada provodi se za materijale kao što su plastika, papir, staklo i aluminij.

Putnici će imati širok raspon pogodnosti s unutarnjim dizajnom broda koji je kreirao dizajner Adam Tihany. Namještaj, rasvjeta, tkanine i dodaci izrađeni su u Italiji i dizajnirani su posebno za Costa Toscanu. Kruzer ima 21 restoran, 19 barova, četiri bazena i preko 2660 kabina.

Costa Toscana trebala bi zaploviti u ožujku 2022., ploveći tjednim krstarenjima iz Savone u Italiji.

Costa Cruises, talijanska podružnica Carnival Corporationa, 2. prosinca primila svoj najnoviji brod, drugi na LNG pogon. Novi kruzer COSTA TOSCANA od 185.000 bruto tona isporučen je nakon više od 20 mjeseci montaže i ukupno 30 mjeseci izgradnje, javlja The Maritime Executive.

Riječ je o trećem brodu za krstarenje na LNG pogon kojeg je izgradio Meyer Turku u Finskoj. Kruzer Costa Toscana izgrađen je na podištu koje su razvili Carnival i Meyer, a koje se koristi za izgradnju sličnih kruzera za brendove AIDA, P&O, Costa i Carnival Cruise Line. Brodovi imaju isto podište i dijele neke tehničke specifikacije, s određenim prilagodbama putničkih prostora za pojedine brendove.

Kako bi obilježio završetak izgradnje kruzera, Meyer Turku je objavio time-lapse video koji naglašava složenost izgradnje kruzera od 337 metara. Brod će moći primiti 6730 putnika i 1846 članova posade.

Radovi na Costa Toscani započeli su ceremonijalnim rezanjem čelika 30. srpnja 2019., iako se veliki dio ranih radova zapravo obavljao stotinama kilometara daleko u Meyer Neptuneu u Njemačkoj, gdje se grade blokovi strojarnice prije nego što se prebace u Finsku. Montaža broda započela je u Finskoj 11. veljače 2020., a porinut je 15. siječnja 2021. godine.

Poput ostalih brodova u klasi, Costa Toscana ima četiri glavna ‘dual-fuel’ motora koji proizvode 61.760 kW. Može postići radnu brzinu od 17 čvorova.

Costa i Meyer nazvali su kruzere “pravim putujućim pametnim gradovima”. U dizajn je ugrađen niz vrhunskih tehnoloških inovacija osmišljenih za smanjenje utjecaja na okoliš. Na brodu se nalazi i postrojenje za desalinizaciju koje osigurava dovoljnu količinu pitke vode. Potrošnja energije je smanjena inteligentnim sustavom energetske učinkovitosti, a recikliranje otpada provodi se za materijale kao što su plastika, papir, staklo i aluminij.

Putnici će imati širok raspon pogodnosti s unutarnjim dizajnom broda koji je kreirao dizajner Adam Tihany. Namještaj, rasvjeta, tkanine i dodaci izrađeni su u Italiji i dizajnirani su posebno za Costa Toscanu. Kruzer ima 21 restoran, 19 barova, četiri bazena i preko 2660 kabina.

Costa Toscana trebala bi zaploviti u ožujku 2022., ploveći tjednim krstarenjima iz Savone u Italiji.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here