O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

VIDEO: Novi dizajn teretnih brodova na vodik

Projekt Energy Observer uz Francuske uskoro će predstaviti koncept višenamjenskog Ro-Ro teretnog broda pogonjenog tekućim vodikom pod nazivom Energy Observer 2. Riječ je, kako kažu, o tehnologiji koja omogućuje nulte emisije štetnih plinova tijekom plovidbe te autonomiju i povećanje kapaciteta.

Energy Observer je već prije razvio dizajn za potpuno autonomno plovilo s pogonom na obnovljive izvore energije i vodik s mogućnosti proizvodnje vlastitog vodika tijekom plovidbe. Plovilo imena Energy Observer je porinuto prije sedam godina. Cilj projekta bio je testirati i demonstrirati tehnologije i tranziciju brodarske industrije, piše The Maritime Executive.

U projekt su se uključila neka od vodećih imena u brodarskoj industriji kao što je CMA CGM, te tvrtke LMG Marin, Ayro, Air Liquide i Bureau Veritas.

Victorien Erussard, predsjednik i osnivač Energy Observera, predstavit će brod 10. veljače tijekom One Ocean Summita u Brestu, javlja Offshore energy.

Pomorski promet godišnje čini 3% emisija CO2 na globalnoj razini. Ambicija Energy Observera i njegovih partnera je predstaviti rješenja koja će omogućiti nulte emisije štetnih plinova.

Kako smatraju iz grupe, tehnologija je dovoljno razvijena te je omogućeno skladištenje tekućeg vodika te primjena vodikovih gorivih ćelija nove generacije. Energy Observer usredotočit će se na rješavanje tehnoloških izazova, kao što su integracija velikih tankova te održavanje vrlo niskih temperatura.

“S ovim konceptom želimo u potpunosti dekarbonizirati brodove srednje veličine koristeći vodik kao gorivo”, rekao je Erussard.

Novi koncept razvijen je s fokusom na hitnu potrebu obnove flote višenamjenskih teretnih brodova od oko 5.000 dwt. Prema Energy Observeru, riječ je o plovilima koja se koriste za unutarnju i priobalnu plovidbu, kao alternativa cestovnom prijevozu s pristajanjima u manje luke. Takva plovila čine gotovo 37 posto svjetske flote te su, prema Energy Observeru, prioritet za ubrzanje dekarbonizacije.

Energy Observera 2 od 5000 dwt ukupno je dug 120 metara, širok 22, s gazom od oko 5,5 metara. Ukupno će moći prevoziti 240 TEU, a Ro-Ro bridge bit će dug 480 linearnih metara za prijevoz kamiona, vozila i kontejnera.

Plovilo će biti opremljeno s četiri kruta jedra površine od 1450 m². Sadržavat će i gorive ćelije od 2,5 MW. Imat će tank kapaciteta 70 tona (1.000 m3) za tekući vodik te domet od 4.000 nautičkih milja s prosječnom brzinom od 12 čvorova.

Projekt Energy Observer uz Francuske uskoro će predstaviti koncept višenamjenskog Ro-Ro teretnog broda pogonjenog tekućim vodikom pod nazivom Energy Observer 2. Riječ je, kako kažu, o tehnologiji koja omogućuje nulte emisije štetnih plinova tijekom plovidbe te autonomiju i povećanje kapaciteta.

Energy Observer je već prije razvio dizajn za potpuno autonomno plovilo s pogonom na obnovljive izvore energije i vodik s mogućnosti proizvodnje vlastitog vodika tijekom plovidbe. Plovilo imena Energy Observer je porinuto prije sedam godina. Cilj projekta bio je testirati i demonstrirati tehnologije i tranziciju brodarske industrije, piše The Maritime Executive.

U projekt su se uključila neka od vodećih imena u brodarskoj industriji kao što je CMA CGM, te tvrtke LMG Marin, Ayro, Air Liquide i Bureau Veritas.

Victorien Erussard, predsjednik i osnivač Energy Observera, predstavit će brod 10. veljače tijekom One Ocean Summita u Brestu, javlja Offshore energy.

Pomorski promet godišnje čini 3% emisija CO2 na globalnoj razini. Ambicija Energy Observera i njegovih partnera je predstaviti rješenja koja će omogućiti nulte emisije štetnih plinova.

Kako smatraju iz grupe, tehnologija je dovoljno razvijena te je omogućeno skladištenje tekućeg vodika te primjena vodikovih gorivih ćelija nove generacije. Energy Observer usredotočit će se na rješavanje tehnoloških izazova, kao što su integracija velikih tankova te održavanje vrlo niskih temperatura.

“S ovim konceptom želimo u potpunosti dekarbonizirati brodove srednje veličine koristeći vodik kao gorivo”, rekao je Erussard.

Novi koncept razvijen je s fokusom na hitnu potrebu obnove flote višenamjenskih teretnih brodova od oko 5.000 dwt. Prema Energy Observeru, riječ je o plovilima koja se koriste za unutarnju i priobalnu plovidbu, kao alternativa cestovnom prijevozu s pristajanjima u manje luke. Takva plovila čine gotovo 37 posto svjetske flote te su, prema Energy Observeru, prioritet za ubrzanje dekarbonizacije.

Energy Observera 2 od 5000 dwt ukupno je dug 120 metara, širok 22, s gazom od oko 5,5 metara. Ukupno će moći prevoziti 240 TEU, a Ro-Ro bridge bit će dug 480 linearnih metara za prijevoz kamiona, vozila i kontejnera.

Plovilo će biti opremljeno s četiri kruta jedra površine od 1450 m². Sadržavat će i gorive ćelije od 2,5 MW. Imat će tank kapaciteta 70 tona (1.000 m3) za tekući vodik te domet od 4.000 nautičkih milja s prosječnom brzinom od 12 čvorova.

HTML Code here

Novi Vinodolski

HTML Code here