O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

“I Premuda i Postira trebale su prestati voziti prije 20 godina!”

Nakon što se u listopadu Postira nasukala u Suđurđu, nije više zaplovila na svojoj redovnoj liniji. Tada je došlo do oštećenja brodskog vijka uslijed problema s pogonskim motorom što je značilo kako je ovom Jadrolinijinom old-timeru potreban remont, a sve su glasnija šuškanja o odlasku u mirovinu. O tome kako je potreban novi brod i drukčija povezanost Elafita govori se desetljećima. Čini se kako je sazrio trenutak za promjene, no još uvijek nije poznato konačno rješenje i konkretan vremenski okvir. 

Iz Jadrolinije za Dubrovački dnevnik su naveli kako je u tijeku otklanjanje kvara na Postiri te će zbog godišnjeg procesa remonta, privremeno ostati na sjevernom Jadranu. Uz to, najavili su da se Postira nakon toga vraća na liniju koju održava u Dubrovniku. 

Novi zeleni brod

Želja nam je u novom koncesijskom ciklusu zamijeniti postojeće, starije brodove s novim, modernijim brodovima koji bi se izgradili koristeći zelene tehnologije, a sve u suradnji s Ministarstvom mora prometa i infrastrukture te Europskim fondovima. Nužan uvjet za realizaciju takvih projekata je potrebna lučka infrastruktura koja uključuje opskrbu brodova električnom energijom koja za sada  nije dostupna. Uvažavamo mišljenje i preporuke otočana te vjerujemo kako ćemo na obostrano zadovoljstvo vrlo brzo pokrenuti izgradnju novog zelenog broda za dubrovačko područje, stoji u odgovoru na upit koji su za Dubrovački dnevnik dostavili iz nacionalnog brodara.

Trenutno otočane prevozi brod Premuda za koju većina smatra da nema ni približno dobre maritimne sposobnosti, kao ni kapacitet da na dulje vrijeme ostane na ovoj liniji. Za njih je čini se ovo najteži period budući da im je odlazak na kopno zakompliciran zbog loših vremenskih uvjeta koji su česti u ovo doba godine. 

‘Razdvojiti putnički i teretni promet’

Miro Bronzić sa Šipana je za Dubrovački dnevnik pojasnio s kojim se problemima godinama bore.

Oba broda, Premuda i Postira, su trebala prestati voziti prije 20 godina. Doista ne pretjerujem i ne karikiram. Nigdje na svijetu ne postoje tako stari brodovi koji prevoze putnike. Posada Postire je izvrsna i oni obavljaju svoj posao jako dobro u okolnostima u kojima su prinuđeni raditi, komentirao je Bronzić.

Na društvenim mrežama pojavila se informacija kako će Postira nakon remonta dobiti novu liniju koja je nešto manje zahtjevna, a njezinu će preuzeti Jadrolinijina Dora. Bronzić smatra kako su to nagađanja.

Dora jest brod koji je ostao kao jedini slobodan i sad su ljudi počeli o tome pričati, no još uvijek ne postoji službena informacija. Ona nije brod koji ima dobre maritimne sposobnosti i zbog toga ne bi bila dobro rješenje za nas, komentirao je Bronzić.

Inače, ovaj otočanin, kao i mnogi, zalaže se za prijedlog razdvajanja putničke i teretne koncesijske linije na ovom području koju je obavljala Postira.

Agencija za obalni linijski pomorski promet raspisuje natječaj za ovu liniju koju redovito dobiva Postira jer je Jadrolinija jedina koja se javlja. Oni su inače rijetki koji objedinjuju teretni i putnički prijevoz, no u zadnje vrijeme  ipak ima i drugih koncesionara koji su sposobni za to. Postira je godinama prolazila tehnički pregled, ali u zadnje vrijeme kvarovi su česti tako da je najbolji trenutak da se razmisli o razdvajanju prijevoza putnika i tereta, stava je Miro Bronzić. Dodao je kako u 2022. godini,  koja nam prethodi, nije primjereno da se putnici voze skupa s teretom.

Pojasnio je što su nedostaci razdvajanja linije.

Svaki plus sa sobom nosi i neke minuse. Otočani moraju biti svjesni da neće biti ukrcaja nikakvog tereta nego samo ide bursa koja se može ponijeti u rukama, kazao je.

Također Bronzić je i za uvođenje brzobrodske linije koju godinama obećavaju stanovnicima Elafita.

Potrebno nam je strpljenja jer ovo nije problem koji će se riješiti preko noći. Da se sutra polože temelji za novi brod to je proces koji traje godinama. Jadrolinija predlaže brod na nove energije što neće lako zaživjeti zbog infrastrukture. To je dobro dugoročno, ali moramo pričekati par godina, a u konačnici i ova koncesija od Jadrolinije važeća je još tri godine. Nakon svega toga nadajmo se kako ćemo dobiti novi brod i nove linije koje će razdvojiti putnike i teret, zaključio je Miro Bronzić sa Šipana.

Danas je brzina imperativ

Đuro Musladin, mještanin Kalamote, s privremenom zagrebačkom adresom, smatra kako su se stvorili svi preduvjeti za uvođenje trajektnih linija na svim otocima, a dodao je kako je još samo potrebna brzobrodska linija.

Postira je lijep stari brod, ali nije za 21. stoljeće. Danas je brzina imperativ u cijelom svijetu, a mi imamo nešto što nema veze s logikom. Potreban nam je katamaran koji ide 20 do 30 milja da se ljudi što prije povežu, a teret neka ide s trajektom, mišljenja je Musladin. Dodao je kako otočanima ne treba ‘nova Postira’ što su najavljivali iz Jadrolinije. 

Imali bi vjerojatno novi brod s poboljšanim standardima, ali bi opet ostao isti problem. Elafiti Dubrovniku daju dodatnu vrijednost i zbog toga se treba puno više raditi po pitanju povezanosti. Vjerujem kako je moguće realizirati brojne projekte putem EU fondova, poručio je Đuro Musladin.

Nakon što se u listopadu Postira nasukala u Suđurđu, nije više zaplovila na svojoj redovnoj liniji. Tada je došlo do oštećenja brodskog vijka uslijed problema s pogonskim motorom što je značilo kako je ovom Jadrolinijinom old-timeru potreban remont, a sve su glasnija šuškanja o odlasku u mirovinu. O tome kako je potreban novi brod i drukčija povezanost Elafita govori se desetljećima. Čini se kako je sazrio trenutak za promjene, no još uvijek nije poznato konačno rješenje i konkretan vremenski okvir. 

Iz Jadrolinije za Dubrovački dnevnik su naveli kako je u tijeku otklanjanje kvara na Postiri te će zbog godišnjeg procesa remonta, privremeno ostati na sjevernom Jadranu. Uz to, najavili su da se Postira nakon toga vraća na liniju koju održava u Dubrovniku. 

Novi zeleni brod

Želja nam je u novom koncesijskom ciklusu zamijeniti postojeće, starije brodove s novim, modernijim brodovima koji bi se izgradili koristeći zelene tehnologije, a sve u suradnji s Ministarstvom mora prometa i infrastrukture te Europskim fondovima. Nužan uvjet za realizaciju takvih projekata je potrebna lučka infrastruktura koja uključuje opskrbu brodova električnom energijom koja za sada  nije dostupna. Uvažavamo mišljenje i preporuke otočana te vjerujemo kako ćemo na obostrano zadovoljstvo vrlo brzo pokrenuti izgradnju novog zelenog broda za dubrovačko područje, stoji u odgovoru na upit koji su za Dubrovački dnevnik dostavili iz nacionalnog brodara.

Trenutno otočane prevozi brod Premuda za koju većina smatra da nema ni približno dobre maritimne sposobnosti, kao ni kapacitet da na dulje vrijeme ostane na ovoj liniji. Za njih je čini se ovo najteži period budući da im je odlazak na kopno zakompliciran zbog loših vremenskih uvjeta koji su česti u ovo doba godine. 

‘Razdvojiti putnički i teretni promet’

Miro Bronzić sa Šipana je za Dubrovački dnevnik pojasnio s kojim se problemima godinama bore.

Oba broda, Premuda i Postira, su trebala prestati voziti prije 20 godina. Doista ne pretjerujem i ne karikiram. Nigdje na svijetu ne postoje tako stari brodovi koji prevoze putnike. Posada Postire je izvrsna i oni obavljaju svoj posao jako dobro u okolnostima u kojima su prinuđeni raditi, komentirao je Bronzić.

Na društvenim mrežama pojavila se informacija kako će Postira nakon remonta dobiti novu liniju koja je nešto manje zahtjevna, a njezinu će preuzeti Jadrolinijina Dora. Bronzić smatra kako su to nagađanja.

Dora jest brod koji je ostao kao jedini slobodan i sad su ljudi počeli o tome pričati, no još uvijek ne postoji službena informacija. Ona nije brod koji ima dobre maritimne sposobnosti i zbog toga ne bi bila dobro rješenje za nas, komentirao je Bronzić.

Inače, ovaj otočanin, kao i mnogi, zalaže se za prijedlog razdvajanja putničke i teretne koncesijske linije na ovom području koju je obavljala Postira.

Agencija za obalni linijski pomorski promet raspisuje natječaj za ovu liniju koju redovito dobiva Postira jer je Jadrolinija jedina koja se javlja. Oni su inače rijetki koji objedinjuju teretni i putnički prijevoz, no u zadnje vrijeme  ipak ima i drugih koncesionara koji su sposobni za to. Postira je godinama prolazila tehnički pregled, ali u zadnje vrijeme kvarovi su česti tako da je najbolji trenutak da se razmisli o razdvajanju prijevoza putnika i tereta, stava je Miro Bronzić. Dodao je kako u 2022. godini,  koja nam prethodi, nije primjereno da se putnici voze skupa s teretom.

Pojasnio je što su nedostaci razdvajanja linije.

Svaki plus sa sobom nosi i neke minuse. Otočani moraju biti svjesni da neće biti ukrcaja nikakvog tereta nego samo ide bursa koja se može ponijeti u rukama, kazao je.

Također Bronzić je i za uvođenje brzobrodske linije koju godinama obećavaju stanovnicima Elafita.

Potrebno nam je strpljenja jer ovo nije problem koji će se riješiti preko noći. Da se sutra polože temelji za novi brod to je proces koji traje godinama. Jadrolinija predlaže brod na nove energije što neće lako zaživjeti zbog infrastrukture. To je dobro dugoročno, ali moramo pričekati par godina, a u konačnici i ova koncesija od Jadrolinije važeća je još tri godine. Nakon svega toga nadajmo se kako ćemo dobiti novi brod i nove linije koje će razdvojiti putnike i teret, zaključio je Miro Bronzić sa Šipana.

Danas je brzina imperativ

Đuro Musladin, mještanin Kalamote, s privremenom zagrebačkom adresom, smatra kako su se stvorili svi preduvjeti za uvođenje trajektnih linija na svim otocima, a dodao je kako je još samo potrebna brzobrodska linija.

Postira je lijep stari brod, ali nije za 21. stoljeće. Danas je brzina imperativ u cijelom svijetu, a mi imamo nešto što nema veze s logikom. Potreban nam je katamaran koji ide 20 do 30 milja da se ljudi što prije povežu, a teret neka ide s trajektom, mišljenja je Musladin. Dodao je kako otočanima ne treba ‘nova Postira’ što su najavljivali iz Jadrolinije. 

Imali bi vjerojatno novi brod s poboljšanim standardima, ali bi opet ostao isti problem. Elafiti Dubrovniku daju dodatnu vrijednost i zbog toga se treba puno više raditi po pitanju povezanosti. Vjerujem kako je moguće realizirati brojne projekte putem EU fondova, poručio je Đuro Musladin.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here