O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Osiguravanje mjesta na kontejnerskim brodovima bit će najveći izazov u 2022.?

Osiguravanje mjesta na kontejnerskim brodovima mogao bi biti najveći izazov za sektor logistike u 2022. godini, pokazuje novo istraživanje logističke kompanije Container xChange. Anketa u kojoj je sudjelovalo oko 800 logističkih kompanija otkriva da čak 53% anketiranih smatra da će im ovaj problem zadati najviše muka u narednoj godini, piše The Loadstar, a prenosi Pluton Logistics.

Odmah iza su naknade za prijevoznike (carrier surcharges), koje navodi 22% anketiranih, te nedostatak radne snage, kojeg ističe 19% sudionika ankete.

Sudeći po rezultatima ankete, industriju očekuju sumorna vremena, a 54% ispitanika očekuje loše rezultate u lancima opskrbe i u 2022, dok 11% njih predviđa goru situaciju.

Uslijed toga, gotovo tri četvrtine anketiranih potvrdilo je da su počeli preispitivati logističke strategije, kao i da proaktivno traže više opcija za nabavu, a istovremeno su se odlučili i povećanje inventara.

U potrazi za novim rješenjima, polovina ispitanika počelo je organizirati vlastitu nabavu kontejnera te se odlučuju za one-way leasing kontejnera, dok je 28% u direktnim pregovorima sa dobavljačima o dugoročnom najmu.

Na kupnju vlastitih kontejnera odlučilo se 22% anketiranih.

Tri četvrtine anketiranih smatra da je pandemija utjecala na njihovo poslovanje, a 54% kaže da zbog pandemije ostvarili manji profit.

Očekujemo da će nove varijante virusa nastaviti ometati rad luka i radne kapacitete i u 2022. godini, rekao je Christian Roeloffos, suosnivač i generalni direktor kompanije Container xChange.

On je daleko optimističnijih procjena od sudionika ankete, a smatra da bi smirenje situacije i povratak normalnim okolnostima mogli uslijediti već u drugoj polovici 2022. godine.

Osiguravanje mjesta na kontejnerskim brodovima mogao bi biti najveći izazov za sektor logistike u 2022. godini, pokazuje novo istraživanje logističke kompanije Container xChange. Anketa u kojoj je sudjelovalo oko 800 logističkih kompanija otkriva da čak 53% anketiranih smatra da će im ovaj problem zadati najviše muka u narednoj godini, piše The Loadstar, a prenosi Pluton Logistics.

Odmah iza su naknade za prijevoznike (carrier surcharges), koje navodi 22% anketiranih, te nedostatak radne snage, kojeg ističe 19% sudionika ankete.

Sudeći po rezultatima ankete, industriju očekuju sumorna vremena, a 54% ispitanika očekuje loše rezultate u lancima opskrbe i u 2022, dok 11% njih predviđa goru situaciju.

Uslijed toga, gotovo tri četvrtine anketiranih potvrdilo je da su počeli preispitivati logističke strategije, kao i da proaktivno traže više opcija za nabavu, a istovremeno su se odlučili i povećanje inventara.

U potrazi za novim rješenjima, polovina ispitanika počelo je organizirati vlastitu nabavu kontejnera te se odlučuju za one-way leasing kontejnera, dok je 28% u direktnim pregovorima sa dobavljačima o dugoročnom najmu.

Na kupnju vlastitih kontejnera odlučilo se 22% anketiranih.

Tri četvrtine anketiranih smatra da je pandemija utjecala na njihovo poslovanje, a 54% kaže da zbog pandemije ostvarili manji profit.

Očekujemo da će nove varijante virusa nastaviti ometati rad luka i radne kapacitete i u 2022. godini, rekao je Christian Roeloffos, suosnivač i generalni direktor kompanije Container xChange.

On je daleko optimističnijih procjena od sudionika ankete, a smatra da bi smirenje situacije i povratak normalnim okolnostima mogli uslijediti već u drugoj polovici 2022. godine.

HTML Code here

Novi Vinodolski

HTML Code here